Στ. Πέτσας: Πάνω από 1.800.000 συμμετοχές στην εξ αποστάσεως σύχρονη εκπαίδευση
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε πως εντός της ημέρας θα ανακοινωθεί η ύλη των πανελλαδικών

Σε ζητήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναφέρθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, κατά την ημερήσια ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, στην σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν περίπου 1.885.000 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις (Webex) και 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη, ενώ είχαν δημιουργηθεί 113.974 ψηφιακές τάξεις.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Στα δημόσια ΙΕΚ, το84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Το 86% των εκπαιδευτών και το 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση, ενώ στα πανεπιστήμια το  96,35% των μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Τονίζουμε επιπλέον ότι περίπου 100.000 μαθητές κατά μέσο όρο παρακολουθούν καθημερινά την εκπαιδευτική τηλεόραση μέσω της Ε.Ρ.Τ..

Τέλος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι εντός της ημέρας θα ανακοινωθεί η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων, ώστε να αφεθούν απερίσπαστοι στην προετοιμασία τους οι μαθητές.

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Στ. Πέτσα:

Σε ό,τι αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Θέλω να υπογραμμίσω ότι στη μάχη κατά του κορονοϊού η Κυβέρνηση απάντησε επιστρατεύοντας -ανάμεσα στ’ άλλα- με εκπληκτική ταχύτητα τις δυνατότητες της ψηφιακής εποχής. Εγκαταστάθηκαν μηχανισμοί τηλεδιασκέψεων, ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών, τηλεργασίας και τηλεκπαίδευσης. Υπογραμμίζεται ότι -όπως δείχνουν τα στοιχεία που είχαμε στις αρχές της εβδομάδας- η εκπαιδευτική κοινότητα έχει αγκαλιάσει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σημειώνεται ότι από τις 30 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου παρακολούθησαν τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην Ε.Ρ.Τ. 2 μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.

-Στα σχολεία:

Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν περίπου 1.885.000 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις (Webex) και 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη, ενώ είχαν δημιουργηθεί 113.974 ψηφιακές τάξεις.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

-Στα δημόσια Ι.Ε.Κ.:

Το 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Το 86% των εκπαιδευτών και το 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση.

-Στα Πανεπιστήμια:

Το 96,35% των μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Τονίζουμε επιπλέον ότι περίπου 100.000 μαθητές κατά μέσο όρο παρακολουθούν καθημερινά την εκπαιδευτική τηλεόραση μέσω της Ε.Ρ.Τ..

Σημειώνεται ότι σήμερα θα ανακοινωθεί από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Ν. Κεραμέως, η ύλη των εξετάσεων της Γ’ Λυκείου, ώστε να αφεθούν απερίσπαστοι στην προετοιμασία τους οι μαθητές μας.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να μοιραστώ μια προσωπική εμπειρία. Η μικρή μου κόρη είναι μαθήτρια της Δ’ Δημοτικού ενός δημόσιου σχολείου, του 1ου Δημοτικού Αγίου Στεφάνου. Την προηγούμενη Κυριακή, η δασκάλα της αφιέρωσε την ημέρα της, μέχρι αργά το βράδυ, για να συνδεθεί διαδικτυακά με τους μαθητές της και τους γονείς τους, προκειμένου να προετοιμάσει την «ψηφιακή τάξη» της επόμενης μέρας. Στο πρόσωπό της, συγχαίρω όλους τους εκπαιδευτικούς που δεν αφήνουν τα παιδιά μας πίσω. Που αφιερώνουν χρόνο -και δίνουν τον εαυτό τους- αποδεικνύοντας τι τίτλος τιμής είναι να είσαι δάσκαλος. Άλλη μια φορά, εκ μέρους της Κυβέρνησης και των Ελλήνων, σας ευχαριστώ.

σχετικά άρθρα

Μετεγγραφές: Καθιερώνεται «βαθμολογική βάση μετεγγραφής», διατηρείται το όριο του 15% επί του αριθμού των εισακτέων
Μετεγγραφές: Καθιερώνεται «βαθμολογική βάση μετεγγραφής», διατηρείται το όριο του 15% επί του αριθμού των εισακτέων
Αλλάζει το καθεστώς των μετεγγραφών: Θεσμοθετείται η «βάση μετεγγραφής», δίνεται η δυνατότητα μετακίνησης σε άλλο τμήμα του ιδίου επιστημονικού...
Μετεγγραφές: Καθιερώνεται «βαθμολογική βάση μετεγγραφής», διατηρείται το όριο του 15% επί του αριθμού των εισακτέων