κεραμεως
Το επικρατέστερο σενάριο για τις πανελλαδικές εξετάσεις, με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα του κορονοϊού, παρουσίασε η Νίκη Κεραμέως

Τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα δεν ακολουθεί το παράδειγμα της Γαλλίας, όπου ακυρώθηκαν οι εισαγωγικές εξετάσεις στα πανεπιστήμια, εξήγησε η Νίκη Κεραμέως.

«Συζητάω καθημερινά με τον κύριο Τσόδρα για το πότε θα μπορέσει να επιτραπεί ο συγχρωτισμός μαθητών σε μία αίθουσα», δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ και τον Παύλο Τσίμα. «Χάρη στην εξαιρετική οργάνωση του επιτελείου Υγείας, δεν είμαστε σε αυτή την κατάσταση», προσέθεσε η υπουργός δηλώνοντας πως τα μέτρα προστασίας αποδίδουν και η πορεία της χώρας είναι καλή. Γι' αυτό το λόγο, επιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων όσο πιο κοντά γίνεται στις καθορισμένες ημερομηνίες, με μείωση της εξεταστέας ύλης και με μια ενδεχόμενη μικρή παράταση του σχολικού έτους.

Για την επανένταξη των μαθητών στις σχολικές τάξεις, η υπουργός Παιδείας επανέλαβε την θέση πως η ηγεσία του υπ. Παιδείας θα συμμορφωθεί προς τις οδηγίες του επιτελείου του Σ. Τσιόδρα. «Λαμβάνουμε μέριμνα για όλα τα σενάρια, καθώς και για την κάλυψη της ύλης», ωστόσο οι ανακοινώσεις για τη μείωση της εξεταστέας ύλης θα γίνουν όταν υπάρχει ασφαλής εκτίμηση της κατάστασης, διευκρίνισε η υπουργός. 

Σε ερώτηση για την πορεία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, η υπουργός Παιδείας εξήγησε πως πραγματοποιείται τόσο σε «σύγχρονο» επίπεδο διδασκαλίας με την απευθείας σύνδεση εκπαιδευτικών και μαθητών σε ψηφιακές τάξεις, όσο και σε ασύγχρονο επίπεδο, με την ανάρτηση ασκήσεων στο διαδίκτυο, ενώ υποστηρικτικό ρόλο έχουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΕΡΤ2.

Αναφορικά με τη συμμετοχή των μαθητών, η υπουργός ανέφερε πως έχουν σημειωθεί περισσότερες από 2.000.000 συμμετοχές μαθητών, ενώ καθημερινά λειτουργούν περί τις 23.000 ψηφιακές τάξεις.

Μάλιστα, η υπουργός σημείωσε πως η Ελλάδα σημειώνει κατ΄αναλογία του πληθυσμού της μια από τις πιο καθολικές συμμετοχές σε προγράμματα σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Παράλληλα, περισσότεροι από 1.000.000 μαθητές έχουν εγγραφεί στις πλατφόρμες ασύγχρονης διδασκαλίας, με την συμμετοχή να αυξάνονται καθώς διορθώνονται τεχνικές ελλείψεις.

Στην τηλεκπαίδευση συμμετέχουν επίσης με μεγάλο ποσοστό τα δημόσια ΙΕΚ, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως τα πανεπιστήμια προσφέρουν σε ποσοστό 94% τις παραδόσεις τους σε πλατφόρμες εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Σχετικά με τις υποδομές, η υπουργός ανέφερε πως η πλατφόρμες που προσφέρει το υπουργείο Παιδείας είναι εύχρηστες, ενώ εκπαιδευτικοί συγκροτούν Ομάδες Υποστήριξης για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων και παροχή συμβουλών. Επιπρόσθετα, το 99% των μαθητών σύμφωνα με στοιχεία του υπ. Παιδείας διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο, ωστόσο και για τις λίγες περιπτώσεις μαθητών που δεν διαθέτουν, υπάρχει η δυνατότητα της σύνδεσης με κινητό ή σταθερό τηλέφωνο, χωρίς χρέωση.

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για ζητήματα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, η υπουργός δήλωσε πως στις επόμενες ημέρες θα εκδοθεί κοινή υπουργική απόφαση για τα φροντιστήρια, τα ιδιωτικά σχολεία, τα εκπαιδευτήρια, καθώς και τους παιδικούς σταθμούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συναυλία αλληλεγγύης
Συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας
Συναυλία αλληλεγγύης προς τους εκπαιδευτικούς
Συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας