Κυρία Υπουργέ,
Είμαι εκπαιδευτικός τάξης, διευθυντής σε ένα δημοτικό σχολείο ορεινού χωριού και γονέας μαθητών. Λαμβάνω το θάρρος να εκφράσω την άποψή μου, την οποία πιστεύω ότι συμμερίζονται πολλοί άλλοι Έλληνες γονείς και εκπαιδευτικοί γιατί πιστεύω ότι υπάρχει τρόπος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να πετύχουμε τον κοινό στόχο. Παρακολουθώντας τις τελευταίες εξελίξεις διαπιστώνω ότι όσοι σχεδιάζουν τα επόμενα βήματα στην εκπαίδευση δεν έχουν μελετήσει τις πραγματικές συνθήκες και σας ενημερώνω ότι ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ στη σύγχρονη ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ με αυτούς τους όρους.
Ένα μεγάλο μέρος μαθητών παρακολουθεί την εξ αποστάσεως………εξ αποστάσεως!!!!! Σέβομαι τους μαθητές μου και τους γονείς τους και δεν συμμετέχω σ αυτή την «όχι σωστά οργανωμένη» προσπάθεια του Υπουργείου. Όχι γιατί θέλω να την αποφύγω, όχι γιατί δεν θέλω να εργαστώ αλλά γιατί δεν απευθύνεται σε όλους. Ειδικά σ ένα σχολείο ορεινό απευθύνεται σε ελάχιστους. Αρχικά έσπευσαν ¨διάφοροι¨ μέσω των τηλεοπτικών μέσων, τα οποία ελέγχονται και κατευθύνονται πλήρως ,να ενημερώσουν ψευδώς την κοινωνία και άρα και τους γονείς των μαθητών μας ότι ξεκίνησε και λειτουργεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μάλιστα κάποιοι διευθυντές βγήκαν να δείξουν live τη «σπουδαία δουλειά» τους για να σκεφτεί ο γονιός του δικού μου μαθητή «Καλά ο δικός μας ο τεμπέλης ο δάσκαλος πότε θα κάνει το ίδιο;». Δεν γνωρίζει φυσικά πόσα βράδια πέρασα ώρες ατελείωτες για να προετοιμάσω το υλικό στο eclass ή στο blog του σχολείου. Δεν γνωρίζει ότι το Υπουργείο εδώ και πολλά χρόνια δεν φροντίζει για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ούτε στο ελάχιστο στις νέες τεχνολογίες (και όχι μόνο) και επαφίεται στο φιλότιμο και φυσικά στα χρήματα που θα διαθέσει κάθε εκπαιδευτικός. Έχει περιοριστεί την επιμόρφωση Β΄ επιπέδου κι αυτή με κλήρωση ανάμεσα σε χιλιάδες για ελάχιστές θέσεις, χωρίς φυσικά και εκεί να υπάρχει η εξ αποστάσεως στα περιεχόμενα της επιμόρφωσης.
Μας έχετε «βομβαρδίσει» με υλικό και οδηγίες να γίνουμε ειδικοί σε eclass , eme, webex, zoom και τόσα άλλα. Αλήθεια ακόμη και αν γίνουμε, ποιο είναι το επόμενο βήμα? Προφανώς να το μεταφέρουμε στους μαθητές μας όλο αυτό. Και ρωτάω αυτή είναι η σωστή διαδικασία? ΟΧΙ φυσικά. Αν υπήρχε σεβασμός στο έργο των εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα στις ανάγκες των μαθητών (στη φάση που βρισκόμαστε όχι μόνο τις μαθησιακές αλλά και τις συναισθηματικές – ψυχολογικές) αρχικά θα ζητούσατε από κάθε εκπαιδευτικό να καταγράψει εκτός του email κάθε γονέα και πόσοι μαθητές έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, πόσοι διαθέτουν υπολογιστή ή tablet, ακουστικά, κάμερα, εκτυπωτή . Επίσης οι διευθυντές να καταγράψουν τι χρειάζονται επιπλέον σε εξοπλισμό . Αμέσως μετά όπως σωστά θα δοθούν χρήματα σε ανθρώπους που έκλεισαν τις επιχειρήσεις τους , όπως σωστά θα δοθούν στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που δίνει αγώνα ζωής, δίνεις ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Επιδοτείς κάθε παιδί με ένα ποσό για την αγορά εξοπλισμού και τα σχολεία για να αγοράσουν όσα απαιτούνται και στη συνέχεια με ευθύνη του διευθυντή τα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί και τα επιστρέφουν στο σχολείο αφού επανέλθουν στην κανονική ροή μαθημάτων ( φυσικά έχοντας την ευθύνη λειτουργίας του εξοπλισμού για όσο διάστημα βρίσκεται στο σπίτι τους). Το κάθε σχολείο να καλύψει ΤΩΡΑ όλα τα έξοδα μαθητών-εκπαιδευτικών με έκτακτη χρηματοδότηση.
Επιλογή της κυβέρνησης είναι να δοθούν χρήματα στα κανάλια ακόμη και για διαφημίσεις σε περίοδο πολέμου (όπως εσείς καθημερινά στην ενημέρωση προς τους πολίτες αναφέρετε) , να δοθούν στους αυτοκινητόδρομους γιατί μειώθηκε η κίνηση, να δοθούν στα κόμματα για να καλύψετε την προσφορά που θα κάνουν από το μισθό τους (μια κίνηση για άλλους ηρωική αλλά για μένα απόλυτης προσβολής προς τη νοημοσύνη μου ), να δοθούν σε ιδιωτικές κλινικές ενώ ξέρετε ότι υπάρχει και άλλος τρόπος , υπουργοί σας να μας καλούν με κόστος 5 ευρώ να παρακολουθήσουμε μαθήματα, τονίζετε την άριστη χρήση της εξ αποστάσεως σε κολλέγια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια (ξέρετε αυτά που τα δίδακτρα είναι 5000-1000 το χρόνο για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) και τόσες άλλες άστοχες και προκλητικές ενέργειες.
Σας καλώ λοιπόν έστω και τώρα, να σταθείτε δίπλα στους μαθητές μας και να καλύψετε τις πραγματικές τους ανάγκες, να σταθείτε δίπλα στους εκπαιδευτικούς προστατεύοντάς τους από κάθε «ειδικό» που καθημερινά στα τηλεοπτικά μέσα υποτιμά το έργο μας και συνεχίζεται ένας εμπαιγμός άνευ προηγουμένου.
Κατανοώ την πολύ κρίσιμη κατάσταση που βρίσκεται ΚΑΙ η χώρα μας και ως μάχιμος εκπαιδευτικός ζητώ τη στήριξη , την προστασία και τη συνεργασία σας ώστε από κοινού να μεταφέρουμε την εκπαίδευση στο σπίτι για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί. Για όλους όμως! Ένα μεγάλο ποσοστό ελληνικών οικογενειών παρακολουθεί τις εξελίξεις της εξ αποστάσεως……εξ αποστάσεως. Η προσπάθεια αυτή πρέπει να είναι ΔΗΜΟΣΙΑ και ΔΩΡΕΑΝ και απαιτεί γενναίες πρωτοβουλίες ΤΩΡΑ.
Με εκτίμηση
Φώτιος Χαλιαμάλιας, Διευθυντής 5/Θ Δημοτικού Σχολείου και γονέας δύο μαθητών σε δημόσια σχολεία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη