Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Απαράδεκτο το έγγραφο του υπ. Παιδείας - Να μην αποσταλεί κανένα στοιχείο
Απαράδεκτο χαρακτηρίζει το κατεπείγον έγγραφο του υπουργείου Παιδείας με το οποίο ζητά την καταγραφή και την αποστολή στοιχείων για τη συμμετοχή στις ψηφιακές τάξεις της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής, καλώντας διευθυντές και εκπαιδευτικούς να μην αποστείλουν κανένα στοιχείο.

Με αφορμή το έγγραφο, ο σύλλογος εκπαιδευτικών κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας ότι «επιχειρεί μέσω αυτού να καλύψει τις επικοινωνιακές του σκοπιμότητες, να κρύψει και να μεταθέσει στους εκπαιδευτικούς τις τεράστιες ευθύνες και τις ανεπάρκειές του (το ΠΣΔ σέρνεται στην κυριολεξία), να εκβιάσει συναδέλφους ώστε να υλοποιήσουν μη υποχρεωτικά μοντέλα εξ αποστάσεως διδασκαλίας, να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να τους δώσει βορά στον κοινωνικό αυτοματισμό που ενορχηστρώνει μαζί με στημένους δημοσιογράφους, να προάγει τον κανιβαλισμό και την αξιολόγηση μέσα στην κρίση της πανδημίας, να αγνοήσει τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ/ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ/ΙΣΣΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Στα σχολεία του συλλόγου μας στάλθηκε, το απόγευμα του Σαββάτου 28/3, κατεπείγον έγγραφο στο οποίο ζητείται η άμεση (μέχρι τις 28/3) καταγραφή και η αποστολή στοιχείων για τη συμμετοχή στις ψηφιακές τάξεις της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Τα στοιχεία αφορούν τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετέχουν στις ψηφιακές τάξεις, κατά σχολική μονάδα.

Θεωρούμε το έγγραφο απαράδεκτο.

Το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί μέσω αυτού να καλύψει τις επικοινωνιακές του σκοπιμότητες, να κρύψει και να μεταθέσει στους εκπαιδευτικούς τις τεράστιες ευθύνες και τις ανεπάρκειές του (το ΠΣΔ σέρνεται στην κυριολεξία), να εκβιάσει συναδέλφους ώστε να υλοποιήσουν μη υποχρεωτικά μοντέλα εξ αποστάσεως διδασκαλίας, να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να τους δώσει βορά στον κοινωνικό αυτοματισμό που ενορχηστρώνει μαζί με στημένους δημοσιογράφους, να προάγει τον κανιβαλισμό και την αξιολόγηση μέσα στην κρίση της πανδημίας, να αγνοήσει τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Σας καλούμε να αγνοήσετε αυτό το απαράδεκτο έγγραφο!

Να μην αποστείλετε κανένα στοιχείο!

Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στους Διευθυντές και σε όλους τους συναδέλφους για να μην υποκύπτουν σε κανέναν εκβιασμό.

Σας καλούμε σε επαγρύπνηση και συσπείρωση. Μέσα στην κρίση βρήκαν ευκαιρία να αποδομήσουν τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών και να χτυπήσουν περαιτέρω το δημόσιο σχολείο. Να μείνουμε ενωμένοι απέναντι στον εφιάλτη της πανδημίας, να μείνουμε ενωμένοι απέναντι στις απαράδεκτες μεθοδεύσεις κατά των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου.

 

σχετικά άρθρα

Γιατί το νομοσχέδιο για την Παιδεία οδηγεί στη συντήρηση και στο παρελθόν
Γιατί το νομοσχέδιο για την Παιδεία οδηγεί στη συντήρηση και στο παρελθόν
Στο νομοσχέδιο  αυτό δεν υπάρχει κανένα όραμα για την Παιδεία αλλά επίσης είναι ολοφάνερη η προσπάθεια συντηρητικής «στροφής».
Γιατί το νομοσχέδιο για την Παιδεία οδηγεί στη συντήρηση και στο παρελθόν
Πως πραγματοποιείται τις μέρες αυτές η διαφθορά των μαθητών
Πως πραγματοποιείται τις μέρες αυτές η διαφθορά των μαθητών
Δεν εννοούν να καταλάβουν οι υπουργοί παιδείας αυτό που λέει η αρχαία ελληνική σοφία «της παιδείας αι μεν ρίζαι πικραί, οι δε καρποί γλυκείς»
Πως πραγματοποιείται τις μέρες αυτές η διαφθορά των μαθητών