Είναι ανεπίτρεπτο να μην μας εχει δοθεί ακόμα το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα του ακαδημαικου έτους 2018-2019. Εχουμε κανει ηλεκτρονική αίτηση από τον Ιούνιο και έχει εγκριθεί σε ολους τους φοιτητές,όμως έχουν πληρωθεί οι ελάχιστοι. Με τις δύσκολες αυτές στιγμές που περνάμε ολη η Ελλαδα και ολες οι οικογενειες οπου έχουμε σταματήσει τις δουλειές μας οικογενειακώς λόγω κορωνοϊου και δεν έχουμε να πληρωσουμε τα ενοίκια των παιδιών μας στο τόπο όπου σπουδάζουν. Θα πρέπει το υπουργείο Παιδείας να μεριμνήσει και για εμάς σε αυτή την δυσκολη στιγμη που περνάμε. Παρακαλούμε λοιπόν την Υπουργό Παιδείας να μην μας ξεχνάει και να εγκρίνει τα κονδύλια για το κάθε ίδρυμα που υπάρχει εκκρεμότητα πληρωμής.
Έκκληση γονέων για καταβολή φοιτητικου επιδόματος 2018-2019
Επιστολή διαμαρτυρίας γονέων
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς