kerameos_italia
Eχει αποδειχθεί ότι οι γυναίκες μπορούν να συμβάλουν εξίσου στην προαγωγή των θετικών επιστημών, δηλώνει η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Η ποιοτική εκπαίδευση συνιστά θεμέλιο για τη βελτίωση της ζωής και βασικό εργαλείο κοινωνικής κινητικότητας.

Παρά την πρόοδο που καταγράφεται διεθνώς αναφορικά με την πρόσβαση των γυναικών στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων, οι προκλήσεις και τα εμπόδια στην εξέλιξη των γυναικών κατά την επαγγελματική τους σταδιοδρομία παραμένουν, ιδίως στον τομέα των θετικών επιστημών.

Eχει αποδειχθεί ότι οι γυναίκες μπορούν να συμβάλουν εξίσου, με τις υψηλές μαθησιακές επιδόσεις και τα επιτεύγματά τους, στην προαγωγή των θετικών επιστημών, ενώ η πολυπραγμοσύνη που τις διακρίνει είναι παράγοντας δημιουργικότητας και στοχοπροσήλωσης.

Συνιστούν, επομένως, ανθρώπινο δυναμικό υψηλής κατάρτισης που δεν μπορούμε και δεν πρέπει να αφήσουμε αναξιοποίητο.

Απόσπασμα από συνέντευξη της Νίκης Κεραμέως στο ΒΗΜΑgazino 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia