«Αλληγορία της Φυσικής» το σεξιστικό φυλλάδιο στα σχολεία, απαντά ο συγγραφέας του και η Ένωση Φυσικών
Το πηνίο...ξέρει τι θέλει τελικά: Αλληγορίες!

Από την Ενωση Ελλήνων Φυσικών λάβαμε απάντηση σε χθεσινό ρεπορτάζ  με τίτλο "Και σεξιστικά φυλλάδια...Φυσικής στα σχολεία!"  Στόχος ήταν η εκλαΐκευση της Φυσικής ώστε να επικοινωνηθεί η επιστήμη και στους μη ειδικούς γνώστες, αναφέρει ο συγγραφέας του.

Στην απάντηση, ο κ.Κωνσταντίνος Παπαγιαννούλης, αναφέρει:

Είμαι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών. Με την ΕΕΦ έχω επανειλημμένα έρθει σε αντίθεση απόψεων με αφορμή το θέμα «Πέτρου Ζωγράφου». Αυτό δεν οδήγησε την ΕΕΦ στη διαγραφή μου, ούτε και εγώ θέλησα να αποχωρήσω παρά την αντίθετη άποψη μου επί του συγκεκριμένου θέματος.

Η μη διαγραφή μου, αναδεικνύει την πραγματικά δημοκρατική νοοτροπία με την οποία η ΕΕΦ αντιμετωπίζει τις όποιες πιθανές αντιθέσεις των μελών της.

Ο αντιπρόεδρος της ΕΕΦ με ενημέρωσε προσφάτως για την κατακριτική έκφραση εκ μέρους κάποιας κοινωνιολόγου η οποία θεωρεί σεξιστική τη θέση μου απέναντι στο γυναικείο φύλο με αφορμή ένα επεισόδιο από τις «αλληγορίες της Φυσικής»

Ενημερωτικά αναφέρω, ότι οι «Αλληγορίες της Φυσικής» δέχτηκαν εύφημη μνεία από το «Famelab» 2014 όπου παρουσιάστηκαν, υπό την αιγίδα του Βρεττανικού συμβουλίου καθώς επίσης έυφημο μνεία κατέκτησαν από τους συμμετέχοντες στα σεμινάρια διδακτικής της ΟΕΦΕ 2014.

Έκτοτε παρουσιάστηκαν σε blogs διεθνούς εμβέλειας, σε διοργανώσεις «Η Φυσική μαγεύει», δημοσιεύτηκαν σε επεισόδια στο περιοδικό της ΕΕΦ «Physics News» καθώς επίσης, επεισόδια παρουσιάστηκαν σε «Famelab» επόμενων ετών 2015 - 2016 - 2017. Σε κάθε περίπτωση επιδίωξη ήταν η εκλαΐκευση της Φυσικής ώστε να επικοινωνηθεί η επιστήμη και στους μη ειδικούς γνώστες.

Ακολουθεί το επίμαχο «σεξιστικό» κείμενο:

Ο Ιορδάνης είναι φουλ ερωτευμένος με τη Μάγδα, όμως φαίνεται δύσκολη η πολιορκία καθότι έχουν αναπτυχθεί αμυντικοί μηχανισμοί στις πολεμίστρες και επιπλέον υπάρχει μία τάφρος αναστολών που περιβάλλει το φρούριο η οποία φαίνεται δύσκολο να υπερπηδηθεί !
Έτσι λοιπόν με την πρώτη ευκαιρία κινείται ολοταχώς προς τη Μάγδα και εκδηλώνει με όλους τους τρόπους την επιθυμία να εκδηλωθεί ο ηλεκτρισμός που έχει γι αυτή. Όμως η Μάγδα αμύνεται, προβάλει εμπόδια και προφασίζεται ότι δεν είναι του χαρακτήρος της να ενδίδει πάραυτα σε κάθε φέρελπι νέο ο οποίος την πολιορκεί !
Απογοητευμένος πλέον αποφασίζει να εγκαταλείψει την πολιορκία καθότι ο επιθετικός στρατός του έχασε πλέον το κατακτητικό ενδιαφέρον και σκέφτεται την υποχώρηση !

Τότε τι παρατηρεί όλος έκπληξη ! Η Μάγδα ανοίγει από μακριά τις πύλες του κάστρου και δίνει διαταγή στους πολεμιστές της να επιτρέψουν την είσοδο στον πολιορκητή !
Ετοιμάζει λοιπόν πάλι το στρατό του, και με διθυραμβικά άσματα νίκης ετοιμάζεται για την είσοδο στο βασίλειο της Μάγδας !
Και τότε πάλι ξανά τα ίδια. Το σκέφτεται, δεν ξέρει λέει αν ταιριάζουν, κουβέντα να γίνεται δηλαδή !

Αυτό επαναλήφθηκε αρκετές φορές πράγμα που εξέφραζε την εκπληκτική ομοιότητα με τον κανόνα του Lenz στη φυσική, σύμφωνα με τον οποίο όταν πλησιάζει ένας μαγνήτης σε ένα πηνίο, τότε αυτό αντιδρά και απωθεί το μαγνήτη.

Όταν όμως ο μαγνήτης απομακρύνεται “απογοητευμένος” από το πηνίο, τότε αυτό πάλι αντιδρά ζητώντας του να γυρίσει πίσω. Όταν όμως γυρίζει, πάλι το πηνίο αντιδρά απωθώντας κ.ο.κ.
Με άλλα λόγια το πηνίο δεν ξέρει τι θέλει !

 

Δείτε περισσότερα:

Και σεξιστικά φυλλάδια...Φυσικής στα σχολεία!

σχετικά άρθρα

Οδηγίες αυτόματης Εγγραφής για το επίδομα των 600 ευρώ
Οδηγίες αυτόματης Εγγραφής για το επίδομα των 600 ευρώ
Μέσα στην εβδομάδα ξεκινάει η εγγραφή των ενδιαφερόμενων για το επίδομα των 600 ευρώ στην Εργάνη και μετά η ένταξη σε τηλεκατάρτιση 100 ωρών ώστε να...
Οδηγίες αυτόματης Εγγραφής για το επίδομα των 600 ευρώ
Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης
Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση των Αγωνιστικές Παρεμβάσεων ΔΕ Θεσσαλονίκης
Τι απάντησε ο διευθυντής για πιέσεις και προσωπικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως: Παράσταση των Παρεμβάσεων στη Δ/θυνση Β/βάθμιας Δ. Θεσ/νίκης