Αλλαγές στα σχολικά εγχειρίδια και «πολλαπλό βιβλίο» στα σχολεία
Σε διαδικασία επικαιροποίησης και εμπλουτισμού τα περισσότερα σχολικά εγχειρίδια - Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τις νέες θεματικές στα σχολεία

Αλλαγές στα σχολικά εγχειρίδια προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας παράλληλα για τις νέες θεματικές που εισάγονται στα σχολεία από το Σεπτέμβριο.

Μιλώντας στα «Παραπολιτικά», η υπουργός δήλωσε:

«Τα περισσότερα σχολικά εγχειρίδια είναι ήδη σε διαδικασία επικαιροποίησης και εμπλουτισμού αντιλαμβάνεστε όμως ότι είναι μια διαδικασία που παίρνει χρόνο. Προωθούμε επιπλέον την αξιοποίηση μεθόδων, όπως το πολλαπλό βιβλίο, που προάγουν την κριτική σκέψη και άλλες ήπιες δεξιότητες των μαθητών, καθώς οι μαθητές θα καλούνται να συνδυάσουν πηγές και θα απομακρυνθούν από την πληγή της αποστήθισης».

«Η εντονότερη καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων είναι κατά τη γνώμη μας απαραίτητη. Εκτός από τη σφαιρική προσέγγιση και την εμβάθυνση σε γνωστικά αντικείμενα πρέπει να παρέχονται στους νέους επιπλέον εφόδια που θα τους επιτρέπουν να αναλύουν και να αξιοποιούν καλύτερα την παρεχόμενη γνώση και να προσαρμόζονται ευέλικτα σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον», επισημαίνει επιπλέον η υπουργός Παιδείας.

«Ο εμπλουτισμός αυτός δρομολογείται άμεσα με την προσθήκη νέων θεματικών στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών όπως ο εθελοντισμός η επιχειρηματικότητα η σεξουαλική αγωγή η καταπολέμηση των εξαρτήσεων με την αναμόρφωση των υφιστάμενων σχολικών προγραμμάτων και εγχειριδίων και τον εμπλουτισμό των μεθόδων διδασκαλίας», αναφέρει ακόμα.

Οι νέες θεματικές από το Σεπτέμβριο

Παράλληλα, η Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε και στις νέες θεματικές που εισάγονται στα σχολεία από το Σεπτέμβριο.

«Να πούμε εισαγωγικά πως οι νέες θεματικές θα διδάσκονται οργανωμένα και συστηματικά στο πλαίσιο του υποχρεωτικού ωρολόγιου προγράμματος, δεν θα είναι με την αποσπασματική μορφή της θεματικής εβδομάδας όπως ίσχυε έως τώρα», σημείωσε, συνεχίζοντας:

«Τις επόμενες ημέρες οι ενδιαφερόμενοι φορείς συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά εκείνων που υλοποιούν ήδη επιτυχημένα προγράμματα που αφορούν για παράδειγμα τον εθελοντισμό, την οδική ασφάλεια, την πρόληψη από εξαρτήσεις, τη ρομποτική, τη σεξουαλική αγωγή, θα κληθούν από το υπουργείο από κοινού με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να καταθέσουν προτάσεις και προτεινόμενο σχετικό υλικό ανά θεματική».

«Ταυτόχρονα με ολοκληρωμένο σχεδιασμό προχωράμε στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα τις διδάξουν. Ως προς τις ώρες διδασκαλίας θα ληφθεί μέριμνα για την ισορροπία και για την πληρότητα για τη μικρότερη διαταραχή του προγράμματος», κατέληξε η υπουργός Παιδείας.

Διαβάστε επίσης:

«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι δέσμευσή μας και θα την υλοποιήσουμε»

Συνυπολογισμός των επιδόσεων σε όλο το Λύκειο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια

σχετικά άρθρα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΠΘ «Διερμηνεία και Μετάφραση» , με ανοικτές αιτήσεις
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΠΘ «Διερμηνεία και Μετάφραση» , με ανοικτές αιτήσεις
Αιτήσεις έως τις 15/06 για το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διερμηνείας και Μετάφρασης
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΠΘ «Διερμηνεία και Μετάφραση» , με ανοικτές αιτήσεις