ΔΟΑΤΑΠ: Εισήγηση Κεραμέως στο ΑΣΕΠ για κατάθεση δικαιολογητικών μέχρι τις ενστάσεις
Το ζήτημα, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, αφορά τόσο στη χορήγηση integrated master στους αποφοίτους του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιόνιου Πανεπιστημίου όσο και γενικότερα το ΔΟΑΤΑΠ

Επίκαιρη ερώτηση με θέμα «χορήγηση ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (ιντεργκρεϊντεντ μαστερ) στους αποφοίτους από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιόνιου Πανεπιστημίου» κατέθεσε ο βουλευτής Αρκαδίας του Κινήματος Αλλαγής Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος προς την Υπουργό  Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Η ίδια απάντησε σχετικά:

«Θέλω να σας πληροφορήσω ότι επειδή υπάρχουν γενικότερα καθυστερήσεις και σε άλλους τομείς –ο ΔΟΑΤΑΠ για παράδειγμα είναι ένας φορέας ο οποίος διαχρονικά, για να είμαστε ειλικρινείς εδώ και πολλά χρόνια, είχε τεράστιες καθυστερήσεις, μεγάλες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις- έχω κάνει μία πρόταση στο ΑΣΕΠ -προφανώς στο ΑΣΕΠ επαφίεται η τελική απόφαση- να μπορούν οι υποψήφιοι να προσκομίσουν όλα τα δικαιολογητικά που αφορούν την υποψηφιότητά τους και κατά την περίοδο των ενστάσεων, άρα μέχρι την διαμόρφωση του οριστικών πινάκων.

Και επαναλαμβάνω ότι αυτό αφορά και την περίπτωση του συγκεκριμένου integrated master, αφορά και γενικότερα άλλες καθυστερήσεις που υπάρχουν και μάλιστα πολυετείς, όπως για παράδειγμα στον ΔΟΑΤΑΠ. Τις προάλλες στη Βουλή ανέφερα μία περίπτωση μιας υποψήφιας στον ΔΟΑΤΑΠ, η οποία κατέθεσε τα χαρτιά της το 2016 για να μάθει τέλος του 2019 ότι ο φάκελος δεν υπήρχε και έπρεπε να τον υποβάλλει εξαρχής.

Υπάρχουν τεράστια προβλήματα διαχρονικά, μεγάλες παθογένειες. Γι’ αυτό, λοιπόν, έχω εισηγηθεί και έχω προτείνει στο αρμόδιο όργανο που είναι το ΑΣΕΠ -δεδομένου του ότι η Κυβέρνησή μας προχώρησε και έκανε αυτήν τη θαρραλέα κίνηση να προχωρήσει σε αυτούς τους μόνιμους διορισμούς- να μπορέσουν οι υποψήφιοι να προσκομίσουν τα σχετικά δικαιολογητικά μέχρι και κατά την περίοδο των ενστάσεων.

Κατά τη δευτερολογία της η υπουργός Παιδείας ανέφερε:

«Το ουσιαστικό είναι ότι έχω ήδη ζητήσει από τον αρμόδιο ανεξάρτητο φορέα, εάν μπορούν, να το εξετάσουν. Και σας ξαναλέω ότι δεν αφορά μόνο το integrated master, διότι αυτό είναι μια μικρή σχετικά περίπτωση σε σχέση με άλλες περιπτώσεις που αφορούν πραγματικά πολυετείς καθυστερήσεις, όπως για παράδειγμα αναφορικά με τον ΔΟΑΤΑΠ.

Επειδή προχώρησε η Κυβέρνησή μας στους μόνιμους διορισμούς και θεωρούσαμε ότι ήταν σωστό να προχωρήσουμε και γρήγορα, προκειμένου να καταρτιστούν το γρηγορότερο οι νέοι πίνακες, γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, για οτιδήποτε έχει να κάνει με καθυστερήσεις στην προσκόμιση δικαιολογητικών, τα οποία είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητα και τα οποία μπορούν να συνδράμουν την υποψηφιότητα, η εισήγηση –και θα την εξαντλήσω, σας διαβεβαιώ- προς το ΑΣΕΠ και προς το αρμόδιο Υπουργείο είναι ακριβώς αυτή η οποία σας ανέφερα, δηλαδή να μπορούν να προσκομίσουν οι υποψήφιοι τα εν λόγω δικαιολογητικά καθ’ όλη την περίοδο και των ενστάσεων, το οποίο δίνει πολύ σημαντική παράταση εν τοις πράγμασι, εάν και εφόσον αυτό γίνει δεκτό, στους εν λόγω υποψηφίους.

Επαναλαμβάνω ότι τα ζητήματα είναι πολλά. Υπάρχει το ζήτημα του ΔΟΑΤΑΠ, που πραγματικά είναι χρόνιες οι καθυστερήσεις εκεί. Αυτή η Κυβέρνηση θα κάνει ό,τι μπορεί, προκειμένου με αυτό το πολύ θετικό μέτρο των μόνιμων διορισμών να μπορέσουν πραγματικά να υποβάλλουν υποψηφιότητα και να κριθούν αντικειμενικά όσο το δυνατόν περισσότεροι υποψήφιοι».

Διαβάστε επίσης:

Επιστρέφει ο σχολικός σύμβουλος - Νέο πλαίσιο στην επαγγελματική εκπαίδευση

«Το άρθρο για τα κολέγια αποτελεί θεμελιώδη αρχή του ευρωπαϊκού δικαίου»

σχετικά άρθρα

Καταγγελία: Παιδικοί σταθμοί λειτουργούν κανονικά ενώ στο κτίριο πραγματοποιούνται οικοδομικές εργασίες
Καταγγελία: Παιδικοί σταθμοί λειτουργούν κανονικά ενώ στο κτίριο πραγματοποιούνται οικοδομικές εργασίες
Άμεση λύση στο πρόβλημα ζητά το Σωματείο Εργαζομένων στο δήμο Βύρωνα
Καταγγελία: Παιδικοί σταθμοί λειτουργούν κανονικά ενώ στο κτίριο πραγματοποιούνται οικοδομικές εργασίες
Ολοκλήρωση του 2ου κύκλου της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας»
Ολοκλήρωση του 2ου κύκλου της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας»
Ανακοίνωση του ΙΕΠ
Ολοκλήρωση του 2ου κύκλου της Β’ επιμορφωτικής φάσης της Πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας»