Δασκάλα Ειδικής Αγωγής εξηγεί πώς αντιμετωπίζει κορίτσι στο φάσμα του αυτισμού
Μια δασκάλα Ειδικής Αγωγής δίνει παιδαγωγικές συμβουλές για την καθημερινή επαφή με ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού

Μια δασκάλα ειδική αγωγής περιγράφει μέσω τουίτερ την καθημερινότητα με ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού και δίνει πολύτιμες συμβουλές για το πώς πρέπει να φερόμαστε σε αυτά αλλά και κάποιες ασκήσεις που βοηθούν στην αρχή της ημέρας.

Η ανάρτηση:

Θρεντ για το φάσμα του αυτισμού. Το μεσημέρι στο σχολείο έχω ένα κοριτσάκι στο φάσμα του αυτισμού. Μια πολύπλοκη κατάσταση με ιδιαιτερότητες στον κάθε άνθρωπο στο φάσμα.

Ένα στοιχείο κοινό οι αισθήσεις δουλεύουν στο χίλια αν των υπολοίπων είναι στο δέκα.

Καθημερινά της κάνω το λεγόμενο sensory diet. Όποτε δεν έχω ακολουθήσει αυτήν την τακτική για χ,ψ λόγους η μέρα γίνεται πολύ δύσκολη.

Τα παιδιά στο φάσμα χρειάζονται καθημερινά ένα τουλάχιστον δεκάλεπτο με τρεις ασκήσεις: μια alerting όπως τρέξιμο η τραμπολίνο, μια organising όπως παλαμακια η να είναι ξαπλωμένα σε σκειτ και να σπρώχνουν με τα χέρια, και μια χαλαρωτική όπου ξαπλώνουν κάτω η η ρολάρουν ξαπλωμένα σε μπάλα γυμναστικής.

Όταν έχουν sensory overload, ακόμα και αν ουρλιάζουν, τους μιλάμε με πολύ πολύ σιγανή φωνή γιατί ο ήχος της φωνής μας τους πονάει κυριολεκτικά στο κεφάλι. Και μια πολύ σφιχτή αγκαλιά θα βοηθήσει το νευρικό σύστημα να ηρεμήσει.

Και κυρίως σεβόμαστε τη διαφορετικότητα των αναγκών τους. Να τους μάθουμε πως λειτουργεί ο κόσμος μας αλλά να μάθουμε και για τον δικό τους.

Στον ίδιο κόσμο είμαστε τελικά. Αν καταφέρουμε την ισορροπία στις αισθήσεις τους θα δούμε αυτά τα παιδιά με ένα απλανές χαρούμενο βλέμμα και ένα χαμόγελο πολύτιμο.

Πηγή πληροφοριών: Μικροπράγματα 

σχετικά άρθρα

ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Δεν θα επιτρέψουμε αποκλεισμό αδιόριστων λόγω αδυναμιών του ΥΠΑΙΘ και πολιτικών επιλογών
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Δεν θα επιτρέψουμε αποκλεισμό αδιόριστων λόγω αδυναμιών του ΥΠΑΙΘ και πολιτικών επιλογών
Για την παράσταση διαμαρτυρίας του Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. & Ε. Λ.Μ.Ε. της Αττικής στην Περιφερειακή Δ/νση Π. & Δ. Εκπ/σης Αττικής που έγινε τη...
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Δεν θα επιτρέψουμε αποκλεισμό αδιόριστων λόγω αδυναμιών του ΥΠΑΙΘ και πολιτικών επιλογών