Επιστολή για σύσταση οργανικών θέσεων Πληροφορικής στις ΣΜΕΑΕ εν'όψη των μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή
Επιστολή των Αναπληρωτών Καθηγητών Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής

Αξιότιμη/ε Κυρία/ε,

Οι καθηγητές Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 86.ΕΑΕ) εκτιμούμε την προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης να προβεί το συντομότερο δυνατό στην ολοκλήρωση των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή με στόχο την στελέχωση όλων των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) με εξειδικευμένο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.

Με μεγάλη λύπη μας τις τελευταίες μέρες πληροφορούμαστε  ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καμία πρόθεση να προχωρήσει στην σύσταση οργανικών θέσεων Πληροφορικής στα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία με συνέπεια τον άδικο αποκλεισμό των καθηγητών  Πληροφορικής από τους πρώτους μόνιμους διορισμούς της Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε μία εποχή όπου, η ψηφιακή γνώση και δεξιότητα δηλαδή ο ψηφιακός γραμματισμός των μαθητών ήδη από τα πρώτα βήματα της σχολικής ζωής τους είναι απαραίτητα εφόδια «επιβίωσης» στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή. 

Μία εποχή όπου οι έννοιες της ψηφιακής ταυτότητας, της ψηφιακής ασφάλειας και των ψηφιακών δικαιωμάτων σχετίζονται άμεσα με την σωστή χρήση του υπολογιστή και του Διαδικτύου και προάγουν τον ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών.

Με την παρούσα επιστολή αιτούμαστε:

  1. Να συσταθούν οργανικά κενά Πληροφορικής που θα ανταποκρίνονται στις υπάρχουσες ανάγκες σε όλες τις ΣΜΕΑΕ της χώρας, τόσο σε σχολεία Α’θμιας όσο και της Β’θμιας Εκπαίδευσης και να δοθούν προς κάλυψη για μόνιμους διορισμούς.
  1. Ισότιμες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ86.ΕΑΕ) με βάση τις προσλήψεις  αναπληρωτών την τελευταία τριετία για την κάλυψη των πάγιων αναγκών στις ΣΜΕΑΕ όσον αφορά την διδασκαλία της Πληροφορικής και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης.

Σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή και ελπίζουμε στην μέριμνα σας για την στελέχωση των σχολικών μονάδων ΣΜΕΑΕ Α’θμιας και Β’θμιας με μόνιμους και εξειδικευμένους καθηγητές Πληροφορικής με στόχο  την καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών μας και την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης τους, εφόδια που αδιαμφισβήτητα επιβάλλεται να παρέχονται από ένα σύγχρονο σχολείο το οποίο προάγει την ολιστική και διαθεματική προσέγγιση στην μάθηση, την συνεργασία σε ψηφιακά και μη περιβάλλοντα, την αναλυτική, συνθετική και κριτική σκέψη στην επίλυση προβλημάτων καθώς και την ανάπτυξη των επικοινωνιακών και κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών.

Με εκτίμηση,
Αναπληρωτές Καθηγητές Πληροφορικής Ειδικής Αγωγής (ΠΕ86.ΕΑΕ)

 

σχετικά άρθρα

Καταγγελία ΟΙΕΛΕ: Συκοφαντικό άρθρο της Καθημερινής με πρόσχημα τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη και στόχο την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης
Καταγγελία ΟΙΕΛΕ: Συκοφαντικό άρθρο της Καθημερινής με πρόσχημα τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη και στόχο την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης
«Μπορεί μια 48ωρη απεργία να κλείσει ένα σχολείο με 9 δεκαετίες ιστορίας; », διερωτάται η ΟΙΕΛΕ σε σχετική ανακοίνωσή της
Καταγγελία ΟΙΕΛΕ: Συκοφαντικό άρθρο της Καθημερινής με πρόσχημα τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη και στόχο την πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης
«Στα σκαριά» νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση - Πρόσκληση Κεραμέως σε ΟΙΕΛΕ, ΣΙΣ και Συλλόγους Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων για διάλογο
«Στα σκαριά» νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση - Πρόσκληση Κεραμέως σε ΟΙΕΛΕ, ΣΙΣ και Συλλόγους Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων για διάλογο
Η υπουργός Παιδείας καλεί σε συνάντηση τη Δευτέρα 6 Ιουλίου
«Στα σκαριά» νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση - Πρόσκληση Κεραμέως σε ΟΙΕΛΕ, ΣΙΣ και Συλλόγους Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων για διάλογο