Ειδική σύσκεψη για τον 8χρονο «Αϊνστάιν» από την Πέλλα
Στη σύσκεψη συμμετείχε ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, καθώς και ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημοτικό σχολείο Αρσενίου, παρουσία του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, Νικόλαου Τσαλικίδη και του Ανδρέα Γεραντίδη, πατέρα του 8χρονου μαθητή, που έχει καταπλήξει τους πάντες με τις επιδόσεις του στα μαθηματικά.

«Στόχος όλων μας, στη σύσκεψη, ήταν το παιδί να μεγαλώσει ισόρροπα και να προστατεύσουμε την παιδικότητα του», δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Τσαλικίδης.

«Συζητήσαμε με τον πατέρα του παιδιού και συμφωνήσαμε να δουν τον μαθητή ειδικοί επιστήμονες, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί του Κέντρου Εκπαιδευτικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Πέλλας. Η ομάδα επιστημόνων θα δει τις ανάγκες του παιδιού και πώς βιώνει αυτή την κατάσταση το παιδί προκειμένου να δώσουμε οδηγίες στους γονείς» ανέφερε ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας.

Διευκρίνισε, δε, ότι «παράλληλα, ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου, Χριστόδουλος Φανιόπουλος, που ήταν στη σύσκεψη με την προϊσταμένη του ΚΕΣΥ Πέλλας, Γεωργία Μπουρδομπούρα και τη διευθύντρια του σχολείου, δεσμεύτηκε στον πατέρα, ότι θα εξασφαλίσει ειδικό εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να καλύπτει τις επιπλέον ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του Τάσου, ώστε να μπορεί, μέχρι να φύγει στην Γερμανία, να αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια».

«Ο πατέρας μας είπε ότι στις αρχές του έτους θα φύγει η οικογένεια, συνεπώς μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου θα είναι ο Τάσος στο σχολείο μας και εμείς θα κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε το παιδί να φύγει με εφόδια και τις ευχές μας για το καλύτερο» τόνισε.

Σχετικά με το αν υπάρχουν στη χώρα μας δημόσιες δομές εκπαίδευσης για χαρισματικά παιδιά, ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, πως «στην πατρίδα μας υπάρχει το τμήμα ένταξης, το οποίο λειτουργεί παράλληλα και ενσωματωμένο μέσα στα σχολείο. Όταν δεν υπάρχει σε κάποιο σχολείο το παιδί μεταφέρεται σε άλλα σχολεία, όπως για τα παιδιά που εντοπίζουν μαθησιακά προβλήματα, έτσι υπάρχουν και τμήματα για παιδιά με ιδιαίτερες κλίσης και εξατομικευμένο πρόγραμμα. Υπάρχει ανάλογο τμήμα, στο δημοτικό σχολείο Σκύδρας και σε αλλά σχολεία».

Διευκρίνισε, δε, πως για οποιαδήποτε ενέργεια της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, «οι γονείς είναι αυτοί που επιλέγουν πώς θα κινηθούν και φυσικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα σέβεται απόλυτα τις επιλογές τους και πάντα χρειάζεται η υπεύθυνη δήλωση και συναίνεση του γονέα για οτιδήποτε γίνεται».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
Οι άνθρωποι που ανέρρωσαν από την Covid-19 μπορεί να υποφέρουν από ψυχιατρικές διαταραχές, όπως μετατραυματικό στρες, άγχος, αϋπνία και κατάθλιψη,...
Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης
Διαμαρτυρία γονέων και κηδεμόνων Δήμου Καλαμαριάς σχετικά με την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης