Πρόταση για την επίλυση του κτιριακόύ προβλήματος του ΓΕΛ Κισσάμου
Πρόταση του του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου σχετικά με το κτιριακό πρόβλημα

Έπειτα από το σεισμό των 6,1 ρίχτερ που σημειώθηκε στις 27/11/2019 και τον έλεγχο που πραγματοποίησε κλιμάκιο της ΚΤΥΠ Α.Ε., το σχολικό συγκρότημα των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Κισσάμου κρίθηκε ακατάλληλο και αποφασίστηκε η κατεδάφισή του. Παράλληλα, αποφασίστηκε η προσωρινή στέγαση των παραπάνω σχολείων στα υπάρχοντα Γυμνάσια της πόλης σε απογευματινή βάρδια, μέχρι την εξεύρεση λύσης για επιστροφή στο κανονικό πρωινό ωράριο.

Μετά από συνεδρίαση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου σήμερα Παρασκευή 6/12/2019, σχετικά με το ζήτημα της προσωρινής μετεγκατάστασης αποφασίστηκαν τα εξής:

Γνωρίζοντας ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις (πχ. Λέσβος , Αθήνα) υπήρξε άμεση ανταπόκριση και λειτουργία των σχολείων σε πρωινή βάρδια με προκατασκευασμένες αίθουσες, διεκδικούμε ανάλογη, άμεση αλλά προσωρινή (μέχρι την ανέγερση νέου κτιριακού συγκροτήματος) λύση για πρωινή λειτουργία του σχολείου εντός Ιανουαρίου του 2020, για τους εξής λόγους:

  1. Η μαθησιακή επίδοση των μαθητών επηρεάζεται αρνητικά από το απογευματινό ωράριο. Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες συνιστούν τη λειτουργία του σχολείου σε πρωινό ωράριο για παιδαγωγικούς και μαθησιακούς λόγους.

  2. Διαταράσσονται οι οικογενειακές σχέσεις των μαθητών, οι οποίοι έχουν ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο με την οικογένειά τους.

  3. Δημιουργείται πρόβλημα με τις μετακινήσεις των μαθητών και ιδιαίτερα με την επιστροφή τους σε απομακρυσμένες περιοχές κατά τις βραδινές ώρες.

  4. Οι μαθητές αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, όπως αθλητισμός, μουσική, ξένες γλώσσες κτλ.

  5. Ανατρέπεται ο οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Η Πράξη αυτή υπογράφεται ως εξής:

Ο Διευθυντής

 

Οι καθηγητές

Παπαευαγγέλου Χ.

Δελή Α.

Καλογεράκης Μ.

Τσιχλάκη Δ.

Αλεξανδράκη Β.

Κατσανέβας Μ.

Αναγνώστου Κ.

Κυριτσάκης Η.

Φιλιππάκη Ε.

Ροβιθάκη Σ.

Καρινιωτάκη Ε.

Μπιλαλάκη Α.

Νταγκουνάκη Β.

Τσιμπλάκη Α.

Κατσικανδαράκη Ε.

Νικηφοράκη Σ.

Κουκλάκης Ι.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολεία
Από το δημόσιο σχολείο στη «σχολική μονάδα»: Το νέο διοικητικό μοντέλο και τα διεθνή παραδείγματα

Η συζήτηση για την «αυτονομία» των σχολικών μονάδων και τον αναβαθμισμένο ρόλο των διευθυντών επανέρχεται...

Από το δημόσιο σχολείο στη «σχολική μονάδα»: Το νέο διοικητικό μοντέλο και τα διεθνή παραδείγματα
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
Δυναμικές κινητοποιήσεις στις 16 Δεκεμβρίου: Οι μαθητές ετοιμάζουν καταλήψεις, αποχές και μαζικές δράσεις ενάντια στο Εθνικό Απολυτήριο
Εθνικό Απολυτήριο: Κλειστά σχολεία στις 16/12 – Μαθητές σε καταλήψεις για «μπλόκο» στις τριπλές Πανελλαδικές
μαθητές
Λειτουργικός αναλφαβητισμός: Όταν οι μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν
Κι όμως, το 20% των μαθητών δεν κατανοεί τι διαβάζει - Γιατί συμβαίνει αυτό; Η έκθεση του 2024 και τα βαθύτερα αίτια του λειτουργικού αναλφαβητισμού
Λειτουργικός αναλφαβητισμός: Όταν οι μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν
Αίθουσα σχολείο μαθητες
Τα «μαθηματικά» των συγχωνεύσεων: Οι αριθμοί ευημερούν, τα σχολεία ασφυκτιούν
Στατιστικές αλχημείες, συγχωνεύσεις και μια εκπαιδευτική πραγματικότητα που αντιστέκεται στους δείκτες
Τα «μαθηματικά» των συγχωνεύσεων: Οι αριθμοί ευημερούν, τα σχολεία ασφυκτιούν