Σε διεθνική συνάντηση στην Ισπανία εκπαιδευτικοί του 2ου ΓΕΛ Αλιβερίου

Στη Σεβίλλη της Ισπανίας ταξίδεψαν τρεις εκπαιδευτικοί του 2ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου από τις 19 έως 24 Νοεμβρίου για να λάβουν μέρος στην τέταρτη διεθνική συνάντηση με τους Ισπανούς, Ιταλούς και Ολλανδούς εταίρους τους ολοκληρώνοντας έτσι τις κινητικότητες στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ΚΑ219 “Generazione Web Europeo” (Η Γενιά του Ευρωπαϊκού Ιστού).

Σκοπός της συνάντησης ήταν ο απολογισμός και η αξιολόγηση του έργου καθώς και η διάχυση αποτελεσμάτων στην τοπική κοινωνία. Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου Colegio Privado Concertado Arboleda οι εκπαιδευτικοί και οι Ισπανοί μαθητές παρουσίασαν το έργο και τις δραστηριότητες που υλοποίησαν από το 2017 έως σήμερα, σε εκπροσώπους του Ισπανικού Υπουργείου Παιδείας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τοπικούς φορείς, γονείς και μαθητές. Οι Ισπανοί συντόνισαν με επιτυχία την εκδήλωση δίνοντας το βήμα σε όλους τους εταίρους, καθώς και στους Ισπανούς μαθητές, οι οποίοι μοιράστηκαν την εμπειρία τους με το κοινό.

oi_etairoi_me_topikoys_foreis_kai_toys_ispanoys_mathites.jpg

Στις καθημερινές συνεδριάσεις των εταίρων αξιολογήθηκε η συμβολή της κάθε χώρας και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά στην υλοποίηση των στόχων και την επιτυχή έκβαση του προγράμματος και αποφασίστηκε το περιεχόμενο του εγχειριδίου καλών πρακτικών, που θα είναι και το τελικό προϊόν του έργου. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο του 2020, με την υποβολή της Τελικής Έκθεσης για αξιολόγηση στην Εθνική Υπηρεσία της κάθε χώρας και στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) για την Ελλάδα.

Το Ελληνικό σχολείο εκπροσώπησαν επάξια οι καθηγήτριες Λίτσα Γλάρου, πρόσωπο επαφής και υπεύθυνη για την εκτέλεση του σχεδίου, Αναστασία Ελαφρού και Ευαγγελία Καρκαλέτση, μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας. Μέλη, που συμμετείχαν σε προηγούμενες κινητικότητες, ήταν, επίσης, η Διευθύντρια του σχολείου κα. Ελένη Γότα και ο Μαλούκος Ιωάννης.

Συντονίστρια χώρα είναι η Ιταλία, με το σχολείο Istituto Omnicomprensivo, του Όρτε, ενώ συνεργάζονται, το 2ο Γενικό Λύκειο Αλιβερίου, το Ολλανδικό σχολείο RSG Wolfsbos, του Hoogeveen, και το Ισπανικό σχολείο Euclides Enseñanza Andalusia, της Σεβίλλης. Επίσημο site του Προγράμματος: http://www.gew-project.eu/.

me_toys_ispanoys_mathites.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μουσικά σχολεία
Μουσικά σχολεία: Ξεκινάει αύριο η Β' φάση Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων
Θα υλοποιηθεί δια ζώσης στο Μουσικό Σχολείο Αθήνας (Δράκοντος 37, Ακαδημία Πλάτωνος)
Μουσικά σχολεία: Ξεκινάει αύριο η Β' φάση Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων
ypaith
Οργή και αγανάκτηση για τη σύλληψη εκπαιδευτικών μετά από μήνυση γονέα: «Λόγια του αέρα» από ΥΠΑΙΘΑ για προστασία των εκπαιδευτικών
«Μας εξοργίζουν όλα αυτά μετά και τις 12 φαστ τρακ αγωγές στην ΔΟΕ για την αξιολόγηση που εκδικάζονταν την επόμενη κιόλας μέρα»
Οργή και αγανάκτηση για τη σύλληψη εκπαιδευτικών μετά από μήνυση γονέα: «Λόγια του αέρα» από ΥΠΑΙΘΑ για προστασία των εκπαιδευτικών
benzini.jpg
Τρόμος για υπάλληλο βενζινάδικου στα Άνω Λιόσια: Τον απείλησε με όπλο για να γεμίσει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου
Ένα πολυτελές αυτοκίνητο σταμάτησε στο βενζινάδικο, ενώ εκείνο έκλεινε και ο οδηγός ζήτησε να γεμίσει το ρεζερβουάρ του οχήματος, ωστόσο ο υπάλληλος...
Τρόμος για υπάλληλο βενζινάδικου στα Άνω Λιόσια: Τον απείλησε με όπλο για να γεμίσει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου