ΣΥΡΙΖΑ: Μόλις το 20% των ερωτήσεων που κατατίθενται στη Βουλή απαντά το υπ. Παιδείας
Το ποσοστό απάντησης της τάξης του 20% στις ερωτήσεις που του κατατίθενται φανερώνει μια πολιτική και θεσμική δυσλειτουργία, τονίζει η αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ

Δήλωση, αναφορικά με τα προβλήματα στον κοινοβουλευτικό έλεγχο του υπουργείου Παιδείας πραγματοποίησε η αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Μερόπη Τζούφη, σε εκπαιδευτική ιστοσελίδα.

Μεταξύ άλλων τονίζει ότι το υπουργείο απαντά σε μόλις μία από τις τέσσερις ερωτήσεις που κατατίθενται από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα, η Μερόπη Τζούφη αναφέρει:

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε μια πολιτική και θεσμική δυσλειτουργία στη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας. Από την αρχή της νέας διακυβέρνησης μέχρι σήμερα, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν καταθέσει σχεδόν 80 σχετικές ερωτήσεις, αναφορές και επίκαιρες ερωτήσεις. Από αυτές έχουν απαντηθεί μόνον 15, δηλαδή ένα ποσοστό της τάξης του 25% ή για να το θέσω πιο απλά, τους τελευταίους 4 μήνες το υπουργείο Παιδείας απαντά σε 1 από τις 4 ερωτήσεις που κατατίθενται από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.

Ωστόσο, το πρόβλημα είναι συμμετρικό και δεν αφορά μόνον το ΣΥΡΙΖΑ. Παρόμοια ποσοστά απάντησης καταγράφονται και για τα υπόλοιπα κόμματα, ακόμα και για τις ερωτήσεις που καταθέτουν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Συνολικά, το υπουργείο Παιδείας από τον Ιούλιο και μετά, έχει δεχθεί 400 ερωτήσεις και έχει απαντήσει σε 78. Δηλαδή ποσοστό χαμηλότερο του 20%.

Τα θέματα Παιδείας είναι συνήθως κρίσιμα και επείγοντα, αφορούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς, μαθητές και οικογένειες, ενώ διακρίνονται από μεγάλη γεωγραφική διασπορά. Ο μεγάλος αριθμός των ερωτήσεων αντανακλά ακριβώς αυτή τη διαπίστωση και φανερώνει πως υπάρχουν αρκετά και σοβαρά ζητήματα προς επίλυση από την πλευρά της Κυβέρνησης.

Ενδεικτικά, η πλειοψηφία των ερωτήσεων προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αφορά σε θέματα κάλυψης εκπαιδευτικών κενών ανά τη χώρα, διευκρινίσεις για την αναστολή λειτουργίας των νέων πανεπιστημιακών τμημάτων, τις ελλείψεις στην ειδική αγωγή, τις δυσλειτουργίες στην επαγγελματική εκπαίδευση και τους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών στην ειδική και γενική εκπαίδευση.

Ένας από τους ρόλους των βουλευτών, ανεξαρτήτως της κομματικής προέλευσης, είναι να απευθύνουν ερωτήματα προς τα κυβερνητικά στελέχη, να αναδεικνύουν προβλήματα, δυσλειτουργίες και ελλείψεις, να ζητούν στοιχεία και να μεταφέρουν αιτήματα των πολιτών. Η εκάστοτε πολιτική ηγεσία έχει υποχρέωση να απαντά τεκμηριωμένα και έγκαιρα, τόσο για να ενημερώνει τα μέλη του κοινοβουλίου, αλλά κυρίως τους πολίτες.

Το υπουργείο Παιδείας, αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα χαρτοφυλάκια. Το ποσοστό απάντησης της τάξης του 20% στις ερωτήσεις που του κατατίθενται φανερώνει μια πολιτική και θεσμική δυσλειτουργία που πρέπει να διορθωθεί άμεσα.

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ανακοίνωση για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με φορείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Προβλήματα και καθυστερήσεις στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής στο δήμο Ηρακλείου καταγγέλλει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης...
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες