Kyriakos Mitsotakis arsakeio
Τους 21 Έλληνες μαθητές που διακρίθηκαν στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που πραγματοποιήθηκε στο Γκιορ της Ουγγαρίας (8-10 Νοεμβρίου), συνάντησε και συνεχάρη ο πρωθυπουργός σε τελετή βράβευσης που φιλοξένησε το Υπουργείο Εσωτερικών την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019.

Ανάμεσα στους βραβευθέντες ήταν και οι μαθητές των Αρσακείων - Τοσιτσείων Δημοτικών Σχολείων Εκάλης, Γιώργος Καστρίτης και Φίλιππος Σίνγκερ, που κατέκτησαν τη 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο στην Ολυμπιάδα με το project «Άλεξ, το έξυπνο αρκουδάκι» και η προπονήτριά τους, κ. Πωλίνα Πλουμιδάκη, η οποία μαζί με τη Διευθύντρια του Α΄ Δημοτικού κ. Ελισάβετ Βιτζηλαίου συνόδευσαν τα παιδιά. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν και να συζητήσουν με την Υπουργό Παιδείας για την εργασία τους, το σχολείο και το μάθημα της ρομποτικής, προτείνοντάς της μάλιστα να μπει σε όλα τα σχολεία, γεγονός που ανέφερε στην ομιλία της.

arsakeio-kyriakos

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης και οι υπουργοί Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος και Παιδείας Νίκη Κεραμέως, οι οποίοι βράβευσαν μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Οι μαθητές Γιώργος Καστρίτης και Φίλιππος Σίνγκερ πλαισιώνουν την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Στην εκδήλωση παρέστησαν, ο υφυπουργός Εσωτερικών κ. Θ. Λιβάνιος και οι γενικοί γραμματείς του Υπουργείου Μιχ. Σταυριανουδάκης (Εσωτερικών και Οργάνωσης), Βιβή Χαραλαμπογιάννη (Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα) και Αθανάσιος Μπαλέρμπας (Ιθαγένειας).

Πρωθυπουργός: Πιστεύω στην εκπαιδευτική Ρομποτική

Kyriakos mitsotakis

«Αγαπητά μου παιδιά, αγαπητοί μου εκπαιδευτικοί, αγαπητοί γονείς,

Είμαι εδώ, απλά και μόνο, για να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθειά σας, για τη συμμετοχή σας, για την επιτυχία σας.

Θεωρώ εξαιρετικά σπουδαίο να βλέπω στα πρόσωπά σας το χαμόγελο και την αισιοδοξία μιας φωτεινής Ελλάδος. Αυτό το οποίο πετύχατε, ξέρω ότι το πετύχατε με πολύ κόπο και με πολλή προσπάθεια. Ξέρω ότι εσείς αλλά και οι εκπαιδευτικοί σας, αλλά και οι γονείς σας, αφιερώσατε ώρες που μπορεί να τις είχατε αναλώσει σε ψυχαγωγία, στο να βλέπετε τηλεόραση ή στο να κάνετε άλλα πράγματα, για να μπορέσετε να δουλέψετε σκληρά και ομαδικά για να φέρετε αυτές τις σημαντικές διακρίσεις. Πρώτα απ’ όλα για τους ίδιους σας τους εαυτούς.

Πιστεύω πολύ στην εκπαιδευτική ρομποτική και όσες φορές είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τους πρωτεργάτες αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας στην Ελλάδα, πάντα βλέπω με πόσο μεγάλη χαρά και προσδοκία αγκαλιάζουν τέτοιες πρωτοβουλίες -όχι μόνο- οι μαθητές μας αλλά και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Θα στηρίξω κι εγώ την πρωτοβουλία του Υπουργείου, τέτοιου είδους θεματικές δραστηριότητες να ενταχθούν με ποιο ενεργό, με ποιο συστηματικό τρόπο στα προγράμματα των σχολείων μας.

Ασχέτως το πού θα σας οδηγήσει τελικά η ζωή σας και το τι επιλογές θα κάνετε: αν θα επιλέξετε να σπουδάσετε κάποιο γνωστικό αντικείμενο το οποίο θα έχει σχέση με τη ρομποτική, με τον κόσμο της τεχνολογίας -ο οποίος ανοίγεται μπροστά μας- αυτά τα οποία μάθατε από τη συμμετοχή σας σε αυτήν την εξαιρετική πρωτοβουλία, πιστεύω, ότι θα σας συνοδεύουν για πάντα. Μάθατε πάνω απ’ όλα να συνεργάζεστε στα πλαίσια μιας ομάδας. Μάθατε να θέτετε φιλόδοξους στόχους και να τους πετυχαίνετε. Μάθατε να ξεπερνάτε δυσκολίες, οι οποίες αναπόφευκτα προκύπτουν σε κάθε ομαδική δουλειά.

Μάθατε -είμαι σίγουρος γι’ αυτό -γιατί είχα την ευκαιρία να δω λίγο τις πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, ιδέες, εφαρμοσμένες ιδέες, με τις οποίες προσήλθατε στον διαγωνισμό αυτό. Μάθατε κάτι πάρα πολύ σημαντικό: να σκέφτεστε «έξω από το κουτί» και να βρίσκετε μη συμβατικές λύσεις σε συμβατικά προβλήματα.

Αυτές, λοιπόν, οι δεξιότητες θα σας είναι χρήσιμες ό,τι και αν επιλέξετε τελικά να κάνετε στη ζωή σας.

Μπροστά σας και μπροστά μας ανοίγεται ένας νέος κόσμος γεμάτος προκλήσεις, γεμάτος ευκαιρίες, γεμάτος κινδύνους. Προσωπικά πιστεύω ότι η τεχνολογία, η ευρηματικότητα, η καινοτομία θα μπορέσει να δώσει πολλές λύσεις στα μεγάλα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Εσείς κληθήκατε να αντιμετωπίσετε, στο δικό σας πεδίο, κάποια από τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα οι πόλεις. Πώς οι έξυπνες πόλεις μπορούν να κάνουν τις ζωές μας όλο και καλύτερες, όλο και πιο εύκολες. Αντίστοιχα, στη μεγάλη κλίμακα, η τεχνολογία είναι αυτή που θα μας επιτρέψει -και το πιστεύω αυτό ακράδαντα- να αντιμετωπίσουμε τεράστια προβλήματα, όπως το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής.

Και πιστεύω ότι αν πρέπει κάτι να κάνουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι να κρατάμε ζωντανή την περιέργεια των νέων παιδιών, των νέων ανθρώπων, των νέων πολιτών.

Γι’ αυτό και η Παιδεία για εμάς, για μένα, για την Υπουργό, για τους Υπουργούς δεν είναι απλά μια διαδικασία στείρας αποστήθισης. Δεν είναι απλά μια διαδικασία με την οποία αντιλαμβανόμαστε τη γνώση ως κάτι το οποίο μαθαίνουμε για να το μεταφέρουμε στη συνέχεια σε μία κόλλα χαρτί στον προφορικό μας λόγο. Είναι κάτι πολύ παραπάνω η γνώση στον σημερινό κόσμο και ακριβώς αυτήν την ευρεία γνώση, αυτές τις δεξιότητες που τόσο χρήσιμες θα σας είναι ότι και αν επιλέξετε να κάνετε, θέλουμε να καλλιεργήσουμε μέσα από το σχολείο του μέλλοντος, έτσι όπως, τουλάχιστον, το οραματιζόμαστε.

Σταματώ εδώ, λέγοντάς σας και πάλι ένα μεγάλο μπράβο για τις επιτυχίες σας. Συγχαίροντας εσάς προσωπικά αλλά συγχαίροντας, ειδικά, και δασκάλους σας και τους καθηγητές σας. Διότι, γνωρίζω -και θα κλείσω με αυτό- ότι έχουμε στην εκπαίδευση ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό δυναμικό. Ένα εκπαιδευτικό δυναμικό το οποίο συχνά ψάχνει ευκαιρίες να κάνει περισσότερα πράγματα από αυτά τα οποία, ενδεχομένως, είναι μέσα στο συμβατικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενός δασκάλου κι ενός καθηγητή.

Και χρέος μας, ως πολιτεία, είναι ακριβώς αυτούς τους καθηγητές, τους δασκάλους που θέλουν να κάνουν περισσότερα πράγματα, που θέλουν να πειραματιστούν -σε συνεργασία με τα παιδιά και με τους γονείς- να τους δώσουμε την ευκαιρία και τη δυνατότητα να το κάνουν.

Και πάλι θερμά συγχαρητήρια, μας κάνατε όλους υπερήφανους, αλλά πάνω απ’ όλα κάνατε υπερήφανους τους εαυτούς σας, βλέποντας ότι μπορείτε να βάλετε έναν υψηλό στόχο και να τον πετύχετε.
Να είστε καλά, πάντα επιτυχίες».

Takis Theodorikakos

Ο υπουργός Εσωτερικών  κ. Θεοδωρικάκος στον χαιρετισμό του είπε τα εξής:

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης,

Αγαπημένα μας παιδιά που μας κάνατε περήφανους με τις διακρίσεις σας στην πρόσφατη Ολυμπιάδα Ρομποτικής.

Είναι ξεχωριστή η χαρά μας σήμερα που είστε μαζί μας σε αυτή την τιμητική εκδήλωση, που είναι αφιερωμένη σε εσάς. Και γι’ αυτό αποκτά ξεχωριστή σημασία ότι είναι μαζί μας ο Πρωθυπουργός της χώρας. Πετύχατε κάτι σπουδαίο. Σε έναν τομέα που σχετίζεται ευθέως με την έρευνα και την τεχνολογία, ανταγωνιστήκατε με μεγάλη επιτυχία παιδιά από χώρες που βρίσκονται πολύ μπροστά σε αυτούς τους τομείς. Αυτό σημαίνει πολλά. Πρώτα απ’ όλα ότι έχετε ικανότητες, δεξιότητες που καλλιεργείτε ακόμη περισσότερο με σκληρή δουλειά και μεθοδική προσπάθεια.

Έχετε θέληση, δημιουργικότητα, φαντασία, ομαδικότητα. Συνεργάζεστε αποτελεσματικά, αξιοποιείτε την επικοινωνία με τους δασκάλους σας, τη γνώση, την εμπειρία τους.

Έχετε προλάβει να μάθετε ότι την επιτυχία τη φέρνει το πάθος της δημιουργίας και η συνεχής προσπάθεια να γίνεται κανείς καλύτερος. Να βάλει τον πήχυ ψηλότερα, να κερδίζει τα καθημερινά στοιχήματα και τις προκλήσεις. Και μέσα απ’ αυτό τον αδιάκοπο αγώνα να προσφέρει στην ομάδα που συμμετέχει, στην μικρή του κοινωνία, στην κοινωνία της γνώσης, της επιστήμης, της εφαρμογής, αλλά και στη μεγαλύτερη, στην ίδια την πατρίδα μας.

Είμαι σίγουρος ότι αυτές οι αξίες που εμπνέουν την ενασχόλησή σας με τη ρομποτική και την έρευνα, θα σας συνοδεύουν σε όλη την πορεία σας στη ζωή και σε όλους τους τομείς. Είστε ήδη άξιοι ερευνητές, μπορείτε να είστε πάντα δημιουργικοί άνθρωποι, που πορεύονται με την αξία της ελευθερίας και της αλληλεγγύης και της προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.

Με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι τεχνολογικές εφαρμογές, η τεχνητή νοημοσύνη, η Επιστήμη των Δεδομένων και η «ευφυΐα» των μηχανών, χαρακτηριστικά της λεγόμενης 4ης βιομηχανικής επανάστασης, θα αποτελούν την καθημερινότητα μας.

Η χώρα μας, με τις τόσες δυνατότητες και τα τόσα πολλά προτερήματα αλλά και τα μεγάλα προβλήματα, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης πολλαπλών εφαρμογών για τις ομάδες σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε εφαρμογές για την ενέργεια, την  ανακύκλωση, την προώθηση της ιστορίας και του πολιτισμού μας, την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη των μοναδικών σε ποιότητα ελληνικών προϊόντων, την παροχή βοήθειας σε συμπολίτες μας που ζουν σε απομακρυσμένες δυσπρόσιτες περιοχές ή σε μικρά νησιά, ή ακόμη μια σειρά εφαρμογών που θα διευκολύνουν τους πολίτες αλλά και την ίδια τη λειτουργία του κράτους ή των Δήμων και των Περιφερειών της χώρας μας. Αναπτύσσετε ιδέες που θα κάνουν την καθημερινότητάς μας πιο απλή , πιο λειτουργική, θα αναβαθμίσουν την ποιότητα της ζωής μας και θα δημιουργήσουν έξυπνες πόλεις, με ασφάλεια, θα δώσουν λύσεις στο κυκλοφοριακό και ιδέες που θα βρίσκουν εφαρμογή στην προσπάθεια για αειφόρο ανάπτυξη. Και μέσα από την αγάπη σας για τον διπλανό σας προχωρήστε σε εφαρμογές που θα δώσουν λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν συνάνθρωποί μας με κινητικά ή άλλα προβλήματα καθιστώντας τη ζωή τους πιο εύκολη, θέτοντας την επιστήμη και τα αποτελέσματα της ρομποτικής στην υπηρεσία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ήδη άλλωστε οι εφαρμογές που έχετε δημιουργήσει έχουν αυτό τον προσανατολισμό.

Που σημαίνει ότι το ταξίδι της γνώσης που έχετε ξεκινήσει έχει προορισμό τον άνθρωπο.

Μας γεμίζετε υπερηφάνεια και ελπίδα ότι η Ελλάδα του αύριο έχει προοπτική, καθώς μπορεί να εμπιστευθεί το μέλλον της σε ανθρώπους σαν κι εσάς και μυαλά σαν τα δικά σας.

Όσα έχετε πετύχει αποτελούν πηγή έμπνευσης και παράδειγμα δημιουργικότητας για όλους. Η διαδρομή σας και οι επιτυχίες σας αλλά και οι γνώσεις που αποκτάτε μέσω της ρομποτικής και της ανταλλαγής πληροφοριών με συνομήλικους σας από άλλες χώρες, σας κάνουν από μικρή ηλικία πολίτες του κόσμου. Στην πορεία σας, όπου και αν τελικά καταλήξετε, μη ξεχάσετε ποτέ από πού ξεκινήσατε. Μη λησμονήσετε την πατρίδα και τον τόπο που σας γέννησε. Γιατί η πατρίδα μας στην προσπάθειά της για αναγέννηση, για να σταθεί και πάλι στα πόδια της και να σηκωθεί ψηλά, έχει ανάγκη όλους τους Έλληνες. Προ πάντων όμως έχει ανάγκη εσάς και τις γνώσεις σας. Γιατί η δική σας γενιά θέλουμε να ζήσει εδώ, στην Ελλάδα. Να είστε οι πρωτοπόροι μιας πατρίδας πιο φωτεινής. Εσείς μπορείτε να πάτε την Ελλάδα πολύ ψηλά!

Να την κάνετε διεθνές κέντρο γνώσης, έρευνας, καινοτομίας, όπως αγωνίζεται ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας. Αυτός είναι ένας βασικός στόχος και της κυβέρνησής μας.

Και όπως μας κάνετε περήφανους με τις διακρίσεις σας, όλοι οι Έλληνες που είμαστε περήφανοι για την ιστορία της χώρας μας, να γίνουμε περήφανοι για την ιστορία που όλοι μαζί θα γράψουμε!».

Niki Kerameos

Η υπουργός Παιδείας κυρία Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ, αξιότιμε κ. Υπουργέ, κ. Υφυπουργέ, αξιότιμοι εκπαιδευτικοί και αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες.

Δύο μόνο σκέψεις από εμένα.

Πρώτα από όλα θα ήθελα να απευθύνω θερμά συγχαρητήρια σε σας, για όχι μόνο και τη διάκριση σας. Πάνω από όλα για τη συμμετοχή και την προσπάθεια.

Γιατί αυτό που είναι πιο σημαντικό πάνω από όλα για μας, είναι η θέληση σας για συμμετοχή και η βούληση και η πρόθεσή σας να προσπαθείτε κάθε μέρα να ξεπερνάτε τον ίδιο σας τον εαυτό.

Γιατί για μας αυτό είναι αριστεία.

Το να ξυπνάτε το πρωί και να λέτε: «σήμερα θα γίνω καλύτερος, από αυτό που ήμουνα χθες»!

Σας αξίζουν λοιπόν θερμά συγχαρητήρια.

Δεν αξίζουν όμως μόνο σε σας, αξίζουν και στους γονείς σας, στις οικογένειες σας και στους εκπαιδευτικούς σας που σας στήριξαν σε αυτό το πολύ δύσκολο εγχείρημα.

Δεύτερη σκέψη: Τέτοιες επιτυχημένες δράσεις μας ενδυναμώνουν την απόφαση που έχουμε πάρει με τον κ. Πρωθυπουργό, να ενισχύσουμε το σχολείο, να το δούμε ευρύτερα από έναν απλό φορέα μεταλαμπάδευσης γνώσεων.

Για μας αποστολή του σχολείου δεν είναι μόνο να μαθαίνει γράμματα με την κλασική έννοια του όρου. Αποστολή του σχολείου είναι να βγάζει στη κοινωνία πιο σφαιρικά διαμορφωμένους πολίτες. Πολίτες με μία ευρύτερη διαπαιδαγώγηση και για αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουμε αποφασίσει και ήδη μελετούμε την εισαγωγή νέων θεματικών στο σχολείο. Νέες θεματικές που επενδύουν σε αυτό που λέμε ήπιες δεξιότητες και ψηφιακές δεξιότητες. Νέες θεματικές που έχουν να κάνουνε και με την ρομποτική.

Γι’ αυτό λοιπόν εργαζόμαστε ήδη για μία ευρύτερη εφαρμογή της Ρομποτικής στα σχολεία. Πρέπει να σας πω λοιπόν,  προς μεγάλη μου χαρά, ο Φίλιππος και ο Γιώργος που κάθονται δίπλα μου, μόλις τους ρώτησα αν θα συμφωνούσαν ότι η Ρομποτική θα εφαρμόζεται σε περισσότερα σχολεία και περισσότερες ώρες, η απάντηση ήταν "ναι, θα ήτανε πάρα πολύ ωραίο".

Σας ευχαριστώ πολύ».

Somolakidis

Ο κ. Γιάννης Σομαλακίδης πρόεδρος του οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO Ελλάς, στον χαιρετισμό του είπε:

«Το να παρευρίσκεται σε μια τέτοια εκδήλωση ο πρωθυπουργός και οι δύο υπουργοί σημαίνει ότι κάτι καλό θα γίνει σε αυτή τη χώρα. Κάτι αλλάξει. Πάμε προς  μια κατεύθυνση άλλη, αυτή που ζητάει ο καθένας μας, όπως την έχει ονειρευτεί και όπως θέλει να γίνει. Αλλά εγώ είμαι σίγουρος ότι η σημερινή νεολαία της πατρίδας μας μπορεί να μας δώσει μια χώρα που να τη ζηλεύουν οι υπόλοιπες. Ήμουν πάρα πολύ συγκινημένος όταν στην πιο δύσκολη κατηγορία σηκώθηκε η σημαία μας δίπλα από τις ρωσικές και είπαμε όλοι ότι είμαστε έτοιμοι. Το λέω αυτό γιατί το 2017, είχε έλθει ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και νυν πρωθυπουργός στο Ολυμπιακό Στάδιο και κάθισε μαζί μας περισσότερο από δύο ώρες, μιλώντας με όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον πανελλήνιο διαγωνισμό. Και έβλεπες στα μάτια των παιδιών αλλά και στα μάτια του ίδιου, ότι είμαστε εδώ και θα δώσουμε δύναμη σε αυτή τη νεολαία να μας κάνει κι εμάς καλύτερους.

Επίσης αυτό που βλέπετε σήμερα, τις πέντε ομάδες που είμαστε εδώ, είναι αποτέλεσμα μιας σημαντικότατης δουλειάς. Δηλαδή, για να πάρεις μέρος στην Ολυμπιάδα πρέπει να κερδίσεις τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό. Για να έλθεις στον πανελλήνιο Διαγωνισμό πρέπει να κερδίσεις στην Περιφέρεια. Έχουμε 13 γεωγραφικές Περιφέρειες. Και για να πας στην Περιφέρεια πρέπει να κερδίσεις στο νομό. Αυτή τη στιγμή λοιπόν, ο Κώστας Τσατσαρώνης έχει αναβάλει ένα webinar που κάνουμε στο οποίο συμμετέχουν 250 εκπαιδευτικοί της πατρίδας μας. Η χώρα μας, λοιπόν, είναι πανέτοιμη. Και δεν είναι πανέτοιμη επειδή πήρε τα μετάλλια, αλλά γιατί μπορεί να κατασκευάσει, μπορεί να προγραμματίσει, μπορεί να εμψυχώσει μαθητές να συμμετάσχουν. Και όπως είπε και ο κ. Πρωθυπουργός δεν έχει σημασία τι επάγγελμα θα κάνει, σημασία έχει να ανήκεις σε αυτόν τον αιώνα.

Εμείς αποκτώντας όλη αυτήν την εμπειρία τα τελευταία 12 χρόνια, έχουμε λάβει προσκλήσεις σημαντικές και γι’ αυτό θα προχωρήσουμε και σε άλλες δράσεις, μια εκ των οποίων είναι στη Λουιζιάνα της Αμερικής. Και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι’ αυτό. Γιατί εκεί ακριβώς ο Οργανισμός ο δικός μας θα κάνει τα ίδια που κάνει και στην Ελλάδα. Και με την ευκαιρία θέλω να σας δώσω συγχαρητήρια για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού. Η ψήφιση του νομοσχεδίου είναι ιδιαίτερα σημαντική, διότι έχουμε ανάγκη και αυτούς για να αλλάξουν την πατρίδα. Στο Illinois λοιπόν, στο McNeese, αντιπρύτανης είναι Έλληνας, ο Νίκος Κυρίτσης. Κλείνοντας θέλω να πως συγχαρητήρια για τον νόμο και να σας ευχαριστήσω γιατί η εκπαίδευση μπορεί να γίνει αντικείμενο δημόσιου διαλόγου και συζήτησης.
Σας ευχαριστώ».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
«Την ίδια στιγμή, οι γονείς είτε αποφεύγουν να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα της σεξουαλικότητας είτε αδυνατούν να παρέχουν σωστή ενημέρωση και...
Γιατί βιάζονται να μεγαλώσουν;
polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ