Ξεκίνησε το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας και Εκπαίδευσης στη Λαμία
Ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής 22 Νοεμβρίου 2019 το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας και Εκπαίδευσης στο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας - Ο χαιρετισμός της Σοφίας Ζαχαράκη

Ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής 22 Νοεμβρίου 2019 το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας και Εκπαίδευσης στο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας «Τοπική Ιστορία και Εκπαίδευση: αναπτύσσοντας μία οργανική και αποτελεσματική σχέση μεταξύ τους» το θέμα του συνεδρίου που λαμβάνει μέρος στη Λαμία μέχρι και την Κυριακή 24 Νοεμβρίου

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Στερεάς Ελλάδας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Εργαστήριο Μουσειακής Έρευνας και Εκπαίδευσης), η Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Μ.Π.Σ. Δημόσια Ιστορία), το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Εργαστήριο Ιστορίας της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης) συνδιοργανώτές στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας και Εκπαίδευσης

Δείτε τι είπαν στην βραδιά έναρξης ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ.κ Συμεών, η υφυπουργός παιδείας κα Ζαχαράκη, ο Δημαρχος Λαμιέων Θύμιος Καραΐσκος, ο αντιπεριφερειάρχης κος Καραγιάννης,  η  Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας η Δρ. Ελένη Μπενιάτα, η Καθηγήτρια Νίκη Νικονάνου (Παν/μιο Θεσσαλίας) και ο Καθηγητής Χάρης Αθανασιάδης (Παν/μιο Ιωαννίνων, Ε.Α.Π.)

Σκοπός του Συνεδρίου

Σκοπός του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη της τοπικής Ιστορίας ως εξαιρετική πηγή γνώσης, ικανή να διευρύνει τον μορφωτικό ρόλο του σχολείου δημιουργώντας μια διαρκή και δημιουργική σχέση μεταξύ της σχολικής γνώσης και της πραγματικότητας. Η ενασχόληση των μαθητών/τριών με την τοπική Ιστορία συμβάλλει στην καλλιέργεια δεξιοτήτων και τον επαναπροσδιορισμό στάσεων και αξιών μέσα από τη βιωματική μάθηση, την εξερεύνηση και το παιχνίδι. Οι εναλλακτικές αυτές παιδαγωγικές μέθοδοι και δράσεις χρησιμεύουν ως οδηγός αναβάθμισης αφενός της παιδαγωγικής λειτουργίας των σχολικών επισκέψεων, οι οποίες αποτελούν σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, και αφετέρου της διδακτικής προσέγγισης του μαθήματος, το οποίο αντιμετωπίζεται μέσα από μια πιο φρέσκια και διερευνητική ματιά.

Φιλοδοξία του Συνεδρίου αυτού είναι να διαμορφώσει ένα συγκροτημένο και τεκμηριωμένο παιδαγωγικά πλαίσιο για τη δημιουργική ένταξη της μελέτης της Τοπικής Ιστορίας στο ελληνικό σχολείο και να σηματοδοτήσει την έναρξη ενός γόνιμου διαλόγου μεταξύ της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικού με τη σύνδεση της θεωρίας με την εκπαιδευτική πράξη.

Λαμία
Λαμία
Λαμία
Λαμία

Πηγή: mag24.gr

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ανακοίνωση για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με φορείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Προβλήματα και καθυστερήσεις στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής στο δήμο Ηρακλείου καταγγέλλει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης...
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες