Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών εκφράζει την έντονη ανησυχία της για την τροπολογία του άρθρου 6 παρ. 1 του νόμου 3699/2008 που ψηφίστηκε από το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διότι αδικεί κατάφωρα τους φυσικούς ειδικής αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ, ενώ παράλληλα στερεί από τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τη δυνατότητα ποιοτικής διδασκαλίας του μαθήματος της φυσικής από ειδήμονες επιστήμονες.
Συγκεκριμένα στην τροπολογία αναφέρονται τα εξής: «Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι μαθητές υποστηρίζονται από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ. Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως τριακόσιοι (300) μαθητές, τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, ενώ στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από τριακόσιοι (300) μαθητές, εκ των οποίων τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τοποθετούνται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04. Για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04 η τοποθέτηση, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γίνεται σε ποσοστό 42% για την ειδικότητα ΠΕ04.01, 20% για κάθε μία από τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και 18% για την ειδικότητα ΠΕ04.05. Ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα που προκύπτει σύμφωνα με τα προηγούμενα εδάφια, ισοδυναμεί με αριθμό οργανικών θέσεων.»
Η παραπάνω ρύθμιση ουσιαστικά αποκλείει τους εκπαιδευτικούς φυσικών επιστημών ειδικής αγωγής από τη δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων σε ΤΕ πλήττοντας, όσο ποτέ άλλοτε, κυρίως τους φυσικούς ειδικής αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ. Ο μαθητικός πληθυσμός της συντριπτικής πλειοψηφίας των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αριθμεί κάτω των 300 μαθητών με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των φυσικών ΕΑΕ που θα διδάσκουν σε ΤΕ. Γεγονός που αναπόφευκτα θα επιφέρει σοβαρότατο παιδαγωγικό ζήτημα ως προς την ορθή εκπαίδευση των μαθητών ειδικής αγωγής στις θεματικές της φυσικής και των φυσικών επιστημών γενικότερα. Η τροπολογία επιβαρύνει περισσότερο τους μαθητές περιοχών της επαρχίας μειωμένου σε αριθμό δυναμικού. Σε περίπτωση εφαρμογής της τροπολογίας θα αποκλειστεί μεγάλος αριθμός μαθητών από την φοίτησή τους στα ΤΕ
Για τους παραπάνω λόγους η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ζητά την άμεση τροποποίηση της τροπολογίας για τη σύσταση οργανικών θέσεων σε ΤΕ ως προς τα παρακάτω:
Α) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες φοιτούν έως διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. Η τοποθέτηση εκπαιδευτικών, σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ03 και ΠΕ04 να γίνεται σε ποσοστό 50% ανά κλάδο.
Β) Στα ΤΕ των σχολικών μονάδων, στις οποίες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι (200) μαθητές, να τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ02, ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 και ένας εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04
Β) Να αυξηθεί η ποσόστωση για τους φυσικούς Ειδικής Αγωγής ΠΕ04.01 ΕΑΕ από 42% στο 50%.
Κυρία Υπουργέ,
είμαστε βέβαιοι για την κατανόηση της σοβαρότητας των αιτημάτων μας και παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη