Αντιρατσιστικές κινήσεις, οργανώσεις της αριστεράς και αλληλέγγυοι βρίσκονται στο πλευρό της Πακιστανικής Κοινότητας αυτή την ώρα που πραγματοποιεί συγκέντρωση στην πλατεία Κοτζιά με βασικό αίτημα την επαναλειτουργία του σχολείου της Πακιστανικής Κοινότητας στο 144ο δημοτικό σχολείο Αθήνας.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ThePressProject (TPP), οι διοργανωτές έχουν στήσει συμβολικά θρανία και καρέκλες με παιδιά του σχολείου της Πακιστανικής Κοινότητας θέλοντας να επισημάνουν την άμεση αναγκαιότητα για επαναλειτουργία του σχολείου στο 144ο δημοτικό σχολείο Αθήνας.
Υπέρ της επαναλειτουργίας του σχολείου έχει τοποθετηθεί η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, σημειώνοντας πως «η φετινή απόφαση της δημοτικής αρχής ανοίγει το πεδίο για ξενοφοβικές και ρατσιστικές ενέργειες, όπως αυτές της Χρυσής Αυγής προ διετίας, τις οποίες και το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είχε καταδικάσει.».
Νωρίτερα, ο Πέτρος Κωνσταντίνου κατήγγειλε πως η διαμαρτυρία συλλόγων γονέων και εκπαιδευτικών σωματείων πραγματοποιήθηκε χωρίς τοποθέτηση εξέδρας και μικροφωνικής εγκατάστασης.
«Ομολογώ ότι πρώτη φορά έλαβα απάντηση σε αίτημα για την πραγματοποίηση εκδήλωσης ότι μπορεί να γίνει χωρίς εξέδρα, χωρίς μικροφωνική και χωρίς παροχή ρεύματος! Μήπως απλά δηλώνετε την πρόσθεση σας να απαγορεύσετε την εκδήλωση διότι φέρνει στο προσκήνιο την πρωτοφανλη αλληλεγγύη φορεών και σωματείων ενάντια στις πρωτοφανείς μεθοδεύσεις για το τερματισμό της λειτουργίας του σχολείου της Πακιστανικής κοινότητας στο 144 δημοτικό σχολείο;», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη