Σ. Ζαχαράκη: Κανένας συμβιβασμός για την ασφάλεια των παιδιών μας
Διήμερη επίσκεψη στο Ηράκλειο Κρήτης πραγματοποιεί η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη μετά το περιστατικό με το όπλο που έβγαλε μαθητής μέσα στην τάξη

«Όταν μιλάμε για το σχολικό χώρο και για την ασφάλεια των παιδιών δεν κάνουμε κανένα συμβιβασμό» ήταν το μήνυμα της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη από το Ηράκλειο, με αφορμή το περιστατικό στο ΕΠΑΛ Μοιρών με τον μαθητή που απείλησε με όπλο τον συμμαθητή του μέσα στο σχολείο. «Θα είμαστε αυστηροί», τόνισε η κ. Ζαχαράκη η οποία συμπλήρωσε ότι το σχολείο κινήθηκε άμεσα και έπραξε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες.

«Η Αστυνομία και πλέον η Δικαιοσύνη θα κάνουν το έργο τους με όλη την αυστηρότητα που απαιτείται, ελπίζω. Δεν σχολιάζω τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης όμως με ενδιαφέρει τα παιδιά να είναι προστατευμένα και να γίνονται με προσεχτικό τρόπο οι εφημερίες» δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας που έκανε γνωστό ότι σήμερα στο ΕΠΑΛ Μοιρών βρίσκονται ήδη ψυχολόγοι από το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) με στόχο να μιλήσουν με τα παιδιά.


«Δεν πρέπει να φοβόμαστε το διάλογο με τα παιδιά. Να ξέρετε ότι το Υπουργείο θα αγγίξει τα ζητήματα προστασίας των παιδιών, τα ζητήματα βίας που έχουμε δει, τα ζητήματα εξαρτήσεων. Οι προκλήσεις είναι πολλές και νομίζω ότι ο ρόλος μας είναι εκεί. Να δημιουργήσουμε μια ασπίδα, ώστε τα παιδιά να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με δύναμη και αντίσταση» ανέφερε σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η κ. Ζαχαράκη βρίσκεται από το πρωί στο Ηράκλειο, ενώ νωρίτερα συμμετείχε σε συμπόσιο με αφορμή τη λήξη του προγράμματος «Criss Horizon 2020» που υλοποιήθηκε την περίοδο 2018-2019 από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης. Στο πρόγραμμα, συμμετείχαν περίπου 60 σχολεία του νησιού, 100 εκπαιδευτικοί και 1.000 μαθητές, οι οποίοι θα λάβουν, πιστοποίηση Ψηφιακής Ικανότητας (Digital Competence) από 15 φορείς.

Η Σοφία Ζαχαράκη συνεχάρη την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα εξηγώντας ότι το Πρόγραμμα θα συνεχιστεί με την ίδια θέρμη, ενώ διευκρίνισε ότι αποτελεί προτεραιότητα η ανάπτυξη ενός προγράμματος σπουδών, ειδικά στην πληροφορική και στην Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων με ένα τρόπο καινοτόμο, έτσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να σκέφτονται δημιουργικά και να λύνουν προβλήματα.

Η υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στις πιστοποιήσεις λέγοντας ότι: «Το να παίρνεις ένα πιστοποιητικό μέσα στο σχολείο είναι πραγματικά σημαντικό αν σκεφτεί κανείς ότι πολλοί γονείς για να το αποκτήσουν τα παιδιά τους, στρέφονται σε εξωσχολικές δραστηριότητες. Μέσα στις προγραμματικές μας δηλώσεις, άλλωστε, είναι η κτήση κρατικού πιστοποιητικού στην Πληροφορική αλλά και στην ξένη γλώσσα μέχρι να τελειώσουν το σχολείο».

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης Μανώλης Καρτσωνάκης τόνισε ότι στόχος είναι να ενταχθεί ως εθνικό πρόγραμμα σε περισσότερα σχολεία και τα παιδιά να λαμβάνουν πιστοποίηση, της οποίας η αξία και η αναγνώριση θα είναι αντίστοιχη, με άλλες πιστοποιήσεις που δίδονται. «Τα παιδιά αυτά είναι οι πολίτες του 2030 κι εκεί ακριβώς πρέπει να στοχεύουμε. Στόχος είναι αυτή η πιστοποίηση να έχει πανευρωπαϊκο χαρακτήρα» σημείωσε ο κ. Καρτσωνάκης.

σχετικά άρθρα

Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Από μέρα σε μέρα η ανακοίνωση των διορισμών στην Ειδική Αγωγή - Παρακάτω ξανά θυμίζουμε τι ισχύει για τα σεμινάρια με βάση το νόμο
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Ανακοίνωση
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης