Thumbnail
Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

Σχετικά με την αναμενόμενη κατανομή των 4.500 θέσεων εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ για μόνιμο διορισμό στην Ειδική Αγωγή και επικαιροποιώντας την πρόταση που είχαμε κάνει στο παρελθόν, αυτή τη φορά στηριζόμενοι αποκλειστικά σε επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, παρουσιάζουμε ένα σχέδιο με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΒΠ την τελευταία διετία, δηλαδή τα έτη 2017-18 και 2018-19.

Συγκεκριμένα

Ο μέσος όρος προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ-ΕΒΠ των ετών 2017-18 και 2018-19 έχει ως εξής:

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-ΤΕ: 2. 831

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-ΤΕ: 2.461

Προσλήψεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ: 2.040

Σημείωση

  • Για το ΕΕΠ-ΕΒΠ δεν υπολογίστηκαν οι 285 (μέσος όρος διετίας) προσλήψεις στις ΕΔΕΑΥ, παρότι αποτελούν Δομή Ειδικής Αγωγής, για το λόγο πως δεν υφίστανται οργανικές θέσεις.
  • Για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας υπολογίστηκε ως μέσος όρος διετίας 84 και 41 προσλήψεις σε ΚΕΣΥ αντιστοίχως.

Μέσος όρος συνολικών προσλήψεων αναπληρωτών τα έτη 2017-18 και 2018-19 για την Ειδική Αγωγή: 7.332

Πίνακας

vougias 1

Κατανομή επί της εκατό:

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ – ΚΕΣΥ-ΤΕ: 38,6%

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ-ΤΕ: 33,6%

Προσλήψεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ: 27,8%

Αν πάμε αναλογικά στους 4.500 μόνιμους διορισμούς βλέπουμε πως:

Για την Α/θμια το 38,6% του συνόλου των 4.500 μόνιμων διορισμών αντιστοιχεί σε 1.737.

Για την Β/θμια το 33,6% του συνόλου των 4.500 μόνιμων διορισμών αντιστοιχεί σε 1.512.

Για το ΕΕΠ/ΕΒΠ το 27,8% του συνόλου των 4.500 μόνιμων διορισμών αντιστοιχεί σε 1.251.

Τελική κατανομή

Ετσι, με κριτήριο τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας ΕΑΕ, Β/θμιας ΕΑΕ, ΕΕΠ και ΕΒΠ την διετία 2017-18 και 2018-19, έχουμε την παρακάτω κατανομή:

  • Εκπαιδευτικοί Α/θμιας ΕΑΕ : 1.737
  • Εκπαιδευτικοί Β/θμιας ΕΑΕ: 1.512
  • ΕΕΠ και ΕΒΠ: 1.251 

Δείτε τα έως σήμερα Οργανικά κενά Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ΕΑΕ, Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ και ΕΕΠ και ΕΒΠ, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ

Πίνακας

vougias 2

Σημείωση

Αναμένεται η ίδρυση οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ενταξης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πηγή: especial.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών
ΑΣΕ κατά Παρεμβάσεων: «Το ψέμα και η λάσπη δεύτερη φύση τους»
Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών απαντά στις κατηγορίες του ‘Εκπαιδευτικού Ομίλου’ για την ΠΕΣΕΚ, καταγγέλλοντας «ψεύδη και συκοφαντία»
ΑΣΕ κατά Παρεμβάσεων: «Το ψέμα και η λάσπη δεύτερη φύση τους»
φοιτητές
Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Θολό το μέλλον τους – Πήραν άδεια, μπορεί να μη λειτουργήσουν
Επιστήμονες της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) θα κρίνουν αν οι τέσσερις μη κρατικές σχολές (τρεις νομικές, μία ιατρική), που πήραν...
Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Θολό το μέλλον τους – Πήραν άδεια, μπορεί να μη λειτουργήσουν
Κώστας Βλάσης
Ο Κώστας Βλάσης Υφυπουργός Παιδείας στο alfavita.gr: "Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινά με μια σειρά σημαντικών παρεμβάσεων"
ΆΡΘΡΟ του υφυπουργού Παιδείας Κώστα Βλάση στο alfavita.gr για την «11η Σεπτεμβρίου, την "Πρωτοχρονιά" της εκπαιδευτικής κοινότητας»
Ο Κώστας Βλάσης Υφυπουργός Παιδείας στο alfavita.gr: "Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινά με μια σειρά σημαντικών παρεμβάσεων"
agiasmos_sholeion.jpg
Μήνυμα Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων: Το σχολείο ως χώρος ανάπτυξης και συνεργασίας
Τονίζει ότι το σχολείο αποτελεί ζωτικό χώρο ανάπτυξης, όπου τα παιδιά καλλιεργούν γνώσεις, αξίες και δεξιότητες, ενώ οι εκπαιδευτικοί, με την...
Μήνυμα Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων: Το σχολείο ως χώρος ανάπτυξης και συνεργασίας