«Τα παιδιά μας, θύματα μιας κατάστασης αβεβαιότητας και ομηρίας»
Επιστολή του Συλλόγου Γονέων Γενικού Λυκείου Ευρώπου Κιλκίς σε Νίκη Κεραμέως και Σοφία Ζαχαράκη, για το ζήτημα της έγκρισης ολιγομελών τμημάτων

Ανοικτή επιστολή στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, καθώς και στην υφυπουργό, Σοφία Ζαχαράκη, αποστέλλει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γενικού Λυκείου Ευρώπου Κιλκίς, με αφορμή τη μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων σε απομακρυσμένα και μικρά σχολεία.

Όπως επισημαίνουν «τα παιδιά μας βρίσκονται θύματα μιας κατάστασης αβεβαιότητας και ομηρίας από πλευράς της Πολιτείας», ενώ «από αρχές Σεπτεμβρίου βλέπουμε καθημερινά τις ανακοινώσεις του υπουργείου περιμένοντας εναγωνίως τη λύση και στο δικό μας πρόβλημα».

Οι γονείς ζητούν την άμεση λύση του προβλήματος. 

Αναλυτικά η επιστολή:

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ

κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟ & ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΥΡΩΠΟΣ 9-10-2019

Αξιότιμες κυρίες Υπουργέ & Υφυπουργέ,

κοινωνική ανισότητα, περιφερειακή ανισότητα, αδικία, αδιαφορία, εγκατάλειψη, απογοήτευση είναι οι σκέψεις και τα συναισθήματα που κατακλύζουν το μυαλό και την ψυχή μας.

Ειλικρινά δεν περιμέναμε ως γονείς να φτάσουμε στην μέση του Οκτωβρίου και να βλέπουμε τα παιδιά μας να βρίσκονται θύματα μιας  κατάστασης αβεβαιότητας  και ομηρίας από πλευράς της Πολιτείας.

Δεν περιμέναμε ότι θα εξελισσόταν έτσι μια, από την αρχή, επιλεκτική πολιτική του Υπουργείου σε βάρος κάποιων, λίγων σε αριθμό, μικρών και απομακρυσμένων σχολείων με τη μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων.

Από αρχές Σεπτεμβρίου βλέπουμε καθημερινά τις ανακοινώσεις του υπουργείου περιμένοντας εναγωνίως τη λύση και στο δικό μας πρόβλημα αλλά προφανώς δεν έφτασε ακόμη η σειρά μας στον κατάλογο προτεραιοτήτων που έθεσε η Διοίκηση του Υπουργείου.

Με λύπη διαπιστώνουμε ότι όλη αυτή η ρητορική για τα «παιδιά μας που είναι το μέλλον της χώρας», για την «δημόσια δωρεάν Παιδεία», ότι «πρώτη προτεραιότητα είναι η Παιδεία» κ.α. καταλήγει  σε μια άχαρη και υποκριτική κενολογία.

Με λύπη διαπιστώνουμε ότι ενώ όλα τα προηγούμενα «μνημονιακά» χρόνια εγκρίνονταν τμήματα με ένα και δύο μαθητές, σήμερα σε «ιστορικές» ημέρες όπου ανακτήσαμε την ελευθερία μας από το ξένο πολιτικό και οικονομικό πατρονάρισμα απαξιώνονται και υποβαθμίζονται μικρά σχολεία, όπως το ΓΕΛ Ευρωπού.

Κυρία Υπουργέ, κυρία Υφυπουργέ,

πιστέψαμε αρχικά ότι θα δείχνατε την ευαισθησία που απαιτείται σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα που ταλαιπωρεί τα παιδιά μας και τις οικογένειές μας, αυτό εξακολουθούμε να το πιστεύουμε και τώρα.

Σας καλούμε να μην μας απογοητεύσετε!

Σας δίνεται η ευκαιρία να αποδείξετε ότι αν όχι πρώτη αλλά από τις πρωταρχικές προτεραιότητές σας είναι η Παιδεία και το μέλλον των παιδιών μας.

Με τιμή,

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ & ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΡΩΠΟΥ ΚΙΛΚΙΣ

σχετικά άρθρα

Τα ΦΕΚ των διορισμών Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια
Τα ΦΕΚ των διορισμών Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια

Ξεκινάει την Δευτέρα 20 Ιανουαρίου η δεύτερη εβδομάδα αιτήσεων για τους μόνιμους διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στην...

Τα ΦΕΚ των διορισμών Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια
Πρωτοφανές: Ρατσιστικό «παιδομάζωμα» μαθητικών συμβουλίων από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
Πρωτοφανές: Ρατσιστικό «παιδομάζωμα» μαθητικών συμβουλίων από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου

O περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης απήυθηνε πρόσκληση προς τα προεδρεία των 15μελών από σχολεία...

Πρωτοφανές: Ρατσιστικό «παιδομάζωμα» μαθητικών συμβουλίων από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου
Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη
Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη
"Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη"… Η Τζάνις Τζόπλιν γεννιέται σαν σήμερα το 1943.
Κάθε βράδυ κάνω έρωτα με 25.000 ανθρώπους στη σκηνή, μετά όμως γυρίζω σπίτι μόνη
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Το σεμινάριο που εστιάζει στην Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και την πολυεστιακή προσέγγιση στην Ειδική Αγωγή
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση