Thumbnail
Ενημέρωση των αιρετών στο ΠΥΣΠΕ Πειραιά Κατερίνας Λεπτουργίδου και Βύρωνα Κουτσώνη*

Ξημερώματα του Σαββάτου 28/9 ανακοινώθηκε η β φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη φετινή σχολική χρονιά. Μέχρι σήμερα 3 νηπιαγωγεία στη Β’ Πειραιά παραμένουν κλειστά, όπως και πολλά ολοήμερα τμήματα ενώ όλα σχεδόν τα ολοήμερα των δημοτικών σχολείων της Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά υπολειτουργούν, καθώς αντιμετωπίζουν τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο ο ρόλος του ολοήμερου σχολείου και πολλοί εργαζόμενοι γονείς  να δυσκολεύονται και να αναγκάζονται να χάσουν ακόμα και το μεροκάματό τους, προκειμένου να πάρουν πρόωρα τα παιδιά τους από το σχολείο.

Ωστόσο, μετά και τη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών και παρά τις διαβεβαιώσεις της Υπουργού Παιδείας ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά  διαπιστώνουμε ότι δεν καλύπτονται όλες οι ανάγκες των σχολείων, καθώς και πάλι οι προσλήψεις δεν επαρκούν . Έτσι, για μια ακόμη φορά η λειτουργία του σχολείου κινείται στο πλαίσιο της δημοσιονομικής προσαρμογής στους οικονομικούς δείκτες και όχι με κριτήριο μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα. Στη χειρότερη μοίρα βρίσκονται οι μαθητές που δικαιούνται παράλληλη στήριξη αφού οι προσλήψεις εδώ έγιναν  κυριολεκτικά με το σταγονόμετρο. 

Για να λειτουργήσουν τα ολοήμερα τμήματα με πλήρες ωράριο εκπαιδευτικοί θα πρέπει να μετακινούνται σε 3 και 4 σχολεία. Θα παρουσιαστεί το φαινόμενο το μάθημα μιας ειδικότητας σε ένα σχολείο να διδάσκεται από 3 ίσως και 4 εκπαιδευτικούς. Η σύνταξη ωρολογίων προγραμμάτων που αποτελούσε πονοκέφαλο όλα τα τελευταία χρόνια για τα σχολεία γίνεται πλέον δυσεπίλυτο παζλ και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πολλές φορές να λειτουργεί εις βάρος των μαθητών.

Τα  κενά που θα παραμείνουν, καθώς ο αριθμός των συναδέλφων που προσλήφθηκαν διαφοροποιείται σημαντικά από τα κενά που η Διεύθυνση  Πειραιά είχε δηλώσει στις 19/9, ενδέχεται να αυξηθούν σε περίπτωση που παρουσιαστούν συναδέλφισσες με αιτήματα αδειών ( κύησης, λοχείας, ανατροφής) καθώς και από μη αποδοχή πρόσληψης από κάποιους συναδέλφους.

Συγκεκριμένα για τη διεύθυνση Πειραιά τα στοιχεία έχουν ως εξής:

Γενική παιδεία

Ειδική αγωγή

Ειδικότητα

Δηλωθέντα κενά

Προσλήψεις

Ειδικότητα

Δηλωθέντα κενά

Προσλήψεις

ΠΕ 60

23

21

ΠΕ 60

5

5

ΠΕ 70

65

50

ΠΕ 70

20

19

ΠΕ 05

2 (ΑΜΩ)

2(ΑΜΩ)

ΠΕ 05

-

-

ΠΕ 06

9

7

ΠΕ 06

-

-

ΠΕ 07

4 (ΑΜΩ)

2 (ΑΜΩ)

ΠΕ 07

-

-

ΠΕ 08

10

4

ΠΕ 08

3

1

ΠΕ 11

14

5

ΠΕ 11

5

2

ΠΕ 79.01

4

2

ΠΕ 79.01

5

2

ΠΕ 86

12

4

ΠΕ 86

5

2

ΠΕ 91

3

1

ΠΕ 91

3

1

 

 

 

Παράλληλη στήριξη

123

7

Όπως φαίνεται από τον πίνακα τεράστιο θα είναι το πρόβλημα με τις ειδικότητες (φυσικής αγωγής, πληροφορικής, εικαστικών), αλλά και με τις παράλληλες στηρίξεις όπου μέχρι να ακολουθήσει η επόμενη φάση (Νοέμβριο πιθανότατα) πολλά παιδιά θα αναγκάζονται να μοιράζονται τον ίδιο εκπαιδευτικό ή να μένουν χωρίς καθόλου στήριξη, την ώρα μάλιστα που υπολείπονται και οι προσλήψεις ειδικών βοηθών, που είναι απαραίτητοι για παιδιά με συγκεκριμένες ανάγκες.

Επίσης, παρόλο που τον Αύγουστο εγκρίθηκαν πολλά καινούρια τμήματα υποδοχής-ΖΕΠ δεν υπάρχει καμία πρόσληψη για αυτά με αποτέλεσμα τα σχολεία να μην μπορούν να ανταποκριθούν όπως πρέπει στις ανάγκες των παιδιών προσφύγων.

       Οι αιρετοί της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής Παρέμβασης συνεχίζουμε να απαιτούμε:

  • Άμεση κάλυψη όλων των κενών
  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία
  • Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για να μπορούν να επιλέξουν οι συνάδελφοι που επιθυμούν να πάνε, χωρίς να γίνονται οι ίδιοι θύματα της πολιτικής της διαχείρισης των κενών και των υπολειπόμενων σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες προσλήψεων.
  • Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα για βελτίωση θέσης των συναδέλφων αναπληρωτών οι οποίοι προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση.

Ενημέρωση από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 27/9

Την Παρασκευή 27/9 συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Πειραιά και πήρε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:

  1. Συμπλήρωση υποχρεωτικού εβδομαδιαίου διδακτικού ωραρίου σε αναπληρωτές συναδέλφους που τους περίσσευαν ώρες και επανεξέταση αιτημάτων εκπαιδευτικών ΠΕ, τα περισσότερα από τα οποία θα επανεξεταστούν εκ νέου μετά τις τοποθετήσεις της β φάσης.
  2. Τοποθέτηση 1 εκπαιδευτικού που διατέθηκε από τη Β/βάθμια Πειραιά για συμπλήρωση ωραρίου στην Α/βάθμια. Εκκρεμεί η ανάληψη υπηρεσίας και τοποθέτηση κι άλλων συναδέλφων από τη Β/βάθμια.
  3. Ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης σε 2 εκπαιδευτικούς ΠΕ60 για παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές νηπιαγωγείων, μετά από αίτησή τους.
  4. Ορισμός αναπληρωτριών διευθυντριών, ενώ ήταν προϊσταμένες, 7 συναδελφισσών, λόγω του ότι τα Νηπιαγωγεία που υπηρετούν λειτουργούν ως 4/θέσια για το σχολικό έτος 2019-2020.
  5. Ορισμός Προϊσταμένων σε ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία και σε λειτουργούντα ως μονοθέσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2019-2020.
  6. Αναστολή καθηκόντων υποδιευθυντών Δημοτικών σχολείων λόγω μείωσης μαθητικού δυναμικού για το σχολικό έτος 2019-2020.

Στο συγκεκριμένο θέμα η αιρετός της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής Παρέμβασης απείχε από την ψηφοφορία, γιατί παρόλο που αυτό ορίζει ο νόμος,  θεωρούμε ότι τα τελευταία χρόνια οι γραφειοκρατικές υποχρεώσεις των σχολικών μονάδων έχουν αυξηθεί και-με δεδομένο ότι το βάρος της γραμματειακής υποστήριξης επιφορτίζονται οι εκπαιδευτικοί- πιστεύουμε ότι η μερική απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα των συναδέλφων υποδιευθυντών (2 ώρες μείωση) μπορεί να συμβάλλει στη  καλύτερη διαχείρισή τους. Θα ήταν λοιπόν καλό η θητεία των συγκεκριμένων υποδιευθυντών να συνεχιστεί ως τη λήξη της χωρίς να ληφθεί υπόψη η μείωση του μαθητικού πληθυσμού των σχολείων τους.

  1. Τροποποίηση  διδακτικού ωραρίου  Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείων που είχαν κάνει σχετική αίτηση για διευκόλυνσή τους.
  2. Απόδοση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε 15 συναδέλφους εκπαιδευτικούς που είχαν υποβάλλει σχετική αίτηση και είχαν καταθέσει τα δικαιολογητικά που ορίζει ο νόμος. Απορρίφθηκε σχετικό αίτημα 4 συναδέλφων για απόδοση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε κέντρα μελέτης.

*εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
(Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε.)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

katalipsi
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
Η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς τα ονόματα των μαθητών, οι οποίοι ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη...
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
πιερρακακης στον αντεννα
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο
Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση των social media σε παιδιά ηλικίας μέχρι 15-16 ετών, είπε ότι το θέμα της σχέσης των παιδιών με το...
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο