Thumbnail
Τον Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου, με αφορμή το ζήτημα της φοίτησης προνηπίων σε παράρτημα Νηπιαγωγείου.

Καταγγελία για παράνομη ίδρυση παραρτημάτων νηπιαγωγείων στην περιοχή της Πεύκης δημοσιεύει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου.

Όπως επισημαίνεται, Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης ήταν μεταξύ των 13 Δήμων που εξαιρέθηκαν, κατόπιν αιτήματός τους, από την εφαρμογή της Δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ενώ, «με παρέμβαση της Δημοτικής Αρχής δεν έγιναν δεκτές αίθουσες ελαφριάς προκατασκευής που είχε αποφασίσει και χρηματοδοτήσει το ΥΠΑΙΘ να εγκατασταθούν σε Δημοτικά Σχολεία της περιοχής προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κτηριακές ανάγκες των Νηπιαγωγείων».

Όμως, όπως καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου, ο Δήμος «κατέληξε σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και την Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας να παραχωρήσει δύο αίθουσες, εντός Δημοτικού Βρεφονηπιακού σταθμού της Πεύκης, για τη δημιουργία παραρτήματος του 1ου Νηπιαγωγείου Πεύκης». Στο εν λόγω παράρτημα φοιτούν προνήπια που είχαν εγγραφεί στα νηπιαγωγεία της πόλης.

Όμως, η δομή «στερείται κάθε είδους νομιμότητας σε ό,τι αφορά την ίδρυση και λειτουργία» της, ενώ «εγείρονται σημαντικά θέματα ασφάλειας για τα προνήπια».

Αναλυτικά η καταγγελία του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου:

Με πρόσφατη απόφαση του ΥΠΑΙΘ (Αύγουστος 2019) εξαιρέθηκαν, κατόπιν αιτήματός τους, 13 Δήμοι της χώρας από την εφαρμογή της Δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπ/σης, με βάση τον νόμο 4521/2018, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης.

Μάλιστα στον συγκεκριμένο Δήμο με παρέμβαση της Δημοτικής Αρχής δεν έγιναν δεκτές αίθουσες ελαφριάς προκατασκευής που είχε αποφασίσει και χρηματοδοτήσει το ΥΠΑΙΘ να εγκατασταθούν σε Δημοτικά Σχολεία της περιοχής (περίπτωση 2ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκης) προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κτηριακές ανάγκες των Νηπιαγωγείων του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης ενόψει της εφαρμογής της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης στον συγκεκριμένο Δήμο.

Αποτέλεσμα της αδικαιολόγητης στάσης της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης και της παντελούς έλλειψης διάθεσης συνεργασίας του ομώνυμου Δήμου με το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση έως τις 7 Ιουλίου 2019 ήταν να εξαιρεθεί ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης από την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2019 – 2020 και δεκάδες προνήπια να μείνουν εκτός δημόσιου Νηπιαγωγείου.

Επειδή όμως, όπως αποκαλύφθηκε, ο Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης αδυνατεί να καλύψει τις ανάγκες των προνηπίων της πόλης εντάσσοντάς τα στους Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς Σταθμούς κατέληξε σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και την Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας να παραχωρήσει δύο αίθουσες, εντός Δημοτικού Βρεφονηπιακού σταθμού της Πεύκης, για τη δημιουργία παραρτήματος του 1ου Νηπιαγωγείου Πεύκης καλύπτοντας έτσι ανάγκες φοίτησης προνηπίων της Πεύκης που είχαν εγγραφεί στα νηπιαγωγεία της πόλης (2ο & 4ο Νηπιαγωγεία Πεύκης).

Το συγκεκριμένο παράρτημα νηπιαγωγείου στερείται κάθε είδους νομιμότητας σε ό,τι αφορά την ίδρυση και λειτουργία του αναφορικά με την απόφαση που έπρεπε να έχει ληφθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Λυκόβρυσης – Πεύκης και να έχει κοινοποιηθεί στο ΥΠΑΙΘ προκειμένου εκείνο να προβεί στην ίδρυση και λειτουργία του συγκεκριμένου παρατήματος με δημοσίευση της σχετικής απόφασης σε ΦΕΚ.

Επίσης επειδή οι αίθουσες που στεγάζεται το συγκεκριμένο παράρτημα βρίσκονται σε όροφο (1ο όροφο) του Δημοτικού Βρεφονηπιακού σταθμού Πεύκης εγείρονται σημαντικά θέματα ασφάλειας για τα προνήπια που φοιτούν σε αυτό.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ για όλες τις παραπάνω παράνομες ενέργειες το ΥΠΑΙΘ και την Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας και για άλλη μια φορά διατρανώνει την εκπεφρασμένη θέληση και απόφαση του κλάδου των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (απόφαση της 88ης Γ. Σ. της Δ. Ο. Ε.) για άμεση και καθολική εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης σε ολόκληρη την επικράτεια με αντίστοιχες σύγχρονες και ασφαλείς κτηριακές υποδομές και διορισμούς νηπιαγωγών ώστε όλα τα νήπια και προνήπια της χώρας (ηλικίας 4 – 6 ετών) να φοιτούν στο Δημόσιο & δωρεάν Νηπιαγωγείο.

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ και τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας να πάψουν να παρανομούν ικανοποιώντας τα παράνομα και πολλές φορές παράλογα αιτήματα των Δημοτικών Αρχών που πρόσκεινται στον πολιτικό χώρο της κυβέρνησης και να προτάξουν την εξυπηρέτηση των αναγκών των εργαζόμενων και της κοινωνίας για την οικοδόμηση ενός σύγχρονου – δημοκρατικού και ανοιχτού σε όλα τα παιδιά που κατοικούν στη χώρα αυτή Δημόσιου & δωρεάν εκπαιδευτικού συστήματος μακριά από την λογική της εμπλοκής των Δήμων και των ιδιωτικών συμφερόντων.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε, να επιληφθεί άμεσα του συγκεκριμένου θέματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

theodoropoulos
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
Κατά τα άλλα, ο βαθύς γνώστης των πάντων και ανελέητος κριτής- όσων δεν συμπλέουν με την κυρίαρχη ιδεολογία- μπέρδεψε το όνομα της Αλέιδα Γκεβάρα με...
Είπαμε: Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει…(Όταν ο Θεοδωρόπουλος μιλάει για την ΕΔΕ στους εκπαιδευτικούς της Βέροιας)
gerasimos_siasos
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών
Οι εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους για τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόληψη πολλών ασθενειών
Οι σημαντικότερες ιατρικές ανακαλύψεις του 2024 - Mακροχρόνιες συνέπειες για την ιατρική επιστήμη και τη θεραπεία ασθενών