Κοινωνικό φροντιστήριο Δ. Αθηναίων: Πότε ξεκινούν τα μαθήματα - Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
Πού υποβάλλουν βιογραφικό όσοι εκπαιδευτές επιθυμούν να συμμετέχουν στην εθελοντική αυτή δράση

Εθελοντές καθηγητές παρέχουν πρόσθετη διδακτική στήριξη σε μαθητές άπορων ή οικονομικά αδύναμων οικογενειών που κατοικούν στον Δήμο Αθηναίων, καθώς και σε άπορους απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για όγδοη χρονιά στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του δήμου Αθηναίων.

Φέτος 33 από τους 47 μαθητές της Γ’ Λυκείου που παρακολούθησαν τα μαθήματα του, πέτυχαν την εισαγωγή τους σε σχολές.

«Είχαμε 70% επιτυχία» ανέφερε στον Αθήνα 9.84 η Αγγελική Νικητοπούλου εκ των συντονιστών του Κοινωνικού Φροντιστηρίου. «33 από τους 47 μαθητές μας της Γ’ Λυκείου πέτυχαν την εισαγωγή τους σε σχολές. Πιθανόν είναι περισσότεροι, καθώς δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να έρθουμε σε επαφή με όλους. Μυστικό επιτυχίας δεν υπάρχει, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κα Νικητοπούλου, «αλλά καλή συνεργασία μεταξύ των εθελοντών εκπαιδευτικών, καλή χημεία με τους μαθητές και πίστη σε αυτό που κάνουμε, ότι αυτό που κάνουμε βοηθάει και έχει ανταπόκριση, Είναι μια ηθική ικανοποίηση για όλους μας».

Για την νέα σχολική χρονιά τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 16 Σεπτέμβρη.

Παράλληλα, καλούνται όσοι εκπαιδευτές επιθυμούν να συμμετέχουν στην εθελοντική αυτή δράση, να αποστείλουν άμεσα το βιογραφικό τους στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected]

Απαιτούμενα δικαιολογητικά εγγραφής:

  • Φωτοαντίγραφο/α ΑΔΤ ή διαβατηρίου γονέα-κηδεμόνα και παιδιού/ιών
  • Βεβαίωση φοίτησης από το σχολείο του μαθητή ή απολυτήριο (για απόφοιτους)
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας Γονέα/Κηδεμόνα ή λογαριασμός ΔΕΚΟ
  • Φωτοτυπία τελευταίου εκκαθαριστικού σημειώματος
  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  • Πρόσθετα Δικαιολογητικά Γονέων/Κηδεμόνων(π.χ. βιβλιάριο απορίας, βεβαίωση αναπηρίας, κάρτα ανεργίας κλπ)
  • Δήλωση αποδοχής του κανονισμού φοίτησης στο Κοινωνικό Φροντιστήριο (θα δίνεται από τη Γραμματεία)

σχετικά άρθρα

Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Το σεμινάριο που εστιάζει στην Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και την πολυεστιακή προσέγγιση στην Ειδική Αγωγή
Ειδική Αγωγή: Εξειδικεύσου στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και πολυεστιακή προσέγγιση
Διδάσκοντες Παν. Θεσσαλίας: Να αποσυρθεί το άρθρο για τα πτυχία των κολεγίων
Διδάσκοντες Παν. Θεσσαλίας: Να αποσυρθεί το άρθρο για τα πτυχία των κολεγίων
Μία ακόμη αντίδραση πανεπιστημιακών ενάντια στη διάταξη του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας για τα πτυχία των κολεγίων
Διδάσκοντες Παν. Θεσσαλίας: Να αποσυρθεί το άρθρο για τα πτυχία των κολεγίων
Β. Διγαλάκης: Διπλό σύστημα διοίκησης στα πανεπιστήμια
Β. Διγαλάκης: Διπλό σύστημα διοίκησης στα πανεπιστήμια
«Η ενίσχυση του αυτοδιοίκητου με την ολοκλήρωση πρόσθετων διαδικασιών μέσα στα πανεπιστήμια μπορεί να γίνει με μία διττή δομή Συμβουλίου-Συγκλήτου»,...
Β. Διγαλάκης: Διπλό σύστημα διοίκησης στα πανεπιστήμια