Άσυλο και νομοθετικές παρεμβάσεις στο επίκεντρο της συνάντησης των Πρυτάνεων με την ηγεσία του υπ. Παιδείας
Για την Τετάρτη ορίστηκε το ραντεβού των Πρυτάνεων με την υπουργό Ν. Κεραμέως και τον υφυπουργό Β. Διγαλάκη

Σχετικά τις επικείμενες νομοθετικές παρεμβάσεις στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης θα ενημερώσει το προεδρείο της Συνόδου  των Πρυτάνεων η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, την ερχόμενη Τετάρτη. 

Ειδικότερα, οι πρυτάνεις θα ενημερωθούν:

Για τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει στην πράξη η κατάργηση του ασύλου και πώς θα εφαρμοσθεί το νέο θεσμικό πλαίσιο, αλλά και τους σχεδιασμούς του υπουργείου Παιδείας για τις νομοθετικές παρεμβάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως η επαναφορά της βάσης του 10, ο καθορισμός του αριθμού των εισακτέων από τα ΑΕΙ, τη λειτουργία των μεταπτυχιακών, το ρόλο της ΑΔΙΠ, την επαναφορά των Συμβουλίων Διοίκησης Πανεπιστημίων και το νέο πλαίσιο λειτουργίας των ΕΛΚΕ. 

Διαβάστε ακόμα:

Δημόσια ΙΕΚ: Ξεκινούν σήμερα οι εγγραφές σπουδαστών

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ανακοίνωση για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με φορείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Προβλήματα και καθυστερήσεις στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής στο δήμο Ηρακλείου καταγγέλλει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης...
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες