Εγγραφο: Άμεσες ενέργειες ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους
Δείτε το έγγραφο αναλυτικά με τις 11 άμεσες ενέργειες

 «Άμεσες ενέργειες ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους»

ΣΧΕΤ: α) Το με αρ. πρωτ. 149084/ΓΔ4/8-9-2017 έγγραφο Υ.ΠΑΙ.Θ.

β) Το με αριθμ. 151325/ΓΔ4/13-09-2018 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

γ) Τα με αριθ. 108575/Δ2/04-07-2019 και 131397/Δ2/23-08-2019 έγγραφα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους παρακαλείσθε όπως προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:

1. Κατεπειγόντως και μέχρι σήμερα 29/08/2019 το βράδυ μια πρώτη σαφή και ρεαλιστική καταγραφή των αναμενομένων τμημάτων Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων, Ε.Π.Α.Λ. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε., ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σε συσχέτιση με τα αντίστοιχα περυσινά δεδομένα, και αποστολή των επισυναπτόμενων πινάκων από τις ΠΔΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

2. Εφαρμογή των προβλεπόμενων στα κεφάλαια Α και Γ του με αρ. πρωτ. 149084/ΓΔ4/8-9-2017 εγγράφου του Υ.ΠΑΙ.Θ. «Καταχώριση στοιχείων στα Πληροφοριακά Συστήματα myschool και Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.)» σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων myschool και ΟΠΣΥΔ μέχρι τη Δευτέρα 02/09/2019.

3. Πλήρη αποτύπωση των Τμημάτων Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων, Γ.Ε.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σε συσχέτιση με τα αντίστοιχα περυσινά δεδομένα, και αποστολή των επισυναπτόμενων πινάκων από τις ΠΔΕ μέχρι την Τρίτη 03/09/2019 και ώρα 14:.00, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

4. Εφαρμογή των προβλεπόμενων στο με αρ. πρωτ. 151325/ΓΔ4/13-09-2018 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. «Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης», για την καταρχήν με πληρότητα και ακρίβεια επικαιροποίηση των στοιχείων για το σχολικό έτος 2018-2019, καθώς και την έναρξη καταχώρισης στοιχείων για το τρέχον σχολικό έτος 2019-2020 μέχρι την Παρασκευή 06/09/2019.

5. Τήρηση των προβλεπόμενων στις διατάξεις του άρ. 6 του Ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α’), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σχετικά με τη φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

6. Αποτύπωση της εικόνας εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, όπου αυτή είναι υποχρεωτική και ενημέρωση για τυχόν δυσχέρειες, από τις ΠΔΕ, μέχρι την Τετάρτη 04/09/2019 στη Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

7. Έλεγχος των κτηριακών εγκαταστάσεων των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τις υπηρεσίες των Δήμων μέχρι 03/09/2019.

8. Επιβεβαίωση επάρκειας εξοπλισμού σε νεοανεγερθέντα σχολικά κτήρια από τις ΠΔΕ μέχρι 02/09/2019.

9. Επιβεβαίωση παραλαβής όλων των διδακτικών βιβλίων από τις ΠΔΕ μέχρι 02/09/2019.

10. Λήψη μέριμνας για τις μεταφορές μαθητών/τριών. Διερεύνηση, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειών, της ολοκλήρωσης των ενεργειών για την έγκαιρη έναρξη των μεταφορών των μαθητών όλων των τύπων σχολικών μονάδων μέχρι 02/09/2019.

11. Στις περιπτώσεις ύπαρξης προβλημάτων στα ανωτέρω σημεία από 7 έως 10 οι ΠΔΕ ενημερώνουν την αντίστοιχη Διεύθυνση Σπουδών.

 

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΧΑΛΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
Χωρίς τμήματα ένταξης δεκάδες μαθητές στη Χερσόνησο
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
erasmus
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
Εκπαιδευτική εμπειρία στην Ιταλία μέσω του προγράμματος Erasmus+ για το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
markopoulos
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
Τα «καρφιά» του είχαν αποδέκτες και την ηγεσία της ΝΔ λέγοντας πως «είμαι βουλευτής» και όχι «σχολιαστής σε πάνελ».
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Το νέο αυτό μάθημα προτείνεται να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ένα σημαντικό εργαλείο πρόληψης της εργασιακής...
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση