Εγγραφο: Άμεσες ενέργειες ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους
Δείτε το έγγραφο αναλυτικά με τις 11 άμεσες ενέργειες

 «Άμεσες ενέργειες ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους»

ΣΧΕΤ: α) Το με αρ. πρωτ. 149084/ΓΔ4/8-9-2017 έγγραφο Υ.ΠΑΙ.Θ.

β) Το με αριθμ. 151325/ΓΔ4/13-09-2018 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

γ) Τα με αριθ. 108575/Δ2/04-07-2019 και 131397/Δ2/23-08-2019 έγγραφα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους παρακαλείσθε όπως προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες:

1. Κατεπειγόντως και μέχρι σήμερα 29/08/2019 το βράδυ μια πρώτη σαφή και ρεαλιστική καταγραφή των αναμενομένων τμημάτων Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων, Ε.Π.Α.Λ. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε., ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σε συσχέτιση με τα αντίστοιχα περυσινά δεδομένα, και αποστολή των επισυναπτόμενων πινάκων από τις ΠΔΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

2. Εφαρμογή των προβλεπόμενων στα κεφάλαια Α και Γ του με αρ. πρωτ. 149084/ΓΔ4/8-9-2017 εγγράφου του Υ.ΠΑΙ.Θ. «Καταχώριση στοιχείων στα Πληροφοριακά Συστήματα myschool και Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.)» σχετικά με την ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων myschool και ΟΠΣΥΔ μέχρι τη Δευτέρα 02/09/2019.

3. Πλήρη αποτύπωση των Τμημάτων Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων, Γ.Ε.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σε συσχέτιση με τα αντίστοιχα περυσινά δεδομένα, και αποστολή των επισυναπτόμενων πινάκων από τις ΠΔΕ μέχρι την Τρίτη 03/09/2019 και ώρα 14:.00, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

4. Εφαρμογή των προβλεπόμενων στο με αρ. πρωτ. 151325/ΓΔ4/13-09-2018 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. «Οριστικοποίηση στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool σχετικά με τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοίτησαν σε σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης», για την καταρχήν με πληρότητα και ακρίβεια επικαιροποίηση των στοιχείων για το σχολικό έτος 2018-2019, καθώς και την έναρξη καταχώρισης στοιχείων για το τρέχον σχολικό έτος 2019-2020 μέχρι την Παρασκευή 06/09/2019.

5. Τήρηση των προβλεπόμενων στις διατάξεις του άρ. 6 του Ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α’), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σχετικά με τη φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

6. Αποτύπωση της εικόνας εφαρμογής της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, όπου αυτή είναι υποχρεωτική και ενημέρωση για τυχόν δυσχέρειες, από τις ΠΔΕ, μέχρι την Τετάρτη 04/09/2019 στη Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

7. Έλεγχος των κτηριακών εγκαταστάσεων των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τις υπηρεσίες των Δήμων μέχρι 03/09/2019.

8. Επιβεβαίωση επάρκειας εξοπλισμού σε νεοανεγερθέντα σχολικά κτήρια από τις ΠΔΕ μέχρι 02/09/2019.

9. Επιβεβαίωση παραλαβής όλων των διδακτικών βιβλίων από τις ΠΔΕ μέχρι 02/09/2019.

10. Λήψη μέριμνας για τις μεταφορές μαθητών/τριών. Διερεύνηση, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειών, της ολοκλήρωσης των ενεργειών για την έγκαιρη έναρξη των μεταφορών των μαθητών όλων των τύπων σχολικών μονάδων μέχρι 02/09/2019.

11. Στις περιπτώσεις ύπαρξης προβλημάτων στα ανωτέρω σημεία από 7 έως 10 οι ΠΔΕ ενημερώνουν την αντίστοιχη Διεύθυνση Σπουδών.

 

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΧΑΛΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες