Ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσουν σχολές που θα ερημώσουν από την επαναφορά της «βάσης του 10»
Συνέντευξη της υπουργού Παιδείας

«Αν σε μια σχολή κάποιος μπαίνει αποκλειστικά με 2 ή 3 τότε θα πρέπει να αναρωτηθούμε εάν ο Έλληνας φορολογούμενος πρέπει να πληρώνει για τέτοιες σχολές» δήλωσε μιλώντας στο Star η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως αφήνοντας ουσιαστικά ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσουν σχολές που θα οδηγηθούν σε «ερήμωση», ως απόρροια της ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ.

«Πιστεύω πως δεν φτάσουμε εκεί, με την έννοια ότι θα υπάρχει μια ελάχιστη βάση εισαγωγής και θα υπάρχει μια συνολική άνοδος του επιπέδου» εκτίμησε, χαρακτηρίζοντας την επαναφορά της «βάσης του 10» ως μια κίνηση «που θα οδηγήσει σε μια αναβάθμιση του επιπέδου των εισερχόμενων υποψηφίων και της παρεχόμενης εκπαίδευσης».

Επανέλαβε επίσης πως πρόθεση του υπουργείου είναι τα πανεπιστημιακά ιδρύματα να μπορούν να ορίζουν βάση υψηλότερη της ελάχιστης σε συγκεκριμένα τμήματα και σχολές.

Η πρόταση θα συζητηθεί, όπως προανήγγειλε, το επόμενο διάστημα με τις πρυτανικές αρχές των ιδρυμάτων, τους πανεπιστημιακούς, τους φοιτητές και τους εμπλεκόμενους φορείς.

kerameos.png

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πολλαπλό βιβλίο
Υπουργείο Παιδείας: Το χρονοδιάγραμμα για την ηλεκτρονική δημοσίευση του πολλαπλού βιβλίου
Το ΙΕΠ «κλειδώνει» το τελικό χρονοδιάγραμμα των ψηφιακών βιβλίων – Πότε παραδίδονται
Υπουργείο Παιδείας: Το χρονοδιάγραμμα για την ηλεκτρονική δημοσίευση του πολλαπλού βιβλίου