Τι ισχύει για τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής
Το αφιέρωμα για τα σεμινάρια της Ειδικής Αγωγής θα εμπλουτίζεται το επόμενο διάστημα με απαντήσεις σε διάφορα ερωτήματα για την επιμόρφωση της ΕΑΕ

Η σεμιναριακή επιμόρφωση πάνω στην Ειδική Αγωγή από δημόσια Πανεπιστήμια βρέθηκε και βρίσκεται μαζί με την Κατάρτιση στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο στις δύο πρώτες επιλογές από τους εκπαιδευτικούς, είτε είναι αδιόριστοι και αναπληρωτές είτε είναι μόνιμοι, είτε είναι υποψήφια στελέχη.

Ο λόγος για το σεμινάριο της ΕΑΕ είναι η βαρύτητα που έχει δοθεί τα τελευταία χρόνια και τα επόμενα στις προσλήψεις στην ΕΑΕ καθώς και η συγκρότηση του επικουρικού πίνακα, και για την Κατάρτιστη στη Διαπολιτισμική Εκπ/ση η στρατηγική κατοχύρωση αυξημένων πιθανοτήτων ένταξης σε νέους πιθανούς πίνακες (διαπολιτισμικής εκπαίδευσης) για το προσφυγικό στα σχολεία όπως είχε γίνει και με την ΕΑΕ. Το τελευταίο βέβαια παρότι είναι μια πολύ ισχυρή πιθανότητα να γίνει λόγω διάφορων και σύνθετων παραγόντων, παραμένει μια διορατική ερμηνεία που κάνουν οι εκπαιδευτικοί για το τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον.

Α) Πότε πρέπει να κάνει ο αναπληρωτής και ο αδιόριστος το σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή

Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα ημερομηνιακό. Οι αιτήσεις που θα γίνουν το επόμενο έτος εφόσον συνεχιστεί το καθεστώς των αναπληρωτών όπου και δεν φαίνεται ότι αλλάζει, είναι πάρα πολύ πιθανό να ξεκινήσουν τον Απρίλιο όπως γίνεται πολλά από τα τελευταία χρόνια. Άρα τα σεμινάρια για να μπει κάποιος στους πίνακες της επόμενης χρονιάς θα πρέπει να ξεκινούν περίοδο ώστε να τελειώνουν έως και μέσα στον Απρίλιο του επόμενου έτους

Β)  7μηνο ή 9μηνο

Σύμφωνα με τον τωρινό νόμο σχετικά όσοι θέλουν να μοριοδοτηθούν και να προσληφθούν την επόμενη σχολική χρονιά θα πρέπει να ξεκινήσουν 7μηνο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής ή 9μηνο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Δείτε το Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 57

"ιι) Επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες."

Το 9μηνο με το 7μηνο της ΕΑΕ ως προς την μοριοδότηση για διορισμούς - προσλήψεις μοριοδοτεί και για τις κρίσεις στελεχών ενώ πολύ λένε πως αποτελεί και μία "ασφάλεια" για το αν με αλλαγή της νομοθεσίας ζητήσουν "παραπάνω" μήνες

Γ) Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΑΕ

β) Με τον Ν. 4589/2019, (ΦΕΚ 13 Α΄), «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις» το σεμινάριο αφενός μοριοδοτείται για τον μόνιμο διορισμό και την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών του ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού και αφετέρου οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης αυτού εντάσσονται στον σε επικουρικό πίνακα για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή.

Ειδικότερα:

i) Στα άρθρα 57, 58, 59 και 60 τα οποία αφορούν στα κριτήρια των αξιολογικών πινάκων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε., μελών Ε.Ε.Π. και μελών Ε.Β.Π. αντίστοιχα, αναφέρεται: «Επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες»
ii) Επιπλέον, στο άρθρο 58 «Κριτήρια αξιολογικού πίνακα Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.» στην παράγραφο 4 προβλέπεται η ένταξη των κατόχων πιστοποιητικού παρακολούθησης του σεμιναρίου στον επικουρικό πίνακα για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή. Συγκεκριμένα αναφέρεται:
«4. α) Αν οι λειτουργικές ανάγκες της Ε.Α.Ε. δεν καλύπτονται από τους εκπαιδευτικούς που είναι ενταγμένοι στον αξιολογικό πίνακα Β΄, μπορεί να 

προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, εκπαιδευτικοί που εντάσσονται σε επικουρικό αξιολογικό πίνακα. β) Τα κριτήρια ένταξης στον επικουρικό αξιολογικό πίνακα είναι τα ακόλουθα:

αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών»

Τι είναι το ασύγχρονο εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή

Το σεμινάριο της Ειδικής Αγωγής του Παν.Αιγαίου που έχει ανοικτές αιτήσεις τώρα πραγματοποιείται εντελώς εξ αποστάσεως και αποτελεί το κορυφαίο σεμινάριο στην Ελλάδα. Παράλληλα η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται μέσω Moodle ασύγχρονα πράγμα που σημαίνει πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ υποχρεωτικές παρακολουθήσεις και συνεδρίες. Ο εκπαιδευόμενος διαβάζει όποτε θέλει αυτός το εκπαιδευτικό υλικό, ότι ώρα θέλει!

Ποιο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής έχει ανοικτές αιτήσεις τώρα;

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρει μοριοδοτούμενο 9μηνο επιμορφωτικό πρόγραμμα 440 ωρών στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση». Δείτε εδώ περισσότερα για το πρόγραμμα και εκδηλώστε ενδιαφέρον.

Το επόμενο άρθρο - αφιέρωμα θα πραγματοποιηθεί στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Όλες οι ειδήσεις σήμερα

Για Φεβρουάριο πάει το άνοιγμα των σχολείων

ΑΣΕΠ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ: Πιστοποίηση Αγγλικών έως και C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Το ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην Ελλάδα στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για Προσλήψεις Εκπαιδευτικών

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Φοιτητές-Ιωάννινα: Νέα κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ
Φοιτητές-Ιωάννινα: Νέα κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ
Νέα κινητοποίηση φοιτητών στα Ιωάννινα ενάντια στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τα ΑΕΙ και την Πανεπιστημιακή Αστυνομία
Φοιτητές-Ιωάννινα: Νέα κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ
Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Την ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% με τις κατηγορίες αποφοίτων...
Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Υπόθεση Μπεκατώρου-ΠΚΣ: Η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα
Υπόθεση Μπεκατώρου-ΠΚΣ: Η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα
Όπως τονίζουν οι εκπρόσωποι της ΠΚΣ, η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα στήριξης στην ολυμπιονίκη Σοφία Μπεκατώρου - Καταγγελία και για...
Υπόθεση Μπεκατώρου-ΠΚΣ: Η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα
ΑΕΙ: Συνάντηση συλλόγων ΔΕΠ ενάντια στο νέο νομοσχέδιο
ΑΕΙ: Συνάντηση συλλόγων ΔΕΠ ενάντια στο νέο νομοσχέδιο
«Οι Σύλλογοι Μελών ΔΕΠ θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για την υπεράσπιση του Δημόσιου, Δωρεάν και Δημοκρατικού Πανεπιστημίου και για αυτό το σκοπό θα...
ΑΕΙ: Συνάντηση συλλόγων ΔΕΠ ενάντια στο νέο νομοσχέδιο