Κ. Μητσοτάκης: Να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα των ΑΕΙ, να απαλλαγούν από το βραχνά του υπ. Παιδείας
Ομιλία του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας από την Πάτρα

«Πρέπει να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα των δημόσιων Πανεπιστημίων. Να τα απαλλάξουμε από αυτόν τον βραχνά του Υπουργείου Παιδείας που τα περιορίζει. Να δώσουμε περισσότερα κίνητρα στα Πανεπιστήμια να συνεργαστούν με την αγορά. Να τους δώσουμε τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τον ερευνητικό πλούτο που παράγουν προς όφελος των ιδίων των Πανεπιστημίων και των ερευνητών» τόνισε από την Πάτρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης. 

«Δεν σας λέω πράγματα τα οποία δεν γίνονται αλλού στον κόσμο. Δεν ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα. Πολλά από αυτά για τα οποία σας μιλάω σήμερα είναι τα ελάχιστα τα οποία απαιτούνται για να γίνει η Ελλάδα επιτέλους μια κανονική χώρα» προσέθεσε.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ αναφέρθηκε επίσης στη διεθνή αναγνώριση του Πανεπιστήμιου Πατρών. «Δεν θα κουραστώ να το λέω: Το Πανεπιστήμιο Πάτρας, 3ο σε αριθμό δημοσιεύσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα με σχεδόν 1.600 ερευνητές, αναγνωρίζεται διεθνώς, ειδικά στις θετικές επιστήμες». Παράλληλα υπογράμμισε την συνεισφορά του Ιδρύματος στην εφαρμοσμένη έρευνα που θα μπορούσε να συμβάλλει στην ανάπτυξη πολλών επιχειρηματικών πρωτοβουλιών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδιά
«Κύριε, θέλω να σας πω κάτι…»: Πώς ο εκπαιδευτικός στηρίζει ένα παιδί σε κίνδυνο
Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να βοηθήσει ένα παιδί που αποκαλύπτει τις δύσκολες και επικίνδυνες καταστάσεις που βιώνει;
«Κύριε, θέλω να σας πω κάτι…»: Πώς ο εκπαιδευτικός στηρίζει ένα παιδί σε κίνδυνο