Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών
Στις 29 Μαρτίου 2019 ανακοινώθηκαν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της βθμιας εκπαίδευσης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ.
Επομένως τα ΠΥΣΔΕ θα έπρεπε να προβούν στις υπηρεσιακές μεταβολές (υπεραριθμίες, οργανικά κενά, βελτιώσεις).
Οι μεταβολές αυτές βασίζονται στα ωρολόγια προγράμματα των τάξεων γυμνασίου, ΓΕΛ ημερησίου και εσπερινού και των ΕΠΑΛ σε συνάρτηση με τις πρώτες αναθέσεις των ειδικοτήτων και των κλάδων.
Και θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί δεν προβήκανε τα Υπηρεσιακά Συμβούλια στις υπηρεσιακές μεταβολές;
Υπήρχαν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις;
Μα ήταν γνωστό το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ λυκείου; Όχι!!!
Υπήρχε περίπτωση το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ λυκείου να είναι διαφορετικό από το τρέχον ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ λυκείου; Ναι!!!
Ας δούμε χρονικά τα γεγονότα:
Στις 14 Μαρτίου 2019 δεκαπέντε μέρες πριν την ανακοίνωση των μεταθέσεων υπήρξε ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας σε δελτίο τύπου (;), έγγραφο(;) με τίτλο:
«Η νέα Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση»;
Σε αυτό το έγγραφο μεταξύ των άλλων αναφέρεται και το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου.
14 Μαρτίου 2019 υπήρξε η διαρροή για το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου
24 Απριλίου 2019, Μεγάλη Τετάρτη, ψηφίστηκε ο νόμος 4610/2019 όπου μεταξύ άλλων:
- Καταργεί το παλαιό ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου και
- Δημιουργεί τέσσερις ομάδες προσανατολισμού από τρείς που ήταν.
Τα δύο αυτά σημεία προσδιορίζουν σημαντικές αλλαγές στις υπεραριθμίες και στα οργανικά κενά, έναντι του ήδη τρέχοντος ωρολογίου προγράμματος της Γ λυκείου και των τριών ομάδων προσανατολισμού, κατά τη διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών.
Επομένως σωστά δεν προβήκανε τα υπηρεσιακά συμβούλια στις υπηρεσιακές μεταβολές.
16 Μαΐου 2019 αποστέλλεται το υπ’ αριθμ 76919/Ε2 έγγραφο με
ΘΕΜΑ : Ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία τοποθετήσεων.
Μεταξύ άλλων αναφέρει:
«…καθώς επίσης και τα νέα ωρολόγια προγράμματα, για τα οποία αναμένεται σχετική Υ.Α.
Μόλις υπογραφεί η εν λόγω Υ.Α. θα λάβετε οδηγίες για την εφαρμογή των ανωτέρω»
Επομένως πρέπει τα υπηρεσιακά συμβούλια να περιμένουν πότε θα δεήσει το υπουργείο να μας στείλει την ΥΑ με τις οδηγίες.
Τρεις μήνες από τη διαρροή του ωρολογίου προγράμματος της Γ Λυκείου στις
21 Μαΐου 2019 ανακοινώνεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου.(ΦΕΚ 1790/τ. Β 21 Μαΐου 2019)
Επομένως θα περίμενε κάθε νουνεχής άνθρωπος το υπουργείο παιδείας να έχει ήδη έτοιμο και να στείλει και την ΥΑ
Τελικά τι έχουμε από το κατά πάντα έτοιμο, οργανωμένο υπουργείο παιδείας;
5 Ιουνίου 2019 δεν έχουμε ακόμη ανακοίνωση για ύπαρξη νέων αναθέσεων μετά την ανακοίνωση των ωρολογίου προγράμματος της Γ Λυκείου.
5 Ιουνίου 2019 ακόμη περιμένουμε την περίφημη υπουργική απόφαση όπως αναφέρει το έγγραφο του Υπουργείου παιδείας στις 16 Μαΐου 2019.
Κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος θα έλεγε: Βρε αδελφέ αυτοί στο υπουργείο δεν έχουν χρόνο. Είναι πιεσμένοι
Όμως:
5 Ιουνίου 2019 έχει υπογραφεί η εγκριτική απόφαση για τον μόνιμο διορισμό 10.500 εκπαιδευτικών; Για την απόφαση αυτή δεν ήθελε χρόνο;
5 Ιουνίου 2019 έχουμε ήδη δύο τροποποιήσεις της 54929/Ζ1/8-4-2019 (Β’ 1217) Υπουργικής Απόφασης περί διαπίστωσης της συνάφειας Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών της ημεδαπής και της αλλοδαπής με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας. Και για αυτή την τροποποίηση βρέθηκε χρόνος.
5 Ιουνίου 2019 έχουν ανακοινωθεί οι μεταθέσεις στην αθμια εκπαίδευση και έχει υπάρξει και ανακοινοποίηση; Δε χρειαζόταν χρόνος για αυτό;
Από 14 Μαρτίου που ανακοινώθηκε το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ Λυκείου έχουν παρέλθει σχεδόν τρεις μήνες.
Δεν μπορούσαν να έχουν έτοιμο το περίφημο χρονοδιάγραμμα; Πού είναι η οργάνωσή τους; Πού είναι η προετοιμασία τους;
Δεν είχαν χρόνο να ασχοληθούν με το περίφημο χρονοδιάγραμμα;
Μα τότε πώς έχουν χρόνο για όλα τα παραπάνω;
Απλά διότι με τα παραπάνω προσελκύουμε ψηφοφόρους. Κερδίζουμε την κοινωνία. Ιδού, η κυβέρνηση ασχολείται με διορισμούς.
Με την ύπαρξη ή μη του χρονοδιαγράμματος δεν μας ενδιαφέρει. Για να συγκρίνουμε το αντίκτυπο των δύο θεμάτων στην κοινωνία.
Ελάχιστους ενδιαφέρουν οι υπηρεσιακές μεταβολές σε σχέση με τη διευθέτηση των θεμάτων που ανέφερα παραπάνω άρα και την προσέλκυση της κοινωνίας ή προσέκλυση ψηφοφόρων.
Και τι γίνεται τώρα; Κάποιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ξεκίνησαν ήδη τις υπηρεσιακές μεταβολές. Αυτή είναι η κοινή γραμμή που τόσο πολύ επιθυμούσε το υπουργείο.
Εξάλλου το μόνο σίγουρο είναι η πλήρης απαξίωση του υπουργείου παιδείας στα υπηρεσιακά συμβούλια.
Πώς άραγε θα προβεί το υπουργείο στις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ;
Όσο καθυστερεί να ορίσει το χρονοδιάγραμμα πρακτικά σημαίνει το εξής:
Συμπυκνωμένα χρονικά να γίνουν οι υπηρεσιακές μεταβολές και αμέσως θα μας ζητηθούν τα λειτουργικά κενά.
Δηλαδή όλο το καλοκαίρι τα υπηρεσιακά συμβούλια θα συνεδριάζουν.
Δεν υπάρχει κάποιος στο υπουργείο να ασχοληθεί με το θέμα αυτό;
Ένας βρε αδελφέ; Ένας. Με τι ασχολούνται όλοι οι επιστήμονες; Με τη συλλογή ψήφων ή με τη συλλογή των κιταπιών τους;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη