Thumbnail
Με αφορμή το πόρισμα για την έναρξη των σχολικών μαθημάτων στις 9

Το πόρισμα που περιμένει ο κύριος Υπουργός (πατήστε εδώ) θα προέλθει από μία επιτροπή που κυριαρχούν οι κλινικοί ψυχολόγοι και οι ψυχαναλυτές.

Το γεγονός αυτό με χαροποιεί ιδιαιτέρως, διότι είχα ψυχανεμιστεί τον απώτερο σκοπό και το βαθύτερο νόημα της σκοπούμενης ρύθμισης του Γαβρόγλου για κουδούνι στις 9: Δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της ψυχικής ηρεμίας από την ελληνική οικογένεια.

Για του λόγου το αληθές ας θυμηθούμε τι έγραψα, όταν ακόμα το σχέδιο αυτό ήταν στα σκαριά:

Δημοσιευμένο στην Alfavita:

Λες και δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα να ασχοληθούμε, βάζουμε και το κερασάκι στην τούρτα. Ο υπουργός μας δεν βλέπει τα κενά στα σχολεία, τις ελλείψεις της ειδικής αγωγής και της παράλληλης στήριξης, τις αλλοπρόσαλλες συμπληρώσεις ωραρίου, τις ελλιπείς υλικοτεχνικές και κτιριακές υποδομές, την ανάγκη για μόνιμους διορισμούς και μεταθέσεις κλπ κλπ κλπ, βλέπει όμως μέσα στα σπίτια μας, νοιάζεται για εμάς και θέλει να μας προσφέρει οικιακή γαλήνη και ασφάλεια. 

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia