Thumbnail
Κώστας Γαβρόγλου

Στη νέα αρχιτεκτονική της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στη Φλώρινα στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην πόλη κατά την τριήμερη περιοδεία του στη Μακεδονία.  

Με αφορμή το σχέδιο νόμου για τη συνέργεια Πανεπιστημίου και ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, που τέθηκε τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου σε διαβούλευση, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι  οι υπάρχουσες σχολές θα ενισχυθούν. «Η νέα αρχιτεκτονική δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει η περιοχή έναν ισχυρό πανεπιστημιακό πόλο, ο οποίος σε συνδυασμό με τα ερευνητικά ινστιτούτα και τα σχεδιαζόμενα διετή προγράμματα θα δώσει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ιδιαίτερα σημαντική αυτή Περιφέρεια της χώρας μας», είπε χαρακτηριστικά. 

Ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι η πρόταση χαίρει της απόλυτης αποδοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας της περιοχής και διασφαλίζει την ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων για τους υπάρχοντες φοιτητές, οι οποίοι δε μετακινούνται σε άλλη πόλη. Επιπλέον,  δίνεται σε πολλούς φοιτητές του ΤΕΙ η δυνατότητα συνέχειας των σπουδών τους σε πανεπιστημιακό πρόγραμμα, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους στο τμήμα που εισήχθησαν. 

Ο Υπουργός επισήμανε ότι για πρώτη φορά οι αλλαγές στον χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης γίνονται με σχεδιασμούς των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ και όχι με υπουργικές αποφάσεις τύπου Σχεδίου Αθηνά. 

Νωρίτερα ο κ. Γαβρόγλου επισκέφθηκε σχολεία της Φλώρινας (1ο ΕΠΑΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης - ΕΕΕΕΚ, Πειραματικό Σχολείο Φλώρινας, 7ο Νηπιαγωγείο, 3ο Δημοτικό και 3ο Νηπιαγωγείο Φλώρινας) όπου είχε ουσιαστικές συζητήσεις με τους Συλλόγους Διδασκόντων. Μεταξύ άλλων συζητήθηκε το θέμα του διορισμού των 15.000 μονίμων εκπαιδευτικών σε βάθος τριετίας, αρχής γενομένης με τους 4.500 εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2019-2020. Κατά την επίσκεψή του στα σχολεία ο Υπουργός συνομίλησε και με τους μαθητές που του παρουσίασαν τις εκπαιδευτικές εργασίες τους. 
Στη συνέχεια ο κ. Γαβρόγλου συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Φλώρινας κ. Καρυπίδη και Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προαύλιο σχολείου
Οδηγία σε Διευθυντές: Ελέγξτε τα ηλεκτρολογικά στα σχολεία για κίνδυνο ηλεκτροπληξίας
Οδηγία από το Υπουργείο Παιδείας: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα οι Διευθυντές σχολικών μονάδων
Οδηγία σε Διευθυντές: Ελέγξτε τα ηλεκτρολογικά στα σχολεία για κίνδυνο ηλεκτροπληξίας
paideias
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: "Κλείδωσε" η ημερομηνία ανακοίνωσης των ονομάτων
Η πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών μπορεί να γίνει μέσω πόρων του εθνικού και συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Αναπτυξιακού...
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: "Κλείδωσε" η ημερομηνία ανακοίνωσης των ονομάτων
χιος
Το νησί που ζωντανεύει την 28η Οκτωβρίου με ένα μοναδικό έθιμο
Αν και ο Οκτώβριος δεν είναι μήνας που συνδέεται συνήθως με νησιωτικούς προορισμούς, υπάρχει ένα νησί που ξεχωρίζει χάρη στην ιστορία, την παράδοση...
Το νησί που ζωντανεύει την 28η Οκτωβρίου με ένα μοναδικό έθιμο
MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα