Thumbnail
"Σημαντική και η αναγνώριση ακαδημαϊκών προσόντων", όμως υπάρχει επιφύλαξη για την πιστοποίηση συγκεκριμένων, όπως σε πληροφορική και ξένες γλώσσες - Προσλήψεις στα ιδιωτικά σχολεία μέσω ΑΣΕΠ

Έκτακτη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας για το σύστημα διορισμών πραγματοποίησε σήμερα η ΟΙΕΛΕ.

Όπως τονίζεται στην ενημέρωση που έλαβε το alfavita.gr, η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε "ιδιαίτερα θετικό κλίμα", ενώ η ΟΙΕΛΕ υπογράμμισε τη θέση ότι η επιλογή των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία, θα πρέπει να γίνεται "με τους ίδιους όρους επιλογής που ισχύουν και για τη δημόσια εκπαίδευση, μέσω δηλαδή της διαδικασίας ΑΣΕΠ."

Όπως τονίζεται ο Κώστας Γαβρόγλου "επιφυλάχθηκε να μελετήσει τις παραμέτρους του ζητήματος και να απαντήσει στο επόμενο διάστημα".

Όσον αφορά το σύστημα διορισμών, η ΟΙΕΛΕ ζήτησε υψηλότερη μοριοδότηση της εκπαιδευτικής εμπειρίας, ενώ σημειώθηκε ότι είναι σημαντική και η αναγνώριση ακαδημαϊκών προσόντων. Όμως η Ομοσπονδία εξέφρασε την επιφύλαξή της για την πιστοποίηση συγκεκριμένων προσόντων.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΟΙΕΛΕ:

"Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα διεξήχθη σήμερα έκτακτη συνάντηση, μετά από αίτημα της Ομοσπονδίας, αντιπροσωπείας του ΔΣ της ΟΙΕΛΕ με τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου. Η συνάντηση είχε ως αποκλειστικό θέμα συζήτησης το νέο σύστημα διορισμών στην εκπαίδευση. 

Αρχικά οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ ανέπτυξαν τις θέσεις τους για την επιλογή των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία, με τους ίδιους όρους επιλογής που ισχύουν και για τη δημόσια εκπαίδευση, μέσω δηλαδή της διαδικασίας ΑΣΕΠ.

Η θέση αυτή αποτελεί διαχρονικό αίτημα της Ομοσπονδίας που έχει επικυρωθεί πολλάκις από τα Συνέδριά της, ενώ είχε γίνει το 2010 αποδεκτή και από τους εκπροσώπους των σχολαρχών, οι οποίοι είχαν συμφωνήσει σε επιλογή εκπαιδευτικών για τα ιδιωτικά σχολεία σε ποσοστό 75% από τον Πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Ο Υπουργός Παιδείας επιφυλάχθηκε να μελετήσει τις παραμέτρους του ζητήματος και να απαντήσει στο επόμενο διάστημα.

Στη συνέχεια, αναπτύχθηκαν οι βασικές θέσεις της ΟΙΕΛΕ σχετικά με το νέο σύστημα διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση.

Αφού διευκρινίστηκαν ορισμένα ζητήματα που έθετε το σχέδιο νόμου, κατατέθηκε το επιχείρημα της αναγκαιότητας για υψηλότερη μοριοδότηση της εκπαιδευτικής εμπειρίας, ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε ότι είναι σημαντική, κυρίως για τους νέους εκπαιδευτικούς, η αναγνώριση ακαδημαϊκών προσόντων.

Ωστόσο, εκφράστηκε η επιφύλαξή μας για την πιστοποίηση συγκεκριμένων προσόντων (πληροφορικής, ξένων γλωσσών) που συχνά γίνεται με αδιαφανείς διαδικασίες."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραλήρημα Λατινοπούλου: Σκουπίδια οι Εκπαιδευτικοί - Να απολυθούν - Ζήτω ο Μεταξάς (Βίντεο)

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

περιπολ
Θεσσαλονίκη: Δύο συλλήψεις για τη δολοφονία του Κύπριου επιχειρηματία Σταύρου Δημοσθένους
Συνελήφθησαν δύο κατηγορούμενοι για την επίθεση που κόστισε τη ζωή στον Σταύρο Δημοσθένους στη Λεμεσό
Θεσσαλονίκη: Δύο συλλήψεις για τη δολοφονία του Κύπριου επιχειρηματία Σταύρου Δημοσθένους
boyli_-_nomoshedio.jpg
Βουλή: Ψηφίστηκε ο «χρονοκόφτης» για τις ομιλίες των βουλευτών - Τι υποστήριξαν τα κόμματα
Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκαν οι προτάσεις του Νικήτα Κακλαμάνη για τον νέο Κανονισμό της Βουλής. Δες αναλυτικά πώς ψήφισαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ και...
Βουλή: Ψηφίστηκε ο «χρονοκόφτης» για τις ομιλίες των βουλευτών - Τι υποστήριξαν τα κόμματα
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Καμιά εμπλοκή του υπουργείου Παιδείας στο θέμα της μαθήτριας με το σήμα του καρπουζιού
Σχετικά με τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν από το πρωί και έκαναν λόγο για διενέργεια έρευνας μετά το περιστατικό της μαθήτριας που φόρεσε καρφίτσα...
Καμιά εμπλοκή του υπουργείου Παιδείας στο θέμα της μαθήτριας με το σήμα του καρπουζιού