Στο μόνιμο διορισμό περισσότερη αξία έχει ένα "χαρτί" από ένα παιδί
Στατιστικά, από τους 23.000-26.000 αναπληρωτές που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο, οι εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στις ειδικές κατηγορίες αποτελούν το 12-15% των προσλαμβανόμενων.

Η μοριοδότηση για το σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι το θέμα του κειμένου που έστειλαν στο alfavita.gr οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ειδικών κατηγοριών.

Διαμαρτύρονται για την κατανομή των μορίων καθώς δεν υπάρχει σε αυτή ειδική κατηγορία εκπαιδευτικών όπως συμβαίνει σε όλες τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

Διαβάστε το κείμενο των αναπληρωτών: 

Παραμονή Χριστουγέννων το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων επέλεξε να φέρει στη δημοσιότητα και προς διαβούλευση το «Σύστημα Διορισμού Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».

Προς έκπληξή μας, στο σχέδιο νόμου και πιο συγκεκριμένα στα άρθρα 5, 6, 7 και 8, για πρώτη φορά στα χρονικά της εκπαίδευσης, οι ειδικές κατηγορίες ( τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, άτομα με μόνιμη αναπηρία 67% και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου ή τέκνου) περιθωριοποιούνται από τη διεκδίκηση θέσεων στην δημόσια εκπαίδευση είτε ως αναπληρωτές είτε ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Καθώς, δίνεται μοριοδότηση 2 μορίων για κάθε παιδί και 20 μόρια για άτομα με μόνιμη αναπηρία 67% και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου ή τέκνου. Ενώ ένα σεμινάριο 300 ωρών που κοστίζει 500-700€ μοριοδοτείται με 4 μόρια και ένα μεταπτυχιακό με 20  μόρια.

Δυστυχώς το Υπουργείο Παιδεία, Έρευνας και Θρησκευμάτων απαξιώνει την ανθρώπινη ζωή.  Είναι απορίας άξιον πως ένα «χαρτί» να έχει περισσότερη αξία από ένα παιδί. Σε μία χώρα με τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα, το Υπουργείο αντιμετωπίζει εχθρικά, απαξιώνει και στέλνει στην ανεργία εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις «ειδικές κατηγορίες». Καταστρατηγεί ευθέως τα άρθρα 21, 22, 25 και 116 του Συντάγματος.

Μέχρι την φετινή σχολική χρονιά, 2018-2019, οι ειδικές κατηγορίες λαμβάνουν διαφορετική μοριοδότηση και κριτήρια πρόσληψης στους  πίνακες εκπαιδευτικών γενικής αγωγής. Στατιστικά, από τους 23.000-26.000 αναπληρωτές που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο, οι εκπαιδευτικοί που εντάσσονται στις κατηγορίες αυτές αποτελούν το 12-15% προσλαμβανόμενων.

Έχοντας ως σημείο αναφοράς το άρθρο 25 του νόμου 4440/2016 που δίνει ποσόστωση στις ειδικές κατηγορίες σε όλες τις προκηρύξεις μέσω ΑΣΕΠ (10% τρίτεκνοι, 15% πολύτεκνοι και άτομα με αναπηρία 50% και άνω 15%), ζητάμε τη δημιουργία ενός πίνακα ειδικών κατηγοριών για κάθε κλάδο εκπαιδευτικών γενικής, ειδικής αγωγής, ΕΕΠ και ΕΒΠ, που από εκεί θα προσλαμβάνει με ποσόστωση 15% επί των προσλήψεων κάθε φάσης.

Με εκτίμηση,

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικών Κατηγοριών

Άρθρο 5

Κριτήρια αξιολογικών πινάκων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης

Οι αξιολογικοί πίνακες Α, Β΄ και Γ΄ καταρτίζονται με βάση τα ακόλουθα προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια, κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από την αθροιστική βαθμολόγηση των κριτηρίων αυτών, ως εξής:

  Α. Ακαδημαϊκά Προσόντα

  • Διδακτορικό δίπλωμα: σαράντα (40) μονάδες.
  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών διάρκειας ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: είκοσι (20) μονάδες.
  • Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών διάρκειας ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: επτά (7) μονάδες.
  • Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι.: δεκαέξι (16) μονάδες.
  • Ο βαθμός του πτυχίου: είκοσι μία (21) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, ως εξής: πτυχίο με χαρακτηρισμό «Καλώς» επτά (7) μονάδες, «Λίαν Καλώς» δεκατέσσερις (14) μονάδες και «Άριστα» είκοσι μία (21) μονάδες.
  • Άριστη γνώση μίας (1) ξένης γλώσσας: οκτώ (8) μονάδες.
  • Πολύ καλή γνώση μίας (1) ξένης γλώσσας: έξι (6) μονάδες.
  • Καλή γνώση μίας (1) ξένης γλώσσας: τέσσερις (4) μονάδες.
  • Πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή Α΄ επιπέδου (ενότητες Επεξεργασία Κειμένου, Υπολογιστικά Φύλλα και Υπηρεσίες Διαδικτύου): τέσσερις (4) μονάδες.
  • Πιστοποιημένη επιμόρφωση Α.Ε.Ι., διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών: τέσσερις (4) μονάδες.

Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων ακαδημαϊκών προσόντων είναι εκατόν είκοσι (120) μονάδες.

  Β. Εκπαιδευτική προϋπηρεσία:

  • Μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ’ ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες.

 Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι εκατόν είκοσι (120) μονάδες.

Γ. Κοινωνικά κριτήρια:

  • Αριθμός τέκνων: δύο (2) μονάδες για κάθε τέκνο.
  • Μόνιμη αναπηρία 67% και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου ή τέκνου: είκοσι (20) μονάδες.

best of network

σχετικά άρθρα

20 χρόνια στον πρώην αστυνομικό που σκότωσε την 6χρονη κόρη του και την πέταξε στα σκουπίδια
20 χρόνια στον πρώην αστυνομικό που σκότωσε την 6χρονη κόρη του και την πέταξε στα σκουπίδια
«Της έκλεισα το στόμα για να μην κλαίει, για να μην ξυπνήσει ο αδελφός της και άθελα μου έγινε ό,τι έγινε. Δεν το κατάλαβα εκείνη τη στιγμή»
20 χρόνια στον πρώην αστυνομικό που σκότωσε την 6χρονη κόρη του και την πέταξε στα σκουπίδια
Ιδιωτικά πανεπιστήμια, ξενόγλωσσα τμήματα, κατάργηση ασύλου ανακοίνωσε ο Κ. Χατζηδάκης
Ιδιωτικά πανεπιστήμια, ξενόγλωσσα τμήματα, κατάργηση ασύλου ανακοίνωσε ο Κ. Χατζηδάκης
Την πρόθεση της ΝΔ να ιδρύσει ιδιωτικά πανεπιστήμια και στην Ελλάδα επανέλαβε σε προεκλογική του ομιλία στο Μαρούσι ο αντιπρόεδρος του κόμματος και...
Ιδιωτικά πανεπιστήμια, ξενόγλωσσα τμήματα, κατάργηση ασύλου ανακοίνωσε ο Κ. Χατζηδάκης