Thumbnail
Κινητοποίηση για μόνιμους διορισμούς αναπληρωτών

"Αύριο Ραντεβού στο Υπουργείο στις 13:00", λέει το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών.

Πρόκειται για τη συγκέντρωση που καλείται αύριο, Παρασκευή 28/9, έξω από το ΥΠΠΕΘ, για "μαζικούς μόνιμους διορισμούς αναπληρωτών".

Συγκεκριμένα, το Συντονιστικό αναφέρει: 

ΑΥΡΙΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΙΣ 13:00

Για να δηλώσουμε ότι δεν μπαίνουμε σε κανένα διάλογο για το ποιος θα δουλέψει και ποιος θα μείνει άνεργος.

Απαιτούμε:

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΩΡΑ
δεν καλύπτουμε έκτακτα κενά, αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ό,τι έχουμε δουλέψει, δεν το χαρίζουμε
ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
τις ανάγκες τις μετράμε με βάση τις ανάγκες των μαθητών μας κι όχι με το πετσόκομμα θέσεων εργασίας

ΕΝΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΌ ΦΕΤΟΣ
τα τριετή μας τα 'χουνε ξαναπεί..

Την ίδια στιγμή καλούμε τις ομοσπονδίες, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να προκηρύξουν ΑΠΕΡΓΙΑ για την Παρασκευή 5/10.

ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΩΡΕΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia