Thumbnail
Ώρες διδασκαλίας

Λιγότερες ώρες διδασκαλίας θα έχουν οι μαθηματικοί κατά την εφαρμογή του νέου εξεταστικού συστήματος, λόγω της κατάργησης των μαθηματικών γενικής παιδείας.

Ωστόσο, αλλαγές στα προηγούμενα έτη θα ισοσκελίσουν τη συγκεκριμένη απώλεια. Πρόθεση του υπουργείου είναι η ενίσχυση των ωρών διδασκαλίας, όπως άλλωστε δήλωσε και ο υπουργός: 

Υπάρχει, για να μη νομίζετε ότι το κρύβουμε, μια ελάχιστη πτώση στους Μαθηματικούς, το οποίο όμως θα θεραπευθεί λόγω των αλλαγών που θα γίνουν στην Α’ και Β’ Λυκείου, αλλά άπαντες βγαίνουν κερδισμένοι, οι Οικονομολόγοι θα κάνουν τα οικονομικά κτλ., οι Πληροφορικάριοι βγαίνουν πάρα πολύ κερδισμένοι.

Όλοι τους, μπορώ να σας πω νούμερα.

Έχουν εξάωρο. Βιολόγοι, Χημικοί, όλοι.  Και να σας πω κάτι: Το υπαινιχθήκατε και να το πω κι εγώ.  Θεωρώ ότι η πολιτεία πρέπει να πάρει πολύ σοβαρά υπ’ όψιν της το εργασιακό, το πώς υπάρχουν κτλ. Αλλά καταλαβαίνετε ότι αυτό  δε μπορεί να είναι το αποκλειστικό κριτήριο του σχεδιασμού μιας παιδαγωγικής πρότασης.

Γι’ αυτό σας λέω ότι πρέπει να το δούμε στο σύνολο Α’ και Β’ Λυκείου και εκεί θα θεραπευθεί οτιδήποτε  υπάρχει, που σας λέω υπάρχει  αυτή η πάρα πολύ  μικρή μείωση στους Μαθηματικούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paralia-kalokairi-oikogeneia.jpg
Μία στις πέντε οικογένειες χάνει φέτος το επίδομα τέκνων – Ποιοι αποκλείονται και γιατί
Oι δικαιούχοι ανήλθαν σε 488.735, ενώ τον Μάιο του ίδιου έτους ήταν 512.917 και τον Μάιο του 2024 604.293
Μία στις πέντε οικογένειες χάνει φέτος το επίδομα τέκνων – Ποιοι αποκλείονται και γιατί