Thumbnail
ΠΑΣΑΔ

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΑΔ επικοινώνησε με τον κ. Δ. Παπαποστόλου πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Λάρισας και τον κ. Χ. Τρικάλη, αντίστοιχα των Τρικάλων, ζητώντας ν ανοίξουν τα γραφεία των Συλλόγων για να μπορέσουμε ΟΛΟΙ, αναπληρωτές και μόνιμοι, να συγκεντρώσουμε ό,τι είναι απαραίτητο για όσους τα χρειάζονται στις πληγείσες περιοχές. 


Του απάντησαν πως θ' ακολουθήσει Δ.Σ. και στους δύο Συλλόγους και θα τον ενημερώσουν για τις αποφάσεις τους.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προσπάθεια για να συνομιλήσει για το ίδιο θεμα με τον προέδρο της Καρδίτσας ενώ ο Πρόεδρος της Μαγνησιας κ. Α. Μουσιος τον ενημέρωσε πως αναμένεται κι ανακοίνωση απ'την Ομοσπονδία.

Απ' το πρωί είναι και σ' επαφή, για καλύτερο συντονισμό, με τον συνάδελφο κ. Κ. Βερετσό, Γραμματέα του Συλλόγου Δελμούζος στην Ανατολική Αττική, στην οποία θα κατευθυνθεί η βοήθεια που θα συγκεντρωθεί.

ΠΑΣΑΔ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»