Thumbnail
 του Βασίλειου Παπαχρήστου,  αιρετός του ΠΥΣΔΕ Σερρών

Ξημερώματα Σαββάτου 2ας Ιουνίου 2018 κατατέθηκε το νομοσχέδιο με θέμα:

«Αναδιοργάνωση των δοµών υποστήριξης της πρωτοβάθµιας και δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»

Το παρόν νομοσχέδιο τέθηκε σε δημόσια «διαβούλευση» τον μήνα Μάρτιο του 2018.

Αναρτήθηκε την 16η Μαρτίου 2018 και υπήρχε η δυνατότητα κατάθεσης των σχολίων μέχρι και την 26η Μαρτίου 2018.

Το κατατεθέν νομοσχέδιο στη δημόσια «διαβούλευση» περιείχε 51 άρθρα.

Μετά την πάροδο δύο μηνών αποφασίζει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να το καταθέσει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με την διαδικασία του κατεπείγοντος. Το κατατεθέν νομοσχέδιο περιέχει πλέον 150 άρθρα.

Εγείρονται μερικά απλά, πολύ απλά, αλλά ταυτόχρονα και ουσιαστικά ερωτήματα.

  1. Γιατί τα 50 άρθρα του νομοσχεδίου που δημοσιοποιήθηκαν για δημόσια «διαβούλευση» τριπλασιάστηκαν όταν κατατέθηκε το παρόν νομοσχέδιο στη βουλή;

Άρα μόνον τύποις και όχι ουσία ο λόγος περί «διαβούλευσης». Η διαβούλευση αφορά πάντα το σύνολο του κατατεθέντος νομοσχεδίου. Στην παρούσα κατάσταση έχουμε μόνον το ένα τρίτο αυτού να τίθεται για «διαβούλευση» και στο Ελληνικό Κοινοβούλιο να τριπλασιάζονται τα άρθρα του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου!!!!

  1. Γιατί κατατέθηκε τούτη τη χρονική στιγμή με την μορφή του κατεπείγοντος;. Ένας και μόνον ο σκοπός. Αυτός του αιφνιδιασμού. Οι εκπαιδευτικοί απορροφημένοι στη διενέργεια είτε των ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, είτε στην προετοιμασία της διενέργειας των Πανελλαδικών εξετάσεων δε θα μπορέσουν να ασχοληθούν ενδελεχώς με το θέμα αυτό, να διατυπώσουν τις αντιρρήσεις τους, να υπάρξει ζύμωση στις σχολικές μονάδες υπό μορφή συζήτησης για το κατατεθέν νομοσχέδιο. Δηλαδή η εύκολη ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου με τις λιγότερες φθορές στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας και οι δυνατόν λιγότερες αντιδράσεις εκ μέρους της εκπαιδευτικής κοινότητας.
  2. Πώς άραγε νοείται η «διαβούλευση» από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας;
  3. Τα σχόλια της διαβούλευσης ελήφθησαν υπόψη; Ελήφθησαν υπόψη τα αρνητικά τεκμηριωμένα σχόλια της όντως διαβούλευσης που αναφέρονται σε ένα σύνολο θεμάτων που αναδεικνύει το κατατεθέν νομοσχέδιο; Αυτός είναι ο ρόλος της πραγματικής διαβούλευσης. Η ελεύθερη τεκμηριωμένη κατάθεση της άποψής μας στα όποια θέματα κατατίθενται προς διαβούλευση και το πιο ουσιαστικό, που μάλλον δεν είναι για την Ελληνική πολιτική σκηνή, η αποδοχή αυτών και η επαναδιατύπωση ή ακόμη και κατάργηση θέσεων που δεν έχουν την αποδοχή των συμμετεχόντων στη διαβούλευση.

Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να αναφερόμαστε σε δημοσιοποίηση των προθέσεων του υπουργείου παιδείας που πρόκειται να νομοθετήσει.

 

Φτάνει η κοροϊδία!!! Φτάνει το σανό που μας ταΐζουν!!!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Google, που "βάζει" την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με το πρόγραμμα "Experience AI"
«Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες χώρες που υιοθετεί ένα τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα σχολεία της χώρας, δημόσια και...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Google, που "βάζει" την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με το πρόγραμμα "Experience AI"