Thumbnail
Υπουγείο Παιδείας 

Κατά την αρχική τοποθέτησή του στη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής όπου συζητείται το σχέδιο νόμου «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου ανέφερε:

«Για τέσσερα σημεία θα κάνω κάποιες διευκρινίσεις. Πρώτον για το θέμα της θητείας: Για το θέμα της θητείας, όπως ξέρετε, είμαστε υπέρ του να δίνεται ευκαιρία σε νέους υποψηφίους να διεκδικούν θέσεις, όπως επίσης και για άτομα που αποκτούν εμπειρία σε μία θέση να μπορούν να τη μεταφέρουν σε άλλη. Παρόλα αυτά, όμως, για λόγους ομαλής μετάβασης και μη αιφνιδιασμού, όπως ακριβώς κάναμε και με την επιλογή των Διευθυντών των σχολείων πέρυσι, θα θεωρηθεί ως μία θητεία το σύνολο των θητειών που έχουν μέχρι τώρα. Θα παραμείνουμε στις δυο θητείες αλλά μία θα είναι η θητεία που θα έχουν ολοκληρώσει, όλες οι θητείες που έχουν ολοκληρώσει μέχρι τώρα, άρα, δίνεται η δυνατότητα σε όλα τα άτομα, σε όλα τα στελέχη να θέσουν υποψηφιότητα και να κριθούν.

Την μαγνητοφώνηση της συνέντευξης, την είχαμε αποσύρει διότι δεν γίνεται πουθενά αλλού στο Δημόσιο. Την επαναφέρουμε για να μην θεωρηθεί ότι πάμε να κρύψουμε οτιδήποτε. Ο λόγος που την είχαμε αποσύρει, πέρα από το ότι σε όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου δεν υπάρχει, είναι ότι υπάρχει μια τεχνική δυσκολία στις περιφερειακές υπηρεσίες στην απομαγνητοφώνηση. Για να μην υπάρχει κανένα ίχνος υποψίας, εμείς, ως ο μόνος χώρος στο Δημόσιο την επαναφέρουμε και θα κάνουμε το παν για να διευκολύνουμε τις υπηρεσίες.

Το τρίτο θέμα έχει σχέση με τις ΔΥΕΠ. Με τη διδασκαλία, με την επιλογή αναπληρωτών για τα σχολεία με τα προσφυγόπουλα. Εδώ υπήρξε ένας πλούσιος προβληματισμός αλλά και ένας προβληματισμός που χαρακτηρίστηκε από μία έλλειψη εμπιστοσύνης με την Πολιτεία ότι αυτό θα προϊδεάσει τρόπους και κριτήρια μόνιμων διορισμών. Επειδή δεν θέλουμε να υπάρχει καμία τέτοια σκιά, κι επειδή θα αρχίσει η συζήτηση για τα θέματα των μόνιμων διορισμών, των κριτηρίων και των διαδικασιών για το σύστημα των μόνιμων διορισμών αποσύρουμε αυτήν την διάταξη.

Τέλος για την παιδαγωγική επάρκεια, αυτή είναι η παιδαγωγική επάρκεια που δίνεται από τα Πανεπιστήμια. Αυτό που έχουμε καταθέσει θέλω να είναι σαφές ότι έχει την εξής διαδικασία: Το κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα που θέλει να δώσει παιδαγωγική επάρκεια καταρτίζει το πρόγραμμα των μαθημάτων που όταν τα παιδιά τα παρακολουθήσουν, παίρνουν το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας. Το πρόγραμμα αυτό εγκρίνεται από τη Γενική Συνέλευση του Τμήματος, πάει στη Σύγκλητο, το εγκρίνει η Σύγκλητος -το Υπουργείο και το ΙΕΠ δεν εμπλέκεται σ’ αυτή τη διαδικασία- και με απόφαση της Συγκλήτου δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως κι αυτό το συγκεκριμένο Τμήμα έχει τη δυνατότητα της παροχής της Παιδαγωγικής Επάρκειας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

APTH
ΑΠΘ: Ανοικτά Μαθήματα στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής – Μαθησιακή πρόσβαση για όλους
Ανοικτή πρόσβαση στη γνώση: Παρακολουθήστε μαθήματα φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης χωρίς δίδακτρα
ΑΠΘ: Ανοικτά Μαθήματα στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής – Μαθησιακή πρόσβαση για όλους
ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
«Νοσηλεύτηκα, έβαλα δύο στεντ, και κατάλαβα: Η ζωή δεν είναι δεδομένη – Ακούμε τα “καμπανάκια” του σώματός μας πριν είναι πολύ αργά!» έγραψε σε...
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
ολμε
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»
Οργή της ΟΛΜΕ: Νέες μητέρες εκπαιδευτικοί στο στόχαστρο για τα χιλιάδες κενά – Πρόκληση η αντιμετώπιση τους ως «υπαίτιες»
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»