Thumbnail
Αναλυτικά

Την Πέμπτη 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μία μακρά και εποικοδομητική συνάντηση της Υφυπουργού Μερόπης Τζούφη με μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.), παρουσία του προϊστάμενου της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παναγιώτη Κασσιανού. Στόχος της συνάντησης ήταν η αποτίμηση του έργου της πολιτικής ηγεσίας στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και η συζήτηση επί του νέου νομοσχεδίου για τις νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου, που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, μέχρι τις 26 Μαρτίου.

Στο πρώτο μέρος της συζήτησης αναλύθηκαν εκτενώς ζητήματα που αφορούν στη διοικητική και υπηρεσιακή οργάνωση των κλάδων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, όπως το ωράριο εργασίας και ο καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων αυτών, καθώς και η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών. 

Η Υφυπουργός επεσήμανε πως η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δίνει ιδιαίτερο βάρος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και υπενθύμισε το πλήθος των προσλήψεων αναπληρωτών που έχουν γίνει, με αποτέλεσμα, για πρώτη φορά, το προσωπικό των συγκεκριμένων κλάδων μόνιμων και αναπληρωτών να φτάσει τα 4.200 άτομα.

Στο δεύτερο μέρος, συζητήθηκαν αναλυτικά οι διατάξεις του νομοσχεδίου για τις νέες Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου, με την πολιτική ηγεσία να εξηγεί λεπτομερώς τις αρμοδιότητες του Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ), των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ) και των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ). Υπογραμμίστηκε πως οι νέες δομές θα έχουν εξωστρεφή χαρακτήρα και θα σημάνουν το πέρασμα από την πρότερη, μονοπρόσωπη υποστήριξη του σχολείου, σε μια διεπιστημονική και συνεργατική βάση. 

Η συζήτηση κατέληξε σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις και συγκλίσεις, ενώ αποφασίστηκε να ορισθεί νέα συνάντηση εντός των επόμενων ημερών, ώστε να συνεχιστεί ο διάλογος μεταξύ του Υπουργείου και της Ομοσπονδίας.

Τέλος, η Υφυπουργός κάλεσε την Ομοσπονδία να προχωρήσει σε γραπτή κατάθεση τυχόν προτάσεων και παρατηρήσεών της επί του παρόντος νομοσχεδίου για τις νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei-foitites
Μηχανογραφικό 2025: Οι «έξυπνες» ειδικότητες στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο που οδηγούν σε εξειδικεύσεις που δεν έχετε φανταστεί
Αθέατα τμήματα και σπουδές στο 1ο επιστημονικό πεδίο, των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών
Μηχανογραφικό 2025: Οι «έξυπνες» ειδικότητες στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο που οδηγούν σε εξειδικεύσεις που δεν έχετε φανταστεί
efapax
Εκπαιδευτικοί : Πώς διαμορφώνεται το εφάπαξ στο Δημόσιο από το 2025 και μετά για όσους έχουν 35, 30 και 25 έτη υπηρεσίας
Εκπαιδευτικοί - Εφάπαξ στο Δημόσιο το 2025: Παράγοντες που καθορίζουν το ποσό και στρατηγικές για βέλτιστη έξοδο
Εκπαιδευτικοί : Πώς διαμορφώνεται το εφάπαξ στο Δημόσιο από το 2025 και μετά για όσους έχουν 35, 30 και 25 έτη υπηρεσίας