Thumbnail
ΠΔΕ Αττικής 

Για να δείτε αναλυτικότερα τις πληροφορίες πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους: 

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

  «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815.  

 Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

  «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

  Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009815. 

 Τροποποίηση Απόφασης Κατάταξης σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με κωδικό ΟΠΣ: 5009815 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951. 

 Τροποποίηση Απόφασης Κατάταξης σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με κωδικό ΟΠΣ: 5009815 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου