Thumbnail
Στις σχολικές μονάδες την ευθύνη υποστήριξης παρακολούθησης της εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής πορείας  συγκεκριμένων μαθητών έχει η ΕΔΕΑΥ, όπου υπάρχει.

Σε κάθε σχολική μονάδα ορίζεται συντονιστής επικοινωνίας με το Κ.Ε.Σ.Υ, ο οποίος σε συνεργασία με τον Διευθυντή του σχολείου , έχει την ευθύνη για το συντονισμό των αιτημάτων προς το Κ.Ε.Σ.Υ και της συνολικής συνεργασίας με αυτό. Είναι ο εκπαιδευτικός του Τμήματος  ένταξης, όπου υπάρχει ή στην περίπτωση που δεν υπάρχει ορίζεται άλλος εκπαιδευτικός από τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Συνεργασία και διασύνδεση του Κ.Ε.Σ.Υ με τις σχολικές μονάδες

Σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης λειτουργεί, κοινό και για τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), το οποίο παρέχει υποστήριξη στο σύνολο της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας της περιοχής ευθύνης του (σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές, τοπική κοινότητα) σε πολλαπλά επίπεδα (πρόληψη, αξιολόγηση, εισήγηση, παρέμβαση, ενημέρωση-επιμόρφωση, ευαισθητοποίηση) με στόχο τη διασφάλιση της  ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στο εκπαιδευτικό αγαθό.

Κάθε μέλος του προσωπικού του Κ.Ε.Σ.Υ αναλαμβάνει υπό την ευθύνη του μία ενότητα σχολικών μονάδων  και λειτουργεί ως το πρόσωπο επαφής και αναφοράς των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων με το ΚΕΣΥ

Σε κάθε σχολική μονάδα ορίζεται συντονιστής επικοινωνίας με το Κ.Ε.Σ.Υ, ο οποίος σε συνεργασία με τον Διευθυντή του σχολείου , έχει την ευθύνη για το συντονισμό των αιτημάτων προς το Κ.Ε.Σ.Υ και της συνολικής συνεργασίας με αυτό. Είναι ο εκπαιδευτικός του Τμήματος  ένταξης, όπου υπάρχει ή στην περίπτωση που δεν υπάρχει ορίζεται άλλος εκπαιδευτικός από τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Στις σχολικές μονάδες την ευθύνη υποστήριξης παρακολούθησης της εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής πορείας  συγκεκριμένων μαθητών έχει η ΕΔΕΑΥ, όπου υπάρχει. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις η συγκεκριμένη αρμοδιότητα ανήκει στην ομάδα που αποτελείται από τον Διευθυντή του σχολείου, από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του τμήματις, τον συντονιστή επικοινωνίας με το ΚΕΣΥ, με τη συνεργασία του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή καθώς και τον ίδιο το μαθητή όπου αυτό ενδείκνυται.
Δείτε περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο

 seepea-stella 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Στην τελική ευθεία η διαδικασία διαγραφών φοιτητών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 340 ενστάσεις φοιτητών κατά των διαγραφών τους υποβλήθηκαν – Προς διαγραφή 13.000 άτομα
antras-limni.jpg
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
Η επίμονη κόπωση, η στυτική δυσλειτουργία και η έντονη τριχόπτωση μπορεί να κρύβουν σοβαρότερα προβλήματα – Τι λένε οι ειδικοί και πότε πρέπει να...
Τα τρία προειδοποιητικά σημάδια υγείας που κανένας άντρας δεν πρέπει να αγνοεί
ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Μικρά χαράγματα, μεγάλες ιστορίες: Τι δείχνουν τα σημάδια στα κουμπιά του ασανσέρ
Γιατί οι ντελιβεράδες χαράζουν γράμματα στα κουμπιά των ασανσέρ – Τι σημαίνουν τα «Γ», «Χ» και τα υπόλοιπα σημάδια
Σοφία Ζαχαράκη
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων
Ένταξη της Πράξης «Eduquality – Σύστημα πολυκριτηριακής αντικειμενικής αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων του ΥΠΑΙΘΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5228065...
Σε τροχιά υλοποίησης το Eduquality: Νέο ψηφιακό σύστημα αξιολόγησης και υποστήριξης σχολικών μονάδων