Thumbnail

Πατήστε πάνω στους παραλάτω συνδέσμους για να δείτε αναλυτικά τα έγγραφα.

Αναγνώριση προϋπηρεσίας και απόδοση ΜΚ, αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), που προσλήφθηκαν για το σχολικό έτος 2017-2018, σε Μ.Κ. του Ν. 4354/2015 

ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ - Κατάταξης προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού υπηρετούντων σε Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε Μισθολογικά Κλιμάκια του Κεφαλαίου Β΄ του Ν. 4354/2015 για το διδακτικό έτος 2017-18.   

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτριών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), οι οποίες προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με κωδικό ΟΠΣ: 5009815, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009803 και «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5009805. 

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτριών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίες προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με κωδικό ΟΠΣ: 5009815.   

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτριών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίες προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικό Κλιμάκιο (Μ.Κ.) προσωρινού αναπληρωτή Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), ο οποίος προσλήφθηκε στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

parbriz
Παρμπρίζ: Πόσα γνωρίζουμε για τον "αφανή" ήρωα των αυτοκινήτων;
Στο σύγχρονο αυτοκίνητο, το παρμπρίζ μπορεί να μοιάζει με ένα απλό, διάφανο κομμάτι γυαλιού. Όμως στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα τεχνολογικό θαύμα...
Παρμπρίζ: Πόσα γνωρίζουμε για τον "αφανή" ήρωα των αυτοκινήτων;
papous
Η αναπνοή ως κλειδί για την έγκαιρη διάγνωση του Αλτσχάιμερ
Νέα επιστημονική μελέτη φέρνει στο φως μια πιθανή σύνδεση ανάμεσα στον τρόπο που αναπνέουμε και τον κίνδυνο εμφάνισης νευροεκφυλιστικών παθήσεων,...
Η αναπνοή ως κλειδί για την έγκαιρη διάγνωση του Αλτσχάιμερ