Thumbnail

Πατήστε πάνω στους παραλάτω συνδέσμους για να δείτε αναλυτικά τα έγγραφα.

Αναγνώριση προϋπηρεσίας και απόδοση ΜΚ, αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), που προσλήφθηκαν για το σχολικό έτος 2017-2018, σε Μ.Κ. του Ν. 4354/2015 

ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ - Κατάταξης προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού υπηρετούντων σε Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας σε Μισθολογικά Κλιμάκια του Κεφαλαίου Β΄ του Ν. 4354/2015 για το διδακτικό έτος 2017-18.   

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτριών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), οι οποίες προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με κωδικό ΟΠΣ: 5009815, «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017-18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009803 και «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία-Τάξεις Υποδοχής, σχολικό έτος 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5009805. 

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτριών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίες προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808, «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951 και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με κωδικό ΟΠΣ: 5009815.   

«Κατάταξη σε Μισθολογικά Κλιμάκια (Μ.Κ.) προσωρινών αναπληρωτριών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), οι οποίες προσλήφθηκαν στο πλαίσιο των Πράξεων: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808 και «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951. 

 «Κατάταξη σε Μισθολογικό Κλιμάκιο (Μ.Κ.) προσωρινού αναπληρωτή Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), ο οποίος προσλήφθηκε στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

snitsel
Το απόλυτο μυστικό για τραγανό κοτόπουλο: Πώς να πετύχετε το τέλειο πανάρισμα στο σπίτι
Από το κλασικό πανέ μέχρι το «διπλό πανάρισμα» και τις εναλλακτικές με πάνκο ή κορν φλέικς
Το απόλυτο μυστικό για τραγανό κοτόπουλο: Πώς να πετύχετε το τέλειο πανάρισμα στο σπίτι
θερμοσιφωνας
Θερμοσίφωνας: Πόση ώρα πρέπει να μένει ανοιχτός για να μην ξοδεύετε άσκοπα ρεύμα
Απλές καθημερινές συνήθειες και έξυπνη χρήση μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση ρεύματος και τον λογαριασμό σας
Θερμοσίφωνας: Πόση ώρα πρέπει να μένει ανοιχτός για να μην ξοδεύετε άσκοπα ρεύμα