Thumbnail

Τη συμβολή της Φιλοσοφικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών στη δημόσια συζήτηση για τα γλωσσολογικά και εκπαιδευτικά ζητήματα της Ελλάδας, μέσα στα 180 χρόνια λειτουργίας της, αλλά και την προοπτική περαιτέρω προτάσεων για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού σχολείου, φιλοδοξεί να φέρει στο προσκήνιο το συνέδριο της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, που ξεκίνησε τις εργασίες του σήμερα, στο κεντρικό κτίριο του πανεπιστημίου.

Διαμαρτυρία την εκδήλωση της Φιλοσοφικής σχολή Αθηνών για τα 180 χρόνια λειτουργίας της πραγματοποίησε ομάδα φοιτητών στο κτίριο του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνων. 

Οι φοιτητές σήκωσαν πανό το οποίο έγραφε «ανεπιθύμητος ο υπουργός και οι πολιτικές - κάτω ο νόμος Γαβρόγλου και η Κυβέρνηση -Το πτυχίο μόνη προϋπόθεση για μόνιμη αξιοπρεπή εργασία Δημόσια και Δωρεάν εκπαίδευση και παροχές για όλους -ΦΣ Αθήνας».

Ζήτησαν να φύγει ο Θόδωρος Φορτσάκης και εκείνος αφού κάτι τους είπε αποχώρησε, ενώ ο υπουργός, που ήταν κεντρικός ομιλητής, δεν εμφανίστηκε στην εκδήλωση, για να εκφωνήσει την ομιλία του. 

"Η φιλοσοφική έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας της, ότι πέρα από κομματικά πλαίσια, ξέρουμε να αγωνιζόμαστε για την άποψη μας όταν διαφωνούμε με κάποιον, αλλά πάντα να συνομιλούμε με ευπρέπεια σε όλα τα μέλη της κοινότητας μας, αλλά και εξω απο την κοινότητα μας, με τα οποία διαφωνούμε", είπε στην εναρκτήρια ομιλία της η κοσμήτορας της Φιλοσοφικής, Ελένη Καραμαλέγκου.

Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, Θάνος Δημόπουλος, ο οποίος, κάνοντας έναν μικρό απολογισμό των πεπραγμένων της Φιλοσοφικής, ανέφερε ότι στο πρώτο εξάμηνο λειτουργίας της, το 1837, η σχολή είχε 18 φοιτητές, ενώ σήμερα έχει 23.000. Επίσης, δήλωσε υπερήφανος που τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στη Φιλοσοφική Σχολή εχουν φοιτήσει πάνω απο 400 αλλοδαποί φοιτητές, προερχόμενοι απο πανεπιστήμια του εξωτερικού, μέσω διμερών συμφωνιών ή Εrasmus.

Στην εναρκτήρια εκδήλωση του συνεδρίου, μίλησε και ο επίτιμος καθηγητής γλωσσολογίας και πρώην πρύτανης, Γιωργος Μπαμπινιώτης, ο οποίος εστίασε στο θέμα της γλώσσας στο σχολείο και τον ρόλο της Φιλοσοφικής στη διαμόρφωση της νέας ελληνικής γλώσσας και της παρουσίας της στο δημόσιο γραπτό και προφορικό λόγο, εκκινώντας από το έργο του καθηγητή Γεωργίου Χατζιδάκι.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΥΤΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ

Με αφορμή γεγονότα που διαδραματίστηκαν χθες και σήμερα ως προς προσκεκλημένους της πολιτικής και της ακαδημαϊκής ζωής του τόπου, κατά τη διάρκεια Συνεδρίων που διοργανώθηκαν από τις Κοσμητείες της Φιλοσοφικής Σχολής και της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, εκφράζουμε την αμέριστη υποστήριξή μας σε κάθε δημοκρατική διαδικασία μέσα στα Πανεπιστήμια, όπου όλοι συμμετέχουν με ισονομία, ισότητα και σεβασμό στον Άλλο, συνάδελφο Καθηγητή, φοιτητή, εργαζόμενο ή προσκεκλημένο του Πανεπιστημίου μας.

Οι Πρυτανικές και Κοσμητορικές Aρχές του ΕΚΠΑ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε προσπάθεια φίμωσης και εκφοβισμού, από οπουδήποτε κι αν προέρχεται και οπουδήποτε κι αν κατευθύνεται. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
Πειθαρχική δίωξη χωρίς καταγγελία – Δυνητική αργία για νηπιαγωγό που έκανε τη δουλειά της
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
paideias
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
Στη Βουλή οι απαντήσεις του Υπουργείου Παιδείας για το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τις σχολικές μονάδες
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
mathitis.jpg
Πατέρας μαθητή: «Διώκουν τιμωρητικά τη δασκάλα του παιδιού μου επειδή μας υπερασπίστηκε για την έλλειψη σχολικού νοσηλευτή»
« Μιλάμε για το παιδί μου. Το παιδί της οικογένειάς μου. Βέβαια τα δικά τους τα παιδιά θα είχαν άλλη αντιμετώπιση, λες κι εμείς είμαστε άνθρωποι...
Πατέρας μαθητή: «Διώκουν τιμωρητικά τη δασκάλα του παιδιού μου επειδή μας υπερασπίστηκε για την έλλειψη σχολικού νοσηλευτή»