Αξιότιμε κ.Υπουργέ,
Κάθε χρόνο καλούμαστε να υπηρετήσουμε στα δημόσια σχολεία σε οποιοδήποτε σημείο του χάρτη υπάρχει κενό, οργανικό ή λειτουργικό. Συγκεκριμένα κάποιοι από εμάς στηρίζουμε την δημόσια εκπαίδευση πέραν της δεκαετίας και κατόπιν συμμετοχής μας σε διαγωνισμούς αξιολόγησης Ασεπ ,όπου και κριθήκαμε άξιοι να έχουμε αυτήν την τιμή. Διεκπεραιώσαμε πολλές αλλαγές που συνέβησαν στα σχολεία κατά την διάρκεια αυτών των ετών καθώς και διάφορων εκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων του συστήματος. Τέλος, και χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας , μακροημερεύσαμε έναντι των περισσότερων προγενέστερων υπουργών Παιδείας ,συνεχίζοντας φυσικά τον επαγγελματικό βίο του περιπλανώμενου και ανέστιου συμβασιούχου ορισμένου χρόνου . Πράγματα που ισχύουν λίγο πολύ για όλους τους συναδέρφους μας αναπληρωτές ειδικοτήτων ,δεδομένης της σχετικής έλλειψης διορισμών.
Εν προκειμένω τώρα και αφού τελειώσαμε με τον πρόλογο και τις αναγκαίες συστάσεις, φέτος βιώνουμε μία σχολική χρονιά άνευ προηγουμένου. Η αγγλική γλώσσα και η διδασκαλία της που άλλες χρονιές ήταν η σημαία της εκπαιδευτικής στρατηγικής του Υπουργείου , δυστυχώς εξοστρακίζεται και βάλλεται πανταχόθεν. Η αρχή έγινε ωστόσο πέρυσι με την κατάργηση των σχολείων τύπου Εαεπ και την εν μέρει κατάργηση του διαχωρισμού τμημάτων αρχαρίων-προχωρημένων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αν οι αριθμοί λένε όντως την αλήθεια όπως παγκοσμίως αποδέχεται η επιστημονική κοινότητα, τότε πρέπει να ζητήσουμε την βοήθεια τους. Πέρυσι υπηρέτησαν 694 εκπαιδευτικοί αγγλικής γλώσσας στην δημόσια εκπαίδευση, φέτος μέχρι και την ημερομηνία σύστασης της εν λόγω επιστολής μόλις 306.Θορυβυμένοι οι συνάδερφοι παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ιδίως όταν πλανώνται στον Τύπο άρθρα με την διαβεβαίωση ότι το 70% των προσλήψεων έχει συντελεστεί μέσα στον Σεπτέμβριο και όλα βαίνουν κανονικά! Επιπλέον φήμες για τριψήφιο αριθμό προσλήψεων μειωμένου ωραρίου είχαν να ακουστούν από τον καιρό που κατέκρινε σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα την εν λόγω part-time εργασιακή σχέση και έφθιναν σε ένα περιορισμένο αριθμό και αυτό κατά το τέλος του σχολικού έτους, στις περιπτώσεις που δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Επιπλέον ,η παραδοχή ότι υπάρχει αναντιστοιχία ανάμεσα στα κενά του Myschool και τα κενά που έστειλαν οι περιφερειακοί διευθυντές , μόνο δυσφήμιση προκαλεί για τον κλάδο της εκπαίδευσης και δίνει τροφή για αρνητικά σχόλια.
Εν κατακλείδι, τα κενά τα γνωρίζουμε διότι έχουμε απασχοληθεί σε αυτά τα τελευταία δέκα με δεκαπέντε χρόνια, καθώς επίσης και την προηγούμενη χρονιά. Εφόσον δεν έχουν μεσολαβήσει μαζικοί διορισμοί και έχουν γίνει και οι αντίστοιχες συνταξιοδοτήσεις φυσικά και παραμένουν. Τέλος επειδή, πάντα προσφεύγουμε στην αλήθεια ως το τελευταίο καταφύγιο μας ,οι λιγοστοί διορισμοί των δικαστικώς δικαιωθέντων επιτυχόντων συναδέρφων Ασεπιτών του 2008 ήταν μία σταγόνα στην αέναη λειψυδρία που μαστίζει την δημόσια εκπαίδευση και επί τούτου κάλυψαν μικρό ποσοστό κενών της ειδικότητας μας.
Τέλος αντί επιλόγου ,θα κλείσουμε με μία ευχή και παράκληση βοηθήστε μας να συμβάλλουμε στην διατήρηση των αρχών του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες, έτσι ώστε να συνεχίσουν τα ελληνόπουλα να κατέχουν ένα από τα υψηλότερα ποσοστά γλωσσομάθειας στην Ευρώπη και αυτό να επιτυγχάνεται μέσα από το δημόσιο σχολείο. Δεν μπορεί να συνεχιστεί περαιτέρω η αποψίλωση του μαθήματος και η περικοπή των θέσεων εργασίας, χωρίς το αντίστοιχο τίμημα.
Με εκτίμηση,
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη