Thumbnail
Παραμένει, όπως φαίνεται, το πρόβλημα της στέγασης των αναπληρωτών

Αρχικά, ο δήμαρχος Νίκος Ζώρζος τόνισε στο aftodioikisi.gr πως το πρόβλημα της στέγασης λύθηκε, χάρη στην κινητοποίηση φορέων, επαγγελματιών αλλά και δραστήριων κατοίκων του νησιού. 

Χαρακτηριστικά ανέφερε πως το σύνθημα «υιοθετήστε έναν εκπαιδευτικό έπιασε τόπο» και η πλειονότητα των εκπαιδευτικών βρήκε στέγη. Μάλιστα, έκανε την εκτίμηση πως μέχρι το τέλος του μήνα το θέμα θα έχει διευθετηθεί πλήρως. 

Ωστόσο οι εκπαιδευτικοί έχουν αντίθετη άποψη.

ΠΕΑΔ και ΠΑΣΑΔ διαψεύδουν το δημοσίευμα, κάνοντας λόγο για παραπλάνηση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Το πρόβλημα της στέγασης στη Σαντορίνη ΔΕΝ λύθηκε. 

Οι αναπληρωτές α/θμιας και β/θμιας που είχαμε την ατυχία να βρεθούμε στο νησί το ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα και σίγουρα καλύτερα από τον κ. Δήμαρχο. 

Ως ΠΕΑΔ καταγγέλλουμε την παραπλάνηση που επιχειρεί να βάλει κάτω από το χαλί το μείζον αυτό θέμα, που εξελίσσεται σε θέμα επιβίωσης και που απαξιώνει ακόμα περισσότερο ανθρώπους που ήρθαν να προσφέρουν υπηρεσίες σ’ ένα δημόσιο αγαθό! 

Θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε αξιοπρεπείς και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας!!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
PAIDEIAS
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα
Δημοσίευση σε ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 -Προκήρυξη 2ΓΕ/2023»
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα