Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 6 και 8 του άρθρου 3, των παρ. 8, 9 και 10 του άρθρου 4, των παρ. 4, 5 και 6 του άρθρου 5, των παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 8 και των παρ. 1 και 3 του άρθρου 59 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παρ. 1, 2 και 5 του άρθρου 11 του ν. 1966/1991 (Α΄ 147) όπως ισχύουν, του άρθρου 5 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 5 του ν.4327/2015 (Α΄ 50) και το άρθρο 66 του ν.4386/2016 (Α΄ 83), και των άρθρων 4, 6, 8 και 34 του ν. 3699/2008 (A΄ 199), και τα οριζόμενα στις με αριθ. πρωτ. Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006, Φ. 3/898/97657/Γ1/25-9-2006 (Β΄ 1507) YA για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στη με αριθ. πρωτ. 129818/Γ2/16-09-2013 (Β΄ 2451) ΚΥΑ για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στη με αριθ. πρωτ. Φ12/134644/Δ4/8-8-2017 (Β΄ 2891) ΥΑ και στην υπ΄ αριθ. πρωτ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄ 833) ΚΥΑ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και στα οριζόμενα στο ν. 3699/2008 (Α΄ 199), στο άρθρο 48 του ν.4415/2016 (Α΄ 159) και στο Π.Δ. 603/1982 (Α΄ 117), όπως ισχύει, στην ΥΑ 68755 /Δ3/26-4-2017 (Β΄ 1606), στην ΥΑ 100575/Δ3/15-6-2017 (Β΄ 2103) και στην ΥΑ 100371/Δ3/15-6-2017 (Β΄ 2103) για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση,το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προβαίνει σε μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, υποβιβασμούς, μετατροπές, προσθήκες/καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. και στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια) με στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών.

Για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων πρέπει να λαμβάνονται υπόψη:

Ο αριθμός των μαθητών, η ορθή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, η χιλιομετρική απόσταση που διανύουν οι μεταφερόμενοι μαθητές και οι κτιριακές υποδομές με στόχο τη δημιουργία επαρκώς στελεχωμένων σχολικών μονάδων. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων, για τις οποίες πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια η έδρα λειτουργίας του νέου σχολείου και η ακριβής ονομασία των σχολείων που προτείνονται να ιδρυθούν. Επιπλέον, για τις περιπτώσεις ιδρύσεων, προαγωγών και συγχωνεύσεων απαιτείται η εξασφάλιση κατάλληλης στέγασης.

Ι) Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

1) Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται μέχρι 6-11- 2017 να καταχωρίσουν τις οριστικές προτάσεις τους για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους, συμπληρώνοντας και υποβάλλοντας τις σχετικές φόρμες στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool, σύμφωνα με τις επισυναπτόμενες οδηγίες.

Η καταχώριση των προτάσεων-εισηγήσεων θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά και δεν θα λαμβάνονται υπόψη προτάσεις που αποστέλλονται εγγράφως. Διευκρινίζεται ότι στις συγκεκριμένες φόρμες δεν υποβάλλονται προτάσεις μεταβολών:

α) πρότυπων-πειραματικών σχολείων και

β) σχολικών μονάδων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. 

2) Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 15 του άρθρου 59 του ν. 3966/2011 (Α΄ 118), πρέπει εγγράφως να αποστείλουν προς τους Δήμους τις προτάσεις που θα καταχωρίσουν στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool για κάθε είδους σχολική μεταβολή (ίδρυση, προαγωγή, συγχώνευση, υποβιβασμό, κατάργηση, μετατροπή, προσθήκες/καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. και τα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια) για το σχολικό έτος 2018-2019 και να ζητήσουν τη γνωμοδότηση των Δημοτικών Συμβουλίων επί αυτών. Σημειώνεται ότι το σχετικό έγγραφο πρέπει να κοινοποιηθεί στην Υπηρεσία μας. 

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας σε μορφή pdf

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου