Από το πρωί σήμερα και για πολλές ώρες βρέθηκε εκτός λειτουργίας το σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των μεταθέσεων εκπαιδευτικών.
Οι υπηρεσίες του υπουργείου καταβάλουν προσπάθεια για να μπορέσει η διαδικασία να συνεχιστεί χωρίς προβλήματα.
Παραμένει ερωτηματικό αν το Υπουργείο θα δώσει παράταση της υποβολής των αιτήσεων.
Διευκρινίσεις σχετικά με την υποβολή αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ