Thumbnail
Άννα Μπαχτή, μέλος Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Στις νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνεται ανάμεσα σε άλλα:

α) Ο αριθμός των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που προβλέπονται  στην παρ.1 του άρθρου 3 και στην παρ. 2 του άρθρου 3, εκτός των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, όπως δυσλεξία, δυσκολίες, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος του ενός (1) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος του ενός (1), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί  να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
β) Ο αριθμός των μαθητών με διαγνωσμένες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τεσσάρων (4) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος των τεσσάρων (4), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εφόσον στο σχολείο δεν λειτουργεί Τμήμα Ένταξης.


Εξαιρετικά αρνητική νομοθετική ρύθμιση για τα τμήματα με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Εξαιρεί τους μαθητές με δυσλεξία, δυσορθογραφία κλπ από τη μείωση του αριθμού των μαθητών στο τμήμα κατά 3 για κάθε ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες
Για να ανοίξει τμήμα με παιδιά με δυσορθογραφία,δυσλεξία κλπ απαιτούνται 4 μαθητές σε κάθε τμήμα δηλ στον 5ο μαθητή και αν όλα τα τμήματα είναι στο μέγιστο αριθμό μπορεί να μειωθεί.
Και αυτά τα τμήματα θέλουν έγκριση του περιφερειακού δ/ντη. Καταλαβαίνουμε πως ελάχιστα τμήματα θα σπάνε, πόσο εκπαιδευτικό προσωπικό θα γλυτώσει και τι έχει να γίνει με 27αρια τμήματα και με 3 παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες σε αυτό.

Άννα Μπαχτή, μέλος Δ.Σ της ΟΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
αναπληρώτρια Κρήτη
Κρήτη: Ένα μαρτύριο ζει αναπληρώτρια εκπαιδευτικός - Δεν της αναγνωρίζουν την αναρρωτική άδεια!
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει μία αναπληρώτρια εκπαιδευτικός στην Κρήτη
Κρήτη: Ένα μαρτύριο ζει αναπληρώτρια εκπαιδευτικός - Δεν της αναγνωρίζουν την αναρρωτική άδεια!
φοιτητες
Μεταπτυχιακά: Ποιοι φοιτητές δικαιούνται απαλλαγή από τα δίδακτρα και πώς να την πάρουν
Δείτε αναλυτικά τι ισχύει για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, τα ποσά εισοδήματος, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά για απαλλαγή από τα δίδακτρα
Μεταπτυχιακά: Ποιοι φοιτητές δικαιούνται απαλλαγή από τα δίδακτρα και πώς να την πάρουν